Waar erger jij je aan?

dinsdag 2 juni 2009 om 17:02
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...
zaterdag 6 juni 2009 om 21:55
quote:Vl43inder schreef op 05 juni 2009 @ 21:03:
terwijl ik ook de plees had kunnen doen.Grrrr, nog een ergenis, wij hebben ze niet in meervoud al was dat ooit de bedoeling. Leuk hoor s'nachts in het pikken donker op de tast omdat je verder niemand wakker wilt maken een rottrap af om te plassen. Ben je gelijk klaar wakker
terwijl ik ook de plees had kunnen doen.Grrrr, nog een ergenis, wij hebben ze niet in meervoud al was dat ooit de bedoeling. Leuk hoor s'nachts in het pikken donker op de tast omdat je verder niemand wakker wilt maken een rottrap af om te plassen. Ben je gelijk klaar wakker
zondag 7 juni 2009 om 01:39
Aan mensen die crackertjes eten midden in de nacht als ze eigenlijk moeten slapen
En waar ik me ook aan erger is als ik zit te vergaderen, ik leg iets drie keer uit en dan is er altijd nog zo'n flapdrol die dan zegt "maar hoe zit dat en dat dan?" Dat zeg ik toch net 3x?!!?
En maar rustig blijven..en het nog een keer uitleggen. Niet mijn sterkste punt
En waar ik me ook aan erger is als ik zit te vergaderen, ik leg iets drie keer uit en dan is er altijd nog zo'n flapdrol die dan zegt "maar hoe zit dat en dat dan?" Dat zeg ik toch net 3x?!!?
En maar rustig blijven..en het nog een keer uitleggen. Niet mijn sterkste punt
zondag 7 juni 2009 om 01:42
zondag 7 juni 2009 om 01:47
haha..dan is het maar goed dat jij mijn baan niet hebt
Eet smakelijk
Over eten gesproken..nog een irritatie: Altijd als ik tegen 18 uur in de supermarkt kom is al het brood op. Eten werkende mensen geen brood ofzo?!? Al een aantal keer gevraagd of het inkoopbeleid niet aangepast zou moeten worden aangezien de supermarkt toch echt elke dag tot 21.00 uur open is en ze dus zeker 3 uur per dag nee moeten verkopen. Kijken ze me alleen maar appelig aan
Eet smakelijk
Over eten gesproken..nog een irritatie: Altijd als ik tegen 18 uur in de supermarkt kom is al het brood op. Eten werkende mensen geen brood ofzo?!? Al een aantal keer gevraagd of het inkoopbeleid niet aangepast zou moeten worden aangezien de supermarkt toch echt elke dag tot 21.00 uur open is en ze dus zeker 3 uur per dag nee moeten verkopen. Kijken ze me alleen maar appelig aan
zondag 7 juni 2009 om 01:53
Hmm, ben blij dat ik nu geen vergaderend beroep meer heb. Hiervoor 5 jaar gedaan. Slaapverwekkend..
Nu in een totaal andere branche, heerlijk.
En van dat brood, tja, is klote. Uitverkocht zeker, door mensen die overdag wel de tijd hebben. Hier bij mij zit trouwens wel een supermarkt die constant vers brood heeft, ook in de avond. Nice.
Ok, waar erger ik me nog meer aan.. Knarsetanden.!
Whaaaaaaaaaaaa...
Nu in een totaal andere branche, heerlijk.
En van dat brood, tja, is klote. Uitverkocht zeker, door mensen die overdag wel de tijd hebben. Hier bij mij zit trouwens wel een supermarkt die constant vers brood heeft, ook in de avond. Nice.
Ok, waar erger ik me nog meer aan.. Knarsetanden.!
Whaaaaaaaaaaaa...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 7 juni 2009 om 22:50
zondag 7 juni 2009 om 22:55
Ook heel ergelijk; van die petjes die tegenwoordig boven op een hoofd staan, ipv dat ze er gewoon omheen zitten:
(foto pakt niet)
Wat ongelooflijk lelijk en ergerlijk (en waar maaaaak ik me druk om )
Geen brood in de super gelukkig geen last van, want lekkere bakker hier in de straat. Wat mij dan weer mateloos irriteert is dat er heel vaak geen magere melk meer is (en sommige supers verkopen het helemaal niet). Ze hebben 3 verschillende soorten merken halfvolle en volle melk staan, maar het vak van de magere is meestal leeg. Echt heel erg, want 1e levensbehoefte voor mij ...
(foto pakt niet)
Wat ongelooflijk lelijk en ergerlijk (en waar maaaaak ik me druk om )
Geen brood in de super gelukkig geen last van, want lekkere bakker hier in de straat. Wat mij dan weer mateloos irriteert is dat er heel vaak geen magere melk meer is (en sommige supers verkopen het helemaal niet). Ze hebben 3 verschillende soorten merken halfvolle en volle melk staan, maar het vak van de magere is meestal leeg. Echt heel erg, want 1e levensbehoefte voor mij ...
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 10:40
Reden: Foto pakte niet
Reden: Foto pakte niet
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

maandag 8 juni 2009 om 09:18
Bedoel je dit? Vind het ook vreselijk, maar ik vind het ergens ook grappig, omdat het een beetje hoort: de jeugd draagt dingen waaarvan oudere generaties zeggen "Foei toch" of "Is dát nou mode?". Ik vind het wel gerustellend en gezond als ik mezelf betrap op zulke gedachtes. Zou toch erg zijn als ik nog steeds 15 zou willen zijn.
maandag 8 juni 2009 om 10:39
Ja, die idd! Deze zelfde foto heb ik 2x geprobeerd te plakken van 2 verschillende sites.
Er zijn wel meer dingen die ik niet mooi vind die specifiek bij jeugd hoort (die achterlijke afzakkende broeken) maar dit vind ik echt heel erg lelijk. Denken ze dat ze mooi zijn ofzo, tjemig zeg. Tegelijkertijd kan ik m'n ogen er niet vanaf houden als ik een topcapper zie lopen. Lekker ff ergeren
Er zijn wel meer dingen die ik niet mooi vind die specifiek bij jeugd hoort (die achterlijke afzakkende broeken) maar dit vind ik echt heel erg lelijk. Denken ze dat ze mooi zijn ofzo, tjemig zeg. Tegelijkertijd kan ik m'n ogen er niet vanaf houden als ik een topcapper zie lopen. Lekker ff ergeren
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

maandag 8 juni 2009 om 11:29
quote:Demoiselle schreef op 08 juni 2009 @ 10:39:
Ja, die idd! Deze zelfde foto heb ik 2x geprobeerd te plakken van 2 verschillende sites.
Er zijn wel meer dingen die ik niet mooi vind die specifiek bij jeugd hoort (die achterlijke afzakkende broeken) maar dit vind ik echt heel erg lelijk. Denken ze dat ze mooi zijn ofzo, tjemig zeg. Tegelijkertijd kan ik m'n ogen er niet vanaf houden als ik een topcapper zie lopen. Lekker ff ergeren Ik vind die trucker hats ook vreselijk lelijk op zichzelf. Van die goedkope kwaliteit die dan voor 30 euro verkocht wordt ofzo omdat het van Replay of weet ik wat is.
Er zijn wel meer dingen die ik niet mooi vind die specifiek bij jeugd hoort (die achterlijke afzakkende broeken) maar dit vind ik echt heel erg lelijk. Denken ze dat ze mooi zijn ofzo, tjemig zeg. Tegelijkertijd kan ik m'n ogen er niet vanaf houden als ik een topcapper zie lopen. Lekker ff ergeren Ik vind die trucker hats ook vreselijk lelijk op zichzelf. Van die goedkope kwaliteit die dan voor 30 euro verkocht wordt ofzo omdat het van Replay of weet ik wat is.
maandag 8 juni 2009 om 17:59
dinsdag 9 juni 2009 om 22:50
Mensen die gaan "klussen voor een kindje" of nog erger..een "beebje". Jees man...dat rare roze wolken geleuter. Je krijgt een kind....altijd maar alles verkleinen.
Oh ja..not een ergernis..mannen die vrouwenlichaamsdelen verkleinen.
Liefje,,,wat heb je een mooi gezichtje..wil je me met je mondje verwennen?
Zout toch op man!
Oh ja..not een ergernis..mannen die vrouwenlichaamsdelen verkleinen.
Liefje,,,wat heb je een mooi gezichtje..wil je me met je mondje verwennen?
Zout toch op man!

woensdag 10 juni 2009 om 01:26
Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik kan het niet uitstaan als mensen het hebben over een 'huisje'. Je woont toch niet in een poppenhuis?! Noem het dan gewoon een woning, als je het de naam 'huis' niet waardig vind. Of flat. Of appartement. Of studio. Weetikveel. Maar dat 'huisje'. Piggelmee, die had een huisje in zijn theepot ja. Grote mensen hebben een woning, op zijn minst.
(En weet je, het erge is, ik had het nooit zo door, totdat ik dus op het viva-forum las dat anderen zich er om deze reden aan ergerden. Nu kan ik het woord niet meer horen of ik denk dat dus ook over dat poppenhuis. Ergelijk he? )
(En weet je, het erge is, ik had het nooit zo door, totdat ik dus op het viva-forum las dat anderen zich er om deze reden aan ergerden. Nu kan ik het woord niet meer horen of ik denk dat dus ook over dat poppenhuis. Ergelijk he? )

woensdag 10 juni 2009 om 02:06
Ik woon op de Antillen en heb me er inmiddels bij neer gelegd dat je hier lang in de rij staat voor de kassa, omdat de dames nog even moeten bekletsen onderling, en de boodschappen vooral niet te snel van de band zullen halen... Bij loketten is hetzelfde laken aan pak... Alles gaat poco poco!
Maar het toppunt van mijn ergernissen is het niet aangeven van riching met de auto. Dan sta je netjes te wachten op een auto die voorrang heeft, maar is dat wachten helemaal niet nodig geweest omdat hij toch stiekem af moest slaan. AAARGH!!
Maar het toppunt van mijn ergernissen is het niet aangeven van riching met de auto. Dan sta je netjes te wachten op een auto die voorrang heeft, maar is dat wachten helemaal niet nodig geweest omdat hij toch stiekem af moest slaan. AAARGH!!
woensdag 10 juni 2009 om 02:06
wat ik er mee bedoelde te zeggen is dat ik me er niet aan erger, huis, huisje, woning, flat, appartement, studio, koopwoning etc etc
maar kan me wel voorstellen dat jij je er wel aan irriteert hoor, zo heb ik vast ook wel dingen waar ik mij druk om maak en dat jij dan denkt, maak jij je daar druk over???
maar kan me wel voorstellen dat jij je er wel aan irriteert hoor, zo heb ik vast ook wel dingen waar ik mij druk om maak en dat jij dan denkt, maak jij je daar druk over???