Walg van mezelf weer een vreetbui.

17-01-2012 21:23 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het ging zo goed en ik heb het weer verpest.

Het begon in de middag te knagen. Ik ben naar de AH gegaan en heb alles gehaald waar ik zin in had en dat in minder dan twee uur opgevreten. Nu voel ik me vies misselijk en walgelijk.

Ik heb gegeten/gedronken

1,5 liter cocacola

kant en klare lasagne

een doos Negerzoenen.

Haribo mix snoep zak

zak paprikachips

bak B&J cookie dough.

Reep chocolade toblerone

Alles is op. Hoe vies ben ik?
Cookies
Bij mij zit het heel diep ofzo. Ik heb dit jarenlang zo gedaan. En nu het eten weg valt is het alsof er iets mist in mijn leven. Een leegte die alleen opgevuld kan worden met heel veel eten.

Om eerlijk te zijn heb ik jarenlang zo gegeten, heel ongezond en heel erg veel. Ik denk dat mijn maag is uitgerekt ofzo want ik kan die dingen echt allemaal op en zelfs meer als het moet.

Ik ben een tijdje geleden 22 kilo afgevallen dat ging al snel mis. Ben ze allemaal aangekomen met nog wat extra.
Cookies
quote:xalliesuper schreef op 17 januari 2012 @ 22:26:

Wat goed Suus, dat je dat hebt gedaan! Je lichaam heeft dat helemaal niet nodig zoveel brood in 1 keer op dit tijdstip.

Had je dan geen warme maaltijd gegeten?

Jawel, spruitjes en wat aardappelpartjes en een vega-dingetje...

En een griesmeel puddinkje... Rond uur of 5...

Rond 8 4minicroissant en nog rammelt mijn maag... Denk ik...

Ik heb dus een gediagnosticeerde eetstoornis... En heb wel hulp... En sport 5x per week, 2x cardio en krachtraining (ga ik verder uitbreiden) en 3x minimaal een uur baantjes trekken.. Flink doorzwemmend he, niet op een ouwe wijven tempo...

Het is lastig, maar ik ben op de goede weg...

Maar soms is het willen proppen zo overheersend aanwezig, dan hoor je je verstand niet meer... Dat is gewoonweg kudt...
Ooow Dikkie dus eigenlijk heb je een terugval gehad in je oude patroon. Het kost ook veel tijd en heel veel inspanning om echt oude patronen te doorbreken en jezelf een nieuw gezond patroon aan te leren en dus geen terugvallen meer te krijgen.

Ja je maag is een ballonnenzak die kan groter worden bij veel eten en kleiner worden bij wennen aan minder eten.

Mag ik vragen hoe je die 22 kg bent afgevallen?
Voor wat het waard is... ik vind je lijst niet schokkend. Wel veel, maar niet enorm veel.

Voel je je al wat minder misselijk? Probeer ook goed te drinken nu, anders word je vannacht misschien wakker van de dorst.
Liever elitair dan een pauper!
Meiden, ik kruip mijn bedje in...

Dikkie, bedankt voor je openheid, succes met morgen

En de rest, bedankt voor de lieve reacties....
Jee, meid, wat een lijst....Wel allemaal lekkere dingen, dat dan wel. maar ja, niet echt voedzaam.

Ik hoop echt dat je er iets aan kan doen met hulp...?

Maar vies ben je niet! Maar je voelt je vast beter als je dit soort excessen niet meer hebt, niet meer van die vreetbuien.

Dat gaat je vast lukken. Gewoon kop op meid!!

dikke knuffel van mij.
quote:Kalliope schreef op 17 januari 2012 @ 22:37:

Voor wat het waard is... ik vind je lijst niet schokkend. Wel veel, maar niet enorm veel.

Voel je je al wat minder misselijk? Probeer ook goed te drinken nu, anders word je vannacht misschien wakker van de dorst.

Als die cola nou light is, dan stelt dat weinig voor, is vooral water.

(Mits je dat niet elke dag drinkt uiteraard)

Die lasagna en ijs toe: dat lijkt me geen punt, zulk ijs is niet zo slecht als veel mensen denken, nog qua hoeveelheid suiker, noch qua voedingswaarde, zit ook veel melk en room in, soms vruchten etc.

Nu ik beter naar die lijst kijk: komt met name door al dat snoep denk ik.
Hey TO.

Ik wilde ook nog even zeggen dat je niet vies bent en dat er morgen weer een dag is. Ga je niet schuldig voelen over een zwak moment en probeer te genieten van kleine dingen, de mooie sterrenhemel en morgenochtend weer rustig van iedere hap van je ontbijt. Ik zou morgen nl wel weer volgens een normaal en gezond patroon proberen te eten, niet ineens gaan crashdieeten om een soort van balans te creeren met vandaag.
Val jezelf nooit af!!

Geef jezelf nooit het idee dat het met 1 fout ...mislukt is.

Denk nooit!!! dat het dan allemaal voor niets is geweest.

Fouten horen bij een leerproces!!

Zie een fout als een schutting op je pad. Jij klimt steeds makkelijker....ze worden steeds lager en komen minder vaak voor...omdat je ze kent en afbreekt.

Je begint dus niet opnieuw!!!

Ik ken dit van andere dingen.

Hou vol!!!

Bedankt voor alle lieve reacties had iets heel anders verwacht.

Een nieuwe dag tot nu toe gaat het goed, heb besloten niet te streng te zijn voor mezelf dan gaat het ook minder snel mis.
Cookies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven