Rusteloos gevoel
woensdag 7 december 2011 om 16:36
Hallo iedereen,
Ik heb de laatste week last van een heel rusteloos gevoel. Alsof er een knoop in mijn buik zit, het is heel moeilijk uit te leggen maar ik kan niet lekker slapen en overdag heb ik er ook last van.
Sorry dat het zo vaag overkomt maar ik hoop dat het duidelijk is.
Hoe het komt weet ik ook niet, misschien omdat ik de laatste tijd vrij ben en dus niet veel te doen heb. Komt dit jullie bekent voor?
bvd
Ik heb de laatste week last van een heel rusteloos gevoel. Alsof er een knoop in mijn buik zit, het is heel moeilijk uit te leggen maar ik kan niet lekker slapen en overdag heb ik er ook last van.
Sorry dat het zo vaag overkomt maar ik hoop dat het duidelijk is.
Hoe het komt weet ik ook niet, misschien omdat ik de laatste tijd vrij ben en dus niet veel te doen heb. Komt dit jullie bekent voor?
bvd
woensdag 7 december 2011 om 17:00
woensdag 7 december 2011 om 17:10
Ik begrijp wat je bedoeld, ik zit met hetzelfde!
Een knoop in mijn buik, de hele dag rusteloos,...
Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik nog allerlei dingen moet doen maar nergens toe kom. Ik heb een leuk, gevuld leven maar het lijkt me gewoon alsof ik niet genoeg doe en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel.
Hoe ik hier vanaf raak, weet ik echter niet...
Een knoop in mijn buik, de hele dag rusteloos,...
Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik nog allerlei dingen moet doen maar nergens toe kom. Ik heb een leuk, gevuld leven maar het lijkt me gewoon alsof ik niet genoeg doe en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel.
Hoe ik hier vanaf raak, weet ik echter niet...
woensdag 7 december 2011 om 18:04
Ik heb dat ook, heb al een paar dagen een hogere hartslag/hart slaat over en soms zelf een beetje kortademig. Alsof ik niet genoeg zuurstof binnen krijg. Terwijl het nu juist op mn werk heel rustig is en totaal geen stress heb in mn leven.
Misschien juist doordat je jezelf de tijd gunt om te ontspannen dat er dan wat spanning uit komt?
Misschien juist doordat je jezelf de tijd gunt om te ontspannen dat er dan wat spanning uit komt?
woensdag 7 december 2011 om 18:29
Zeer herkenbaar! Juist op dagen dat het druk is, ga ik in een keer door, slaap goed en maak me nergens zorgen over. Maar in de periodes dat ik weinig aan mijn hoofd heb kan ik een heel onbestemd gevoel krijgen. Alsof ik iets vergeten ben ofzo. Heel apart, en inderdaad ook een beetje een opgejaagd gevoeld.
Ik denk niet dat het bij mij met mijn bloeddruk te maken heeft, maar het is voor jou natuurlijk een kleine moeite om het even te laten testen bij de HA.
Ik doe er verder weinig mee, omdat het bij vaak beperkt blijft tot een dag of twee, daarna heb ik meestal weer genoeg te doen
Ik denk niet dat het bij mij met mijn bloeddruk te maken heeft, maar het is voor jou natuurlijk een kleine moeite om het even te laten testen bij de HA.
Ik doe er verder weinig mee, omdat het bij vaak beperkt blijft tot een dag of twee, daarna heb ik meestal weer genoeg te doen
Ik wil ook een motto
woensdag 7 december 2011 om 18:56