Paranormale beurs

16-05-2011 16:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit weekend voor het eerst naar een paranormale beurs. Ik loop al n lange tijd vast maar ben ook al lang op zoek naar het paranormale. Maar hoe weet ik bij wie ik n consult moet nemen? Ik weet dat hier veel nuchtere forummers rondlopen maar heb geen zin in negatief gezeik of sarcasme.
heel simpel, kijk naar je gevoel. Voelt een persoon goed, dan is het in orde. Voelt het niet goed, dan ook niet doen. Er zijn vele soorten paragnosten op een beurs, en je voelt van te voren echt wel aan als je iemand aankijkt, of je daar naar toe wil.
ga gewoon eens kijken, en beslis ter plekke of je wel of niet met iemand wilt praten, Vaak heb je ook lezingen, of een openbare reading dan zie je al n beetje hoe het gaat.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zoek naar antwoorden, niet naar vragen. Kom je bij iemand die jou vragen begint te stellen, ga dan weg. Een goede paragnost stelt geen vragen, maar geeft antwoorden. Een vragensteller is een neppert.
ik weet niet of je naar rijswijk gaat, maar als het goed is zit Joke Bakker daar. Ik weet nooit zo goed wat ik er van moet geloven en wat ze uit mij trekt, maar zij zegt dingen die ze niet kan weten.

Zo ben ik een keer spontaan 's-ochtends daar heen gegaan zonder dat aan iemand te vertellen, ging bij haar zitten en ze wist me gelijk te vertellen dat ik door een heftige echtscheiding heen ging. Ze vroeg of ze mocht vertellen wat volgens haar de reden was. Toen kwam ze met de maitresse (wat ik al wist) inclusief haar naam en waar ze elkaar van kende. Dat vond ik dan weer knap.

Gewoon eerst een rondje lopen en waar het druk is, daar moet je heen. Maar inderdaad wat @plopsje zegt, het moet goed voelen.
Ik ben al heel lang geinterreseerd in het paranormale. Alleen een beurs heb ik tot nu toe bewust niet opgezocht. Dus tips heb ik niet voor je, sorry.

Weet iemand misschien een goedlopend paranormaal forum?
Ik heb geen motto.
Haha, het is een paranormaalbeurs. De beurs is zelf niet paranormaal.
Haha emaille,nou en jullie weten wau ik bedoel haha.

Ik ga naar paranormaal alternatief in Rijswijk. Ga samen met n vriendin,als er tenminste ruimte voor is dit weekend. Wat kost n consult bij die joke?
quote:Mandarijntje1980 schreef op 16 mei 2011 @ 16:53:

Ik wil dit weekend voor het eerst naar een paranormale beurs. Ik loop al n lange tijd vast maar ben ook al lang op zoek naar het paranormale. Maar hoe weet ik bij wie ik n consult moet nemen? Ik weet dat hier veel nuchtere forummers rondlopen maar heb geen zin in negatief gezeik of sarcasme.Waar jij je goed bij voelt is goed. Aangezien het allemaal voor de volle 100% placebo is, is jouw gevoel het enige dat telt. Je kan het nog wat beinvloeden door naar de prijs te kijken. Door cognitieve dissonantie reductie is duurder beter.
quote:emaille schreef op 16 mei 2011 @ 17:26:

Haha, het is een paranormaalbeurs. De beurs is zelf niet paranormaal.

Heb je het nu over mijn reactie? Zo ja, wat zeg ik fout dan?

want ik weet dat het een paranormaalbeurs is.
Ik heb geen motto.
De titel?

Ben ook wel eens geweest, vond het erg leuk!
Luister naar je gevoel... spreekt iemand je erg aan, ga daar dan zitten. Een goed medium zal je zeggen niks te vertellen en als je iets herkent alleen ja of nee te zeggen.

en Begentle... ik weet niet wat je precies zoekt, maar dit forum loopt al een paar jaar

www.mijnspiritualiteit.nl
Begentle,ik denk dat het een reactie op mij is, ik schreef nl paranormale beurs
quote:Begentle schreef op 16 mei 2011 @ 17:35:

[...]

Heb je het nu over mijn reactie? Zo ja, wat zeg ik fout dan?

want ik weet dat het een paranormaalbeurs is.Wat dacht je idd van de titel, aangezien ik jou nergens quote?
Google eens op paranormaal forum. Daar weten ze er meer van dan hier. Daar hebben ze minder alleen maar een mening en misschien wel een beetje meer kennis.

Het is heel interessant, maar het wordt mooi weer dit weekeinde. Jammer van het mooie weer zou ik zeggen, want dat geeft pas echt energie.
Volgens mij hebben ze allemaal een consult voor 15 euro op zo'n beurs
quote:Mandarijntje1980 schreef op 16 mei 2011 @ 16:53:

Ik wil dit weekend voor het eerst naar een paranormale beurs. Ik loop al n lange tijd vast maar ben ook al lang op zoek naar het paranormale. Maar hoe weet ik bij wie ik n consult moet nemen? Ik weet dat hier veel nuchtere forummers rondlopen maar heb geen zin in negatief gezeik of sarcasme.Nee jij bent lekker positief wou je zeggen?
Als ik zeg te nuchter te zijn voor dit soort dingen dan staat dat gelijk aan negatief gezeik? Lekker dan!

Maar goed ik wens je veel succes en ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
quote:emaille schreef op 16 mei 2011 @ 17:48:

[...]

Wat dacht je idd van de titel, aangezien ik jou nergens quote?Jeetje, ik vroeg het op een normale manier toch? Ik dacht dat ik misschien iets fout had geschreven. Bovendien, hoe kon ik weten dat het over de OP ging? Je hebt de OP toch ook niet gequote?
Ik heb geen motto.
quote:ate schreef op 16 mei 2011 @ 17:45:

en Begentle... ik weet niet wat je precies zoekt, maar dit forum loopt al een paar jaar

www.mijnspiritualiteit.nlDat forum ken ik. Maar vind ik niet zo heel boeiend. I.i.g bedankt voor de tip.
Ik heb geen motto.
Dozig,nuchter zijn staat voor mij echt niet gelijk aan zeiken hoor! Bedoelde meer de reacties als dat ik iets anders moet gaan doen in mijn vrije tijd of negatief gekonkel. Ik had nl verwacht dat bepaalde members met rotopmerkingen zouden reageren.
Up
En ben je al geweest of ga je morgen???
Ik ben ook naar die beurs geweest in Rijswijk maar ik vond het zonde van mijn geld hoor, die helderzienden daar.. Ze vertelden niks specifieks, gewoon algemene dingen. Ook vroegen ze veel..nee nooit meer zoiets, zonde van het geld..

Ben benieuwd naar jouw ervaring`!!!!!!
jammer liefie... want er zijn best goede mediums. Maar sommige zul je niet op zo'n beurs vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven