Verliefd op de pfaffs

09-02-2012 04:23 53 berichten
Speciaal voor dit probleem een nieuw account aangemaakt. Ik weet dat het nogal raar is mijn probleem en schaam me er ook voor. In rl weet niemand het en dat wil zo houden.

Het is ongeveer 6 maanden geleden omgeslagen tot een obsessie. Ik ben altijd al een grote pfaff fan geweest. 6 maanden geleden raakte ik mijn baan kwijt, mijn relatie na 9 jaar verbroken.

Ik bestelde op marktplaats al hun afleveringen via mensen die het opgenomen hadden. Uren achter elkaar heb ik seizoen 1 tot 11 verslonden. Seizoen 12 heb ik opgenomen toen het op tv kwam.

Ik ben naar een optreden van Sam Gooris geweest en heb zelfs een foto en handtekening. Ben ook diverse keren langs het oude huis van Jean Marie en Carmen gereden. Ook al wonen ze er niet meer toch leuk om het gezien te hebben.

Ik zoek me rot op youtube naar filmpjes over de pfaffs, zoals optredens, tv shows ect. Ikdroom soms zelfs over ze. Heel erg raar maar het voelt als mij familie. Soms als ik denk betrap ik mezelf er op dat ik belgische woorden gebruik.

Als ik aan de pfaffs denk krijg ik een warm gevoel van binnen. Wie herkent zich hierin en zijn er nog meer grote fans?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb naar aanleiding van dit topiceens een stukje gekeken. Wat een draak van een serie!
quote:Neele01 schreef op 12 februari 2012 @ 21:54:

Nou ik heb naar aanleiding van dit topiceens een stukje gekeken. Wat een draak van een serie! meen je dat nu echt? vind je het goed???
Ik vind het ook een afschuwelijke serie,jeggg. Ben soms wel heel erg met dingen bezig maar niet zo erg als TS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven