Opeens rammelende eierstokken! Heel irritant..
woensdag 27 mei 2020 om 20:51
Tja, heb enorm getwijfeld over de pijler waar dit onder valt.. Maar het zit écht tussen mijn oren, dus dan maar Psyche..
Maar goed, ik heb dus sinds een aantal maanden enórm last van rammelende eierstokken, om gék van te worden. Ik zie opeens overal zwangere mensen, zit met tranen in mijn ogen bij elke zwangerschapsaankondiging, stiekem fantaseren over 'what if', noem maar op
..
Maar ik ga/kan/wil er absoluut niks mee doen. Want als ik ook maar 1 minuut rationeel nadenk wíl ik helemaal geen kinderen meer. Ik woon zelf met mijn beginnende pubers en heb een geweldige latrelatie met een man met ook een paar kinderen in die leeftijd. We zijn niet van plan om samen te gaan wonen zolang de kinderen thuis wonen en genieten van de momenten met z'n allen en met z'n tweeën.
Dus wat is dit opeens? Een soort laatste-kans hormonaal gebeuren (ben net 40)? Omdat ik nu een man heb die zo'n topvader is? Een stiekeme kinderwens die op komt poppen?
Herkent iemand dit? Gaat t weer over?
Maar goed, ik heb dus sinds een aantal maanden enórm last van rammelende eierstokken, om gék van te worden. Ik zie opeens overal zwangere mensen, zit met tranen in mijn ogen bij elke zwangerschapsaankondiging, stiekem fantaseren over 'what if', noem maar op
Maar ik ga/kan/wil er absoluut niks mee doen. Want als ik ook maar 1 minuut rationeel nadenk wíl ik helemaal geen kinderen meer. Ik woon zelf met mijn beginnende pubers en heb een geweldige latrelatie met een man met ook een paar kinderen in die leeftijd. We zijn niet van plan om samen te gaan wonen zolang de kinderen thuis wonen en genieten van de momenten met z'n allen en met z'n tweeën.
Dus wat is dit opeens? Een soort laatste-kans hormonaal gebeuren (ben net 40)? Omdat ik nu een man heb die zo'n topvader is? Een stiekeme kinderwens die op komt poppen?
Herkent iemand dit? Gaat t weer over?
woensdag 27 mei 2020 om 21:03
Ik heb toevallig laatst met een vriendin hetzelfde besproken. Zij werd 40 en had ineens het ‘laatste kans’ gevoel. Maar wat fijj dat je zo’n leuke relatie hebt met een man die een goede vader is. Snap wel dat je dan kan denken oooh zou leuk zijn een kindje met hem...
Maar ik zit hier met een baby, peuter en kleuter en zeg geniet er vooral maar van dat je kids lekker groot en steeds onafhankelijker worden
Maar ik zit hier met een baby, peuter en kleuter en zeg geniet er vooral maar van dat je kids lekker groot en steeds onafhankelijker worden
woensdag 27 mei 2020 om 21:04
woensdag 27 mei 2020 om 21:12
Herkenbaar. Ik heb de laatste vruchtbare jaren nachten over zwangerzijn gedroomd, bevallingen, namen bedacht en kamertjes ingericht. En ineens was het over. Ik ben nu 46 (bijna 47)en het is klaar. Ik zit sinds 2 jaar in de overgang ongeveer en het universum heeft beslist. Klaar is klaar. Maar wat herken ik het goed!
woensdag 27 mei 2020 om 21:18
woensdag 27 mei 2020 om 21:46
Ik had het ook toen ik begin 40 was. Droomde van nog een laatste keer zwanger zijn, nog één keer zo'n klein hulpeloos wezentje in mijn armen.
Het gaat over. Gelukkig. Ik ben nu 46 en ben nu blij dat ik toen niet zwanger ben geworden. Want nu een peuter, straks kleuter, over 10-15 jaar een puber... nee, dank je.
Het gaat over. Gelukkig. Ik ben nu 46 en ben nu blij dat ik toen niet zwanger ben geworden. Want nu een peuter, straks kleuter, over 10-15 jaar een puber... nee, dank je.
woensdag 27 mei 2020 om 21:52
Heeeel herkenbaar. Ik heb het ook. Is echt de leeftijd denk ik. Ik ben nu 37 en heb een dochter van 15. Verstand zegt ook nee. En ik heb geen vriend en ben erg kritisch op met wie ik t bed deel, en ik wilde nooit twee kinderen van twee verschillende vaders...maaar...als de man die ik nu leuk vind ook een kind zou willen zou ik heel blij zijn.
Ik denk trouwens dat als je tieners hebt je ‘vergeet’ hoe hulpeloos zo’n baby-tje is en dat dat echt niet altijd leuk is. Maar ik voel je
Ik denk trouwens dat als je tieners hebt je ‘vergeet’ hoe hulpeloos zo’n baby-tje is en dat dat echt niet altijd leuk is. Maar ik voel je