Schoonmoeder from Hell

11-07-2018 18:28 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
timo230 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 20:00
99.94% gewijzigd
quattro35 schreef:
11-07-2018 18:36
Over schoonvaders lees ik veel minder topics. Hoe kan dat? :O
Die zitten op de wc. Heel erg lang.
Alle reacties Link kopieren
Je topictitel suggereert dat je vraag of dit normaal is niet een oprechte vraag is.

Als dit voor jou Hell is dan heb je een zeer prettig leven denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
11-07-2018 19:00
Die zitten op de wc. Heel erg lang.
En doen dutjes op de bank
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
11-07-2018 18:36
Over schoonvaders lees ik veel minder topics. Hoe kan dat? :O
je kent toch die reclame van gehoorapparaten wel: Opa op de bank met kleinkind: "En als oma veel zeurt dan zet ik hem gewoon uit".
En ze hebben ook zo'n soort bril, als ik het niet zie is het er niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Als je zo ver weg woont, dat je familie moet blijven slapen, wordt het tijd dat je iets verzint om dat zo gezellig en comfortabel mogelijk te maken. Wij hebben vier extra bedden (onderschuifbed, slaapbank, kind dat in een tweepersoonsbed ligt en verkast als opa en oma komen)

Als je heel klein woont, zou ik een self inflating luchtbed in de woonkamer leggen. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
11-07-2018 19:05
je kent toch die reclame van gehoorapparaten wel: Opa op de bank met kleinkind: "En als oma veel zeurt dan zet ik hem gewoon uit".
En ze hebben ook zo'n soort bril, als ik het niet zie is het er niet
:HA:

aaaw :hihi:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
11-07-2018 19:08
Als je zo ver weg woont, dat je familie moet blijven slapen, wordt het tijd dat je iets verzint om dat zo gezellig en comfortabel mogelijk te maken. Wij hebben vier extra bedden (onderschuifbed, slaapbank, kind dat in een tweepersoonsbed ligt en verkast als opa en oma komen)

Als je heel klein woont, zou ik een self inflating luchtbed in de woonkamer leggen. Afbeelding
wat een leuk luchtbed volgens mij kan je daar prima op vermaken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan zij in de schuur slapen of een hangmat buiten met mooi weer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
11-07-2018 19:11
wat een leuk luchtbed volgens mij kan je daar prima op vermaken
Het is alleen dat mijn ouders en zijn ouders nog nooit op de zelfde dagen komen maar misschien is het wel een goed idee om dat gewoon te doen.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-07-2018 19:13
Misschien kan zij in de schuur slapen of een hangmat buiten met mooi weer.
Hangmat voor in de tuin lijkt me een goede plek👍
Alle reacties Link kopieren
Timo230 schreef:
11-07-2018 19:15
Het is alleen dat mijn ouders en zijn ouders nog nooit op de zelfde dagen komen maar misschien is het wel een goed idee om dat gewoon te doen.
er is dus wel een schoonvader in beeld
hoe gedraagt die zich
vind die het gedrag van vrouw en kind normaal ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Timo230 schreef:
11-07-2018 18:45
Aparte reactie zeg.

Back to the point, hebben een groot huis hoor dus theoretisch kan iedereen hier overnachten het ging me meer om het princiepe, dat ze zonder te vragen iets regeld over de verjaardag van mijn dochter die ik lijkt me, zal organiseren 😃

Oke back to the point.. wat is het nou? Iedereen kan logeren want groot huis of je hebt maar 1 kamer?

En nu had ze dus zelf
Gepland zonder ook maar te overleggen, dat ze met de 1e verjaardag van onze dochter bij ons thuis is ( dat is met overnachten) met andere woorden, dat ik mijn familie niet uit kan nodigen (families wonen ver en is maar 1 logeer kamer te beschikking)


Wat een lulkoek.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
11-07-2018 19:17
er is dus wel een schoonvader in beeld
hoe gedraagt die zich
vind die het gedrag van vrouw en kind normaal ?
Van hem krijg ik nooit echt hoogte, als zijn vrouw wat heeft gaat hij er ook niet echt op in.
Heb meer het idee dat hij zich er buiten laat.
Hij is veel in het buitenland voor zijn werk dus krijgt het extreme ook nooit echt mee, en zo wel gedraagt hij zich niet anders, dus hij vind het denk ik allemaal normaal..
Alle reacties Link kopieren
Dit topic komt me heel bekend voor. Een hele tijd geleden was er nog iemand wiens vriend hand in hand met zijn moeder op de bank zat en overal met haar naartoe ging. Hebben jullie inmiddels een kind?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
11-07-2018 19:21
Dit topic komt me heel bekend voor. Een hele tijd geleden was er nog iemand wiens vriend hand in hand met zijn moeder op de bank zat en overal met haar naartoe ging. Hebben jullie inmiddels een kind?
Ik kan me niet herinneren dat ik hier eerder een topic over gemaakt heb, ben wel benieuwd naar diegene hoe die ermee omgaat.
timo230 wijzigde dit bericht op 11-07-2018 19:44
0.12% gewijzigd
Zijn in Nederland moeder en schoonmoeder van de moeder in spé bij de bevalling??
Mot er nie aan denken
Alle reacties Link kopieren
He lekker, weer een schoonmoedertopic..... :popcorn:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
11-07-2018 19:42
Zijn in Nederland moeder en schoonmoeder van de moeder in spé bij de bevalling??
Mot er nie aan denken
Ammenooitniet zelfs mijn man moest afstand houden, wordt net getolereerd in de slaapkamer
Het andere topic dat vandaag is geopend over een gekke schoonmoeder vond ik veel minder raar dan deze schoonmoeder. Die andere TO kreeg gek genoeg veel meer bijval dan deze TO. Heeft dat gewoon puur te maken met de schrijfstijl ofzo?

To, klinkt als een raar mens, maar je vriend is hier degene die daar korte metten mee moet maken.
Alle reacties Link kopieren
Topic zelfs heel snel gevonden. OP is verwijderd, maar je kan de rest mss nog lezen
relaties/dominante-schoonmoeder/list_messages/309935/2

16.18
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ach, als hij daar zo gelukkig van wordt dan zou ik hem laten gaan.

Om zijn plek wat op te vrolijken zou ik zelf een andere lieve vriend/vriendin nemen die wel graag vaak bij me is.

Kan het overigens zo zijn dat jij vooral problemen met haar hebt omdat jijzelf de dominante vrouw wil zijn in zijn leven en je rivale wil verslaan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Schoonmoeder wil misschien inderdaad wel aandacht. Ik zou haar die aandacht geven en haar laten merken dat ze belangrijk is. Haar om gunsten vragen en haar uit jezelf uitnodigen. Haar voor zijn dus, zodat je wel je grenzen kunt bepalen. Zodat ze zo min mogelijk reden heeft om zich gepasseerd en buitengesloten te voelen. Hopelijk vermindert dat haar aandachtvragende gedrag. Klinkt wel makkelijk gezegd he, maar probeer het! Is voor je partner ook prettiger.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
11-07-2018 21:28
Ach, als hij daar zo gelukkig van wordt dan zou ik hem laten gaan.

Om zijn plek wat op te vrolijken zou ik zelf een andere lieve vriend/vriendin nemen die wel graag vaak bij me is.

Kan het overigens zo zijn dat jij vooral problemen met haar hebt omdat jijzelf de dominante vrouw wil zijn in zijn leven en je rivale wil verslaan?
Zn soort vrouw wil ik absoluut niet zijn, maar door haar gedrag voelt het voor mij soms wel om zn spel te spelen, is best wel laag ik weet het maar ik kan het gewoon niet verkroppen hoe ze doet.
Alle reacties Link kopieren
Elsa1984 schreef:
11-07-2018 23:55
Schoonmoeder wil misschien inderdaad wel aandacht. Ik zou haar die aandacht geven en haar laten merken dat ze belangrijk is. Haar om gunsten vragen en haar uit jezelf uitnodigen. Haar voor zijn dus, zodat je wel je grenzen kunt bepalen. Zodat ze zo min mogelijk reden heeft om zich gepasseerd en buitengesloten te voelen. Hopelijk vermindert dat haar aandachtvragende gedrag. Klinkt wel makkelijk gezegd he, maar probeer het! Is voor je partner ook prettiger.
Dat advies krijg ik ook wel eens van mijn moeder, is inderdaad makkelijk gezegd maar toch wel de beste houding die ik kan nemen.


Bedankt iedereen voor reacties.
I
Alle reacties Link kopieren
Timo230 schreef:
12-07-2018 09:12
Dat advies krijg ik ook wel eens van mijn moeder, is inderdaad makkelijk gezegd maar toch wel de beste houding die ik kan nemen.
je moeder stookt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven