Taboe? Schaamte? Deel 3
vrijdag 2 juli 2010 om 21:36
Dit is het derde deel van het topic Taboe? Schaamte? Een topic dat ik bijna een jaar geleden startte om het taboe rond schizofrenie te doorbreken. Een aandoening die mij zoveel parten speelt dat ik al vele jaren op een afdeling van een instelling woon. In de vorige delen van dit topic heb ik dit kunnen delen, maar ook heel veel kunnen leren van forummers die ook een aandoening hebben (psychisch en/of lichamelijk) of vanuit hun werkervaring postten of gewoon geïnteresseerd waren.
Wat ook de reden is van posten, we praten gewoon lekker verder en iedereen is welkom om mee te praten! Hopelijk hebben we weer net zo veel steun aan elkaar en kunnen we weer samen veel lachen en/of huilen!
Of schizofrenie in de maatschappij nog een groot taboe is, blijft voor mij interessant. Maar dat geldt net zo goed voor andere aandoeningen of ze nou psychisch of somatisch zijn.
Nou ja, voor degenen die nog niet bekend zijn met dit topic, zie eerste post.
Wat ook de reden is van posten, we praten gewoon lekker verder en iedereen is welkom om mee te praten! Hopelijk hebben we weer net zo veel steun aan elkaar en kunnen we weer samen veel lachen en/of huilen!
Of schizofrenie in de maatschappij nog een groot taboe is, blijft voor mij interessant. Maar dat geldt net zo goed voor andere aandoeningen of ze nou psychisch of somatisch zijn.
Nou ja, voor degenen die nog niet bekend zijn met dit topic, zie eerste post.
zondag 4 juli 2010 om 22:08
zondag 4 juli 2010 om 22:49
Ja, ik word er heel verdrietig van. Kan het moeilijk bevatten, maar het heeft geen zin om er om te treuren. Dat verandert nl niets.
Ik ga nog even wat eten, nog wat forummen en dan ook richting bed. Ben na dat telefoontje weer klaarwakker.
Slaap lekker Jumps!! Ik hoop dat je heerlijk slaapt en morgen weer geen moeite hebt om er uit te komen.
Ik ga nog even wat eten, nog wat forummen en dan ook richting bed. Ben na dat telefoontje weer klaarwakker.
Slaap lekker Jumps!! Ik hoop dat je heerlijk slaapt en morgen weer geen moeite hebt om er uit te komen.