Verliefd op de pfaffs

09-02-2012 04:23 53 berichten
Speciaal voor dit probleem een nieuw account aangemaakt. Ik weet dat het nogal raar is mijn probleem en schaam me er ook voor. In rl weet niemand het en dat wil zo houden.

Het is ongeveer 6 maanden geleden omgeslagen tot een obsessie. Ik ben altijd al een grote pfaff fan geweest. 6 maanden geleden raakte ik mijn baan kwijt, mijn relatie na 9 jaar verbroken.

Ik bestelde op marktplaats al hun afleveringen via mensen die het opgenomen hadden. Uren achter elkaar heb ik seizoen 1 tot 11 verslonden. Seizoen 12 heb ik opgenomen toen het op tv kwam.

Ik ben naar een optreden van Sam Gooris geweest en heb zelfs een foto en handtekening. Ben ook diverse keren langs het oude huis van Jean Marie en Carmen gereden. Ook al wonen ze er niet meer toch leuk om het gezien te hebben.

Ik zoek me rot op youtube naar filmpjes over de pfaffs, zoals optredens, tv shows ect. Ikdroom soms zelfs over ze. Heel erg raar maar het voelt als mij familie. Soms als ik denk betrap ik mezelf er op dat ik belgische woorden gebruik.

Als ik aan de pfaffs denk krijg ik een warm gevoel van binnen. Wie herkent zich hierin en zijn er nog meer grote fans?
waarom kan ik geen plaatjes plakken van de pfaffs?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een probleem waar je vanaf wil of wil je je obsessie met dit topic verder voeden?

Plaatjes plakken kan momenteel niet 's nachts vanwege een debiel die gruwelijke plaatjes op het forum zette.
Ga in therapie!
Allebei eigenlijk. Plaatjes plakken en er toch minder mee bezig zijn. En eigenlijk zoek ik ook herkenning. Iemand die ook zoiets heeft, niet persee met de pfaffs, kan ook iets of iemand anders zijn.
quote:dubiootje schreef op 09 februari 2012 @ 04:43:

Is dit een probleem waar je vanaf wil of wil je je obsessie met dit topic verder voeden?

Plaatjes plakken kan momenteel niet 's nachts vanwege een debiel die gruwelijke plaatjes op het forum zette.Kan plaatjes zetten overdag wel?
We weten wie ze zijn dus ook nog plaatjes van ze plakken is een beetje overbodig.
Internagelaktisch
Niet iedereen kent ze en het lijkt me gewoon leuk een overzichtje over de jaren heen.
het plakken lukt dus nog steeds niet, spijtig.
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat zo ongeveer iedereen ze kent..

En je zit jezelf alleen maar te voeden zo door nog meer plaatjes te gaan zoeken en hier te plaatsen.

Niet echt gezond he om zo met iets bezig te zijn
Internagelaktisch
Nee, gelukkig herken ik niks. Ik heb geen obsessie, voor geen enkele familie of persoon. Lijkt me ook psychisch zeer ongezond...en dan ook nog zo'n rare familie...
Je moet gewoon een obsessie voor Frans Bauer ontwikkelen. Daar mag je gewoon koffie komen drinken.

Maar misschien mag dat bij de Pfaffs ook wel....
Het lijkt me een stuk verstandiger om je te concentreren op je eigen leven en daar iets van te maken ipv obsessief bezig zijn met dat van een ander...
Dus je wilt van je obsessie af en deze voeden? Hoe zie je dat voor je?
Ga in therapie!
Wat is het dat je zo aantrekkelijk aan ze vindt?

Misschien de saamhorigheid of de luxe of wat?
quote:mademees schreef op 09 februari 2012 @ 06:48:

Niet iedereen kent zeEn dat willen we graag zo laten!
Ik denk dat het leven van de Pfaffs interessant is bij gebrek aan een eigen leven. Ben je alweer aan het werk? Zo niet, hoeveel tijd besteed je aan solliciteren en hoeveel aan je Pfaffs-obsessie?
Ga in therapie!
Ik herken het wel enigzins, maar ik was destijds 16 en had het met de Backstreet boys :P kon er echt uren mee bezig zijn, interviews lezen, plakboeken maken, video's bekijken, nam alles op van TMF (heel handig toen er een speciaal BSB-weekend was, uren achter elkaar opgenomen), bezocht concerten, kocht vanalles van ze. Tja, het is vanzelf over gegaan nu luister ik de muziek nog steeds wel en als ze op tv komen blijf ik kijken. Ik koop de nieuwe cd's ook nog. De concerten ga ik nu niet meer heen, tot 3 jaar geleden nog wel (ben nu 28).
quote:dubiootje schreef op 09 februari 2012 @ 08:26:

Ik denk dat het leven van de Pfaffs interessant is bij gebrek aan een eigen leven. Ben je alweer aan het werk? Zo niet, hoeveel tijd besteed je aan solliciteren en hoeveel aan je Pfaffs-obsessie? In combinatie met je motto....prachtig!!!
Zo lang je maar niet alles aanschaft van Burberry vind ik het goed.

Mijn hemel, wat moet dat bedrijf een imagoschade oplopen door die Pfaff's.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ga in therapie!
quote:mademees schreef op 09 februari 2012 @ 06:48:

Niet iedereen kent ze en het lijkt me gewoon leuk een overzichtje over de jaren heen.

Dan doe je dat toch boven je bed? Ik denk niet dat iemand hier daarop zit te wachten.

Wil je er vanaf? Het lijkt namelijk niet zo...

en:

quote:grijs74 schreef op 09 februari 2012 @ 08:07:

Het lijkt me een stuk verstandiger om je te concentreren op je eigen leven en daar iets van te maken ipv obsessief bezig zijn met dat van een ander...
Weerspiegelen zij soms de hechte familie die je zelf nooit gehad hebt of die je zelf zou willen hebben?
Ik heb het ook. Ik zit nu al met een brok in mijn keel voor aanstaande zondag. De pfaffs zijn fantastisch. Sam Gooris moet ook de leukste man in Belgie zijn. Dat wordt een tranentrekker, zondag. Misschien kunnen we elkaar steunen in dit topic zondag?
Ben trouwens wel iets minder "erg" dan jij. Dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
Oh, dat had ik met Mcleods Daughters. Toen ik die serie verslond en Claire Mcleod doodging ben ik drie dagen in de rouw geweest. Alsof mijn eigen zuster overleden was. Toen schrok ik wel en vond het te erg worden. Sindsdien heb ik me nooit meer zo laten meeslepen door een serie Hoewel, ik droom wel eens dat ik lid ben van het Criminal Minds team. Maar da's onschuldig toch? Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven