Overleden......Maar niet vergeten..

13-11-2010 04:30 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
† MARK 15 Juli 2010

Ik kan er niet van slapen, Moet aan Mark (mijn neef) denken die overleden is bij een ongeluk.

Ik denk dat er veel mensen zijn die hun dierbare willen herdenken of een boodschap hier op dit topic kwijt willen.

Zodat ze niet vergeten worden.

Dit kan d.m.v. een foto/gedicht/ kaarsje branden voor diegene, of willen vertellen hoe bijzonder iemand was

Ik wil MARK niet vergeten en hem zeggen dat ik hoop dat hij me in de gaten houd daarboven..
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
24-08-2006 mijn vriend van de middelbare school, is op die datum overleden bij een autocrash.

R.I.P lieve vriend.
"Drie februari 2008"

Op zondag werd je geboren en op een zondag ging je weer weg. Mijn allerliefste pa, ik mis je zo verschrikkelijk.
Mijn lieve vriendin die in 2009 op 29 jarige leeftijd overleed aan die ellendige rotziekte. Man en dochtertje van toen 3 achterlatend. Wat een gemis hebben ze nog iedere dag.
Puck
Mijn lieve ouders,allebei overleden in 2009

Mijn allerbeste vriend F

Twee hele dierbare vrienden,overleden in 2010

Jullie zullen nooit vergeten worden,en zijn dichterbij dan ooit,in mijn hart.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Mijn vader en mijn man.

Ik hoop dat ze samen gezellig daarboven een biertje drinken en ik wilde dat ze trots naar beneden konden kijken om te zien hoe goed ik het hier doe zonder hun.

Helaas is dat niet zo.

Ik doe mijn best mannen, ooit kunnen jullie trots zijn.
Mijn nichte. Ze mocht maar 9 jaar worden. Als ik nu over m'n beeldscherm heenkijk, glinsteren haar ogen me toe vanaf een foto.

M'n lieve omaatje, die in rust en vrede is gegaan. Ze was klaar hier.

Favoriete oom en tante (man en vrouw), die binnen 2 jaar na elkaar veel te jong zijn overleden.
Mijn kindjes, mijn twee goede vrienden en mijn zwager.

And someday in the mist of time

When they ask you if you knew me

remember that you are a friend of mine

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een verdriet zeg Heel veel sterkte voor jullie allemaal
voor mijn oom en tante die 6 jaar geleden overleden, 4 maanden na elkaar. Beide aan die rotziekte.
Mijn moeder en vader, nu twee respectievelijk 8 jaar dood. Ik mis ze! Nog steeds.
De vriendin van mijn dochter die vorig jaar overleed.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Onze dochter, ze zou nu bijna 10 zijn en mijn moeder, die de liefste moeder van de hele wereld was. Niemand die jullie ziet terwijl jullie altijd bij me zijn.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Pfff Tranen in mn ogen.

Zoveel lieve mensen die gemist worden.

Ik zal voor jullie geliefden en overleden familie en vrienden een kaarsje branden nu.

2 dagen voordat mark onder het beton kwam op zijn werk en stierf heb ik nog met hem gesproken, na zn wereldreis zoveel plannen en zo veel energie, Hij is maar 31 geworden.

Een paar weken voor zijn dood zaten we in de kroeg en we hadden het over de dood en wat er mogelijk daarna was.

Lachend zeiden we dat als er iets zou zijn na de dood dat we het wel duidelijk zouden maken aan elkaar.

Toen ik van de begrafenis kwam stond mn hele wc onder water en was de stortbak overstroomt, niets aan de hand toen ik wegging............
Ik heb ook tranen in mijn ogen. Wat een mooi en ontroerend topic.

Veel sterkte voor jullie allemaal.
Nikita.. heel veel sterkte!!

Enne... little sister.. I will never forget you!!
Dubbeltje bedankt, jij ook sterkte.....

Zal nu een kaarsje branden voor allen die gemist worden...
M'n moedertje, al bijna 15 jaar geleden overleden, slechts 56 jaar jong. Mijn hemel wat kan ik die nog missen!
Mijn allerliefste mama, dit jaar op 30 september overleden, 2 maanden voordat ze 65 jaar zou zijn geworden......

Mijn hart huilt....

Tekst: als tranen een trap konden bouwen,

en herinneringen een brug,

Dan klommen we hoog in de hemel.....

en haalden je gelijk weer terug.........
Familie

Mijn neef (Ik was toen zestien, hij blijft altijd 22. Auto ongeluk.)

Mijn grootouders (In twee jaar tijd alle vier weg. Drie van de vier niet van ouderdom.)

Een ex geliefde met wie ik bevriend was gebleven (Auto ongeluk, 35 jaar)

En dan nog, ook al zijn het geen mensen, al mijn katten om wie ik veel gaf maar die helaas niet oud werden door ziekte of een ongeluk in het verkeer.

Ze blijven allemaal voor altijd in mijn hart en soms zie ik ze terug in mijn dromen.

Iedereen verder sterkte met hun verliezen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
De ex van iemand die mij heel dierbaar is is van de week overleden... Ze is er zelf tussenuit gestapt... ze wilde niet meer. Ze liet een kindje achter...
Moeilijk te bevatten hè Kleurig, sterkte
Niet te bevatten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven