Overleden......Maar niet vergeten..
zaterdag 13 november 2010 om 04:30
† MARK 15 Juli 2010
Ik kan er niet van slapen, Moet aan Mark (mijn neef) denken die overleden is bij een ongeluk.
Ik denk dat er veel mensen zijn die hun dierbare willen herdenken of een boodschap hier op dit topic kwijt willen.
Zodat ze niet vergeten worden.
Dit kan d.m.v. een foto/gedicht/ kaarsje branden voor diegene, of willen vertellen hoe bijzonder iemand was
Ik wil MARK niet vergeten en hem zeggen dat ik hoop dat hij me in de gaten houd daarboven..
Ik kan er niet van slapen, Moet aan Mark (mijn neef) denken die overleden is bij een ongeluk.
Ik denk dat er veel mensen zijn die hun dierbare willen herdenken of een boodschap hier op dit topic kwijt willen.
Zodat ze niet vergeten worden.
Dit kan d.m.v. een foto/gedicht/ kaarsje branden voor diegene, of willen vertellen hoe bijzonder iemand was
Ik wil MARK niet vergeten en hem zeggen dat ik hoop dat hij me in de gaten houd daarboven..
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!

zaterdag 13 november 2010 om 11:53
zaterdag 13 november 2010 om 11:59

zaterdag 13 november 2010 om 15:33
zaterdag 13 november 2010 om 15:40
Mijn kindjes, mijn twee goede vrienden en mijn zwager.
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
remember that you are a friend of mine
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
remember that you are a friend of mine
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 november 2010 om 17:45
Pfff Tranen in mn ogen.
Zoveel lieve mensen die gemist worden.
Ik zal voor jullie geliefden en overleden familie en vrienden een kaarsje branden nu.
2 dagen voordat mark onder het beton kwam op zijn werk en stierf heb ik nog met hem gesproken, na zn wereldreis zoveel plannen en zo veel energie, Hij is maar 31 geworden.
Een paar weken voor zijn dood zaten we in de kroeg en we hadden het over de dood en wat er mogelijk daarna was.
Lachend zeiden we dat als er iets zou zijn na de dood dat we het wel duidelijk zouden maken aan elkaar.
Toen ik van de begrafenis kwam stond mn hele wc onder water en was de stortbak overstroomt, niets aan de hand toen ik wegging............
Zoveel lieve mensen die gemist worden.
Ik zal voor jullie geliefden en overleden familie en vrienden een kaarsje branden nu.
2 dagen voordat mark onder het beton kwam op zijn werk en stierf heb ik nog met hem gesproken, na zn wereldreis zoveel plannen en zo veel energie, Hij is maar 31 geworden.
Een paar weken voor zijn dood zaten we in de kroeg en we hadden het over de dood en wat er mogelijk daarna was.
Lachend zeiden we dat als er iets zou zijn na de dood dat we het wel duidelijk zouden maken aan elkaar.
Toen ik van de begrafenis kwam stond mn hele wc onder water en was de stortbak overstroomt, niets aan de hand toen ik wegging............
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!

zondag 5 december 2010 om 19:04
Familie
Mijn neef (Ik was toen zestien, hij blijft altijd 22. Auto ongeluk.)
Mijn grootouders (In twee jaar tijd alle vier weg. Drie van de vier niet van ouderdom.)
Een ex geliefde met wie ik bevriend was gebleven (Auto ongeluk, 35 jaar)
En dan nog, ook al zijn het geen mensen, al mijn katten om wie ik veel gaf maar die helaas niet oud werden door ziekte of een ongeluk in het verkeer.
Ze blijven allemaal voor altijd in mijn hart en soms zie ik ze terug in mijn dromen.
Iedereen verder sterkte met hun verliezen.
Mijn neef (Ik was toen zestien, hij blijft altijd 22. Auto ongeluk.)
Mijn grootouders (In twee jaar tijd alle vier weg. Drie van de vier niet van ouderdom.)
Een ex geliefde met wie ik bevriend was gebleven (Auto ongeluk, 35 jaar)
En dan nog, ook al zijn het geen mensen, al mijn katten om wie ik veel gaf maar die helaas niet oud werden door ziekte of een ongeluk in het verkeer.
Ze blijven allemaal voor altijd in mijn hart en soms zie ik ze terug in mijn dromen.
Iedereen verder sterkte met hun verliezen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)