Paranormale ervaringen op het sterfbed?

21-06-2012 20:48 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames.

Nav een Vriendin van mij die mij vertelde over haar moeder die vorige maand is overleden en op haar sterfbed naar een licht scheen te grijpen.

Vond dat zo bizar om te horen. Vandaar hebben jullie daar ervaringen mee en wat komt er na de dood denken jullie?

Groetjes
Patriciac,wat een prachtig mooi meisje,wat een prinsesje.

Wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn om haar te moeten missen..

quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 20:54:

Ik heb wel lichtbolletjes op foto's staan , van toen mijn dochter opgebaard was , zo apart..

Ik denk persoonlijk dat het halo's zijn.. Als je snapt wat ik bedoel , die rondjes wat engeltjes boven hun hoofd hebben , het ziet eruit als een lichtbronnetje met een lichtgevende hoepel eromheen.

Weet niet of ik hier de link neer mag zetten , zou dat mogen ?Ik weet zo niet of het dezelfde soort licht bolletjes zijn, maar zulk soort bolletjes heb ik ook op foto's van mijn kinderen staan. En die leven nog. Heb ook gehoord dat het goede energie is, dat er veel liefde en positiviteit om iemand heen zit(hoewel een kind dat overleden is geen positief iets is)
Ik geloof wel in het hiernamaals. Het is een troostende gedachte om te weten dat je later je dierbaren weer ziet.

@Patricia, mooie foto's en vreselijk dat je je kleine meid al zo snel moest gaan missen!
anoniem_637d3d1633e8e wijzigde dit bericht op 21-06-2012 21:39
Reden: weggehaald ivm herkenning
% gewijzigd
quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 20:59:

Het zijn wel foto's waar mijn overleden dochter bij opstaat hoop dat dit geen probleem is , de foto wat ik bedoel staat in fotoalbum mapje '' Alisha opgebaard bij Oma en Opa thuis'' de eerste foto , daar is ze trouwens niet op te zien , maar op tafeltjes links en rechts staan haar foto's , heb nog meer van zulke foto's met lichtbolletjes maar die moet ik nog eens uploaden

Ik heb even gekeken, wat een prachtig mooi meisje. Wat afschuwelijk dat ze niet mocht leven.

Die blik van je man
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Dit zijn volstrekt normale dingen

het kan ook zelfs zijn dat mensen die binnenkort sterven vertellen over overleden mensen die in de kamer aanwezig zijn, die zij (al) zien

Als je sterft dan komen overleden familieleden of geliefden je begeleiden opdat je geen angst zou hebben om de tocht te maken

Men zegt soms sterven doe je beetje bij beetje, niet in één keer : dat klopt ook eigenlijk (Dat was Toon Hermans die dit schreef vermoed ik, een fijngevoelig man)

De energie verdwijnt in stukken, nu een stuk dan nog een ander stuk : vandaar dat men het idee krijgt van mensen die binnenkort overlijden vandaar dat ze "paranormaal" worden

en zo hebben ze makkelijker connectie met de andere dimensie(s)
Patriciac: ik vind het trouwens een hele mooie integere site voor je dochtertje. Je verhaal is heel heftig.

Als jij denkt dat je dochter niet alleen was en is, moet je wat mij betreft dat gevoel ook vooral niet loslaten.
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes , en of het nou stof is of niet , ze staan op meerdere foto's en altijd op andere plekken.

Ik vind het in ieder geval heel apart , zeker weten doe ik het nooit , maar het kan zijn dat mijn dochter direct een halo heeft gekregen , want ze had een leeg boek , daarmee bedoel ik nooit iemand kwaad gedaan . Ik weet gewoon zeker dat mijn meisje een halo heeft!
Jemig Patricia, Wat erg, dit zou nooit iemand mee mogen maken.. ik had al een berichtje in het gastenboek op de site geschreven, maar nogmaals wil ik je heel veel sterkte wensen.
quote:belchica schreef op 21 juni 2012 @ 21:32:

Dit zijn volstrekt normale dingen

het kan ook zelfs zijn dat mensen die binnenkort sterven vertellen over overleden mensen die in de kamer aanwezig zijn, die zij (al) zien

Als je sterft dan komen overleden familieleden of geliefden je begeleiden opdat je geen angst zou hebben om de tocht te maken

Men zegt soms sterven doe je beetje bij beetje, niet in één keer : dat klopt ook eigenlijk (Dat was Toon Hermans die dit schreef vermoed ik, een fijngevoelig man)

De energie verdwijnt in stukken, nu een stuk dan nog een ander stuk : vandaar dat men het idee krijgt van mensen die binnenkort overlijden vandaar dat ze "paranormaal" worden

en zo hebben ze makkelijker connectie met de andere dimensie(s)Ja dit bedoel ik , maar kan het niet zo mooi uitleggen
Wat erg patricia, wat een heftig verhaal.

Ik snap best dat de politie alles moet uitsluiten, vooral met de verhalen die je helaas te vaak hoort.

Maar zo erg dat je dit als onschuldige die net haar kind heeft verloren zo moet meemaken.

Ik was echt geraakt door de foto's.
Patricia, wat een prachtig dochtertje heb je. Wat moet het vreselijk zijn om haar niet te mogen leren kennen...

Ik heb mijn oma twee jaar geleden zien sterven en ik vond het prachtig. Ze was stokoud (96), lag in coma en toch had ik het idee dat ze ons kon horen en er dus "bij" was. Langzaam zag je het leven uit haar gaan, maar de laatste adem kwam maar niet. Mijn moeder zei na een aantal uur tegen haar dat ze mocht gaan en direct daarna blies ze haar laatste adem uit. Een paar dagen voor haar overlijden zei ze tegen de dokter dat mijn opa op haar wachtte en dat ze hem gezien had. Ik denk (hoop) dat ze bij hem is.
Mijn opa deed dat ook op zijn sterfbed, dat grijpen naar iets, voor ons niet zichtbaar.
Lady 89 sorry voor de take over van je topic was niet mn bedoeling..

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes doet me zeer goed!
Dat grijpen naar iets in de lucht heb ik heel erg vaak gezien. In mijn vorige werk had ik veel te maken met mensen die op hun sterfbed lagen, en heb dat echt ontzettend vaak gezien. Voor ons (als verpleging) was dat ook altijd het teken om de familie te gaan bellen. Het duurde dan nooit lang meer.
quote:Tinkeldel schreef op 21 juni 2012 @ 21:32:

Patriciac: ik vind het trouwens een hele mooie integere site voor je dochtertje. Je verhaal is heel heftig.

Als jij denkt dat je dochter niet alleen was en is, moet je wat mij betreft dat gevoel ook vooral niet loslaten.De site is helaas nog niet af , wou er nog veel meer opzetten , maar soms als ik er mee bezig ben , lijkt het net alsof ik er weer middenin zit , en dat valt me zo zwaar om het dan af te maken
quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 21:33:

maar het kan zijn dat mijn dochter direct een halo heeft gekregen , want ze had een leeg boek , daarmee bedoel ik nooit iemand kwaad gedaan . Ik weet gewoon zeker dat mijn meisje een halo heeft!Wow mooie woorden.
@patriciac, wat een mooie foto's, en wat een mooie dochter heb je. En wat verdrietig dat ze maar zo kort bij jullie mocht zijn
quote:Tinkeldel schreef op 21 juni 2012 @ 21:39:

[...]

Wow mooie woorden. Ja he , dat heb ik van mijn broer die zei me dat , hij zei Patricia , ze is onschuldig ze heeft er niks voor hoeven doen , ze is in de hemel .
Ik geloof het met je mee, patriciac. Snap nu je ava ook.
Patriciac

Tranen hier door je verhaal.

@googelplex bedankt voor je berichtje in het gastenboek
Er zijn veel medische/wetenschappelijke verklaringen gekomen naar dit fenomeen, ook bij een 'bijna-dood-ervaring'.

Denk en zou zelf het niet zo willen zien maar het gewoon accepteren zo als het er was.
Je bent zelf een theepot
ik weet nog dat mijn opa op zijn sterfbed zei tegen een kennis: tot ziens in de hemel.

ik weet niet of hij de hemel echt gezien had al, maar ik vond dit wel een 'mooie' uitspraak die me altijd bij zal blijven
Ik vind het mooi als mensen kracht en moed putten uit zulke verhalen.

Patricia, wat een verdrietig verhaal en wat een prachtige dochter heb je moeten afgeven.
@Patriciac het lukt me niet via mobiel in je gastenboek te schrijven. Maar wat een mooi meisje en wat een verlies! Hele mooie website, respect voor jullie!! Liefs PP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven