Verliefd op de pfaffs
donderdag 9 februari 2012 om 04:23
Speciaal voor dit probleem een nieuw account aangemaakt. Ik weet dat het nogal raar is mijn probleem en schaam me er ook voor. In rl weet niemand het en dat wil zo houden.
Het is ongeveer 6 maanden geleden omgeslagen tot een obsessie. Ik ben altijd al een grote pfaff fan geweest. 6 maanden geleden raakte ik mijn baan kwijt, mijn relatie na 9 jaar verbroken.
Ik bestelde op marktplaats al hun afleveringen via mensen die het opgenomen hadden. Uren achter elkaar heb ik seizoen 1 tot 11 verslonden. Seizoen 12 heb ik opgenomen toen het op tv kwam.
Ik ben naar een optreden van Sam Gooris geweest en heb zelfs een foto en handtekening. Ben ook diverse keren langs het oude huis van Jean Marie en Carmen gereden. Ook al wonen ze er niet meer toch leuk om het gezien te hebben.
Ik zoek me rot op youtube naar filmpjes over de pfaffs, zoals optredens, tv shows ect. Ikdroom soms zelfs over ze. Heel erg raar maar het voelt als mij familie. Soms als ik denk betrap ik mezelf er op dat ik belgische woorden gebruik.
Als ik aan de pfaffs denk krijg ik een warm gevoel van binnen. Wie herkent zich hierin en zijn er nog meer grote fans?
Het is ongeveer 6 maanden geleden omgeslagen tot een obsessie. Ik ben altijd al een grote pfaff fan geweest. 6 maanden geleden raakte ik mijn baan kwijt, mijn relatie na 9 jaar verbroken.
Ik bestelde op marktplaats al hun afleveringen via mensen die het opgenomen hadden. Uren achter elkaar heb ik seizoen 1 tot 11 verslonden. Seizoen 12 heb ik opgenomen toen het op tv kwam.
Ik ben naar een optreden van Sam Gooris geweest en heb zelfs een foto en handtekening. Ben ook diverse keren langs het oude huis van Jean Marie en Carmen gereden. Ook al wonen ze er niet meer toch leuk om het gezien te hebben.
Ik zoek me rot op youtube naar filmpjes over de pfaffs, zoals optredens, tv shows ect. Ikdroom soms zelfs over ze. Heel erg raar maar het voelt als mij familie. Soms als ik denk betrap ik mezelf er op dat ik belgische woorden gebruik.
Als ik aan de pfaffs denk krijg ik een warm gevoel van binnen. Wie herkent zich hierin en zijn er nog meer grote fans?
donderdag 9 februari 2012 om 06:05
donderdag 9 februari 2012 om 08:26
Ik herken het wel enigzins, maar ik was destijds 16 en had het met de Backstreet boys
kon er echt uren mee bezig zijn, interviews lezen, plakboeken maken, video's bekijken, nam alles op van TMF (heel handig toen er een speciaal BSB-weekend was, uren achter elkaar opgenomen), bezocht concerten, kocht vanalles van ze. Tja, het is vanzelf over gegaan nu luister ik de muziek nog steeds wel en als ze op tv komen blijf ik kijken. Ik koop de nieuwe cd's ook nog. De concerten ga ik nu niet meer heen, tot 3 jaar geleden nog wel (ben nu 28).
donderdag 9 februari 2012 om 08:46
donderdag 9 februari 2012 om 09:26
quote:mademees schreef op 09 februari 2012 @ 06:48:
Niet iedereen kent ze en het lijkt me gewoon leuk een overzichtje over de jaren heen.
Dan doe je dat toch boven je bed? Ik denk niet dat iemand hier daarop zit te wachten.
Wil je er vanaf? Het lijkt namelijk niet zo...
en:
quote:grijs74 schreef op 09 februari 2012 @ 08:07:
Het lijkt me een stuk verstandiger om je te concentreren op je eigen leven en daar iets van te maken ipv obsessief bezig zijn met dat van een ander...
Niet iedereen kent ze en het lijkt me gewoon leuk een overzichtje over de jaren heen.
Dan doe je dat toch boven je bed? Ik denk niet dat iemand hier daarop zit te wachten.
Wil je er vanaf? Het lijkt namelijk niet zo...
en:
quote:grijs74 schreef op 09 februari 2012 @ 08:07:
Het lijkt me een stuk verstandiger om je te concentreren op je eigen leven en daar iets van te maken ipv obsessief bezig zijn met dat van een ander...
donderdag 9 februari 2012 om 09:37
donderdag 9 februari 2012 om 09:37
Oh, dat had ik met Mcleods Daughters. Toen ik die serie verslond en Claire Mcleod doodging ben ik drie dagen in de rouw geweest. Alsof mijn eigen zuster overleden was. Toen schrok ik wel en vond het te erg worden. Sindsdien heb ik me nooit meer zo laten meeslepen door een serie Hoewel, ik droom wel eens dat ik lid ben van het Criminal Minds team. Maar da's onschuldig toch? Toch?