wat moet ik hiermee?

29-10-2011 21:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch maar niet
Roken binnenshuis is ook wel heel erg smerig en aso. Dus wat dat betreft heeft je zus wel groot gelijk.

Voor wat betreft de andere punten: daar kan ik niet oordelen, wat mag je moeder dan niet?

Zijn het dingen die haar gezondheid benadelen? Dan begrijp ik het wel weer. Is het gedrag van je zus onderdeel van haar ziekte?
Het is aso en schandalig dat jouw zus je moeder uit haar eigen huis jaagt. Misschien is het een betere optie als zus in een verzorgingstehuis wordt verzorgd, daar mag niet gerookt worden.
Het lijkt me dat dit een zaak is tussen je moeder en je zus. Niet mee bemoeien.
edit
Je moeder is een volwassen vrouw die zelf bepaald wat ze wel of niet pikt.
Jij moet hier niks mee.

Je moeder wordt behandeld zoals ze zich laat behandelen.
Dit is te moeilijk om uit te leggen, sorry mensen. Wel bedankt voor het meedenken.
Oh natuurlijk, wij snappen het niet. Zouden we het wel snappen als we het met je eens waren?
Nee, dat bedoel ik niet tomatensoep. Er gaan een heel verhaal aan vooraf, dat kan ik hier niet plaatsen ivm herkenning.
quote:appelsien00 schreef op 29 oktober 2011 @ 22:23:

Nee, dat bedoel ik niet tomatensoep. Er gaan een heel verhaal aan vooraf, dat kan ik hier niet plaatsen ivm herkenning.Als je denkt dat het een herkenbare situatie is kan iedereen er blijnkbaar mee leven. Als de situatie toch niet zo is, plaats dan je OP terug met aanvulling. Even spuien kan opluchten en andere visies kunnen zeker helpen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zo irritant he, de openingspost weghalen. Open dan geen topic!
quote:Fame schreef op 29 oktober 2011 @ 22:25:

[...]

Als je denkt dat het een herkenbare situatie is kan iedereen er blijnkbaar mee leven. Als de situatie toch niet zo is, plaats dan je OP terug met aanvulling. Even spuien kan opluchten en andere visies kunnen zeker helpen.Klopt, en toch durf ik niet goed. Alsof ik haar afval, terwijl ik echt het beste met haar voor heb. Maar zoals ze zich nu gedraagt, dat kan niet.
quote:appelsien00 schreef op 29 oktober 2011 @ 22:40:

[...]

Klopt, en toch durf ik niet goed. Alsof ik haar afval, terwijl ik echt het beste met haar voor heb. Maar zoals ze zich nu gedraagt, dat kan niet.Ik kan er niets over zeggen want ik heb je openingspost niet eens kunnen lezen!
Godsamme, kom op zeg!! Schijtlijster, ik weet echt niet wie je bent, hoor, weet je hoeveel miljoenen mensen er in dit land wonen?
quote:kadushi schreef op 29 oktober 2011 @ 23:42:

Godsamme, kom op zeg!! Schijtlijster, ik weet echt niet wie je bent, hoor, weet je hoeveel miljoenen mensen er in dit land wonen?Precies, ze zoekt hulp, hoe anoniem ben je hier! Ik kan me geen vriendin voorstellen die hier ook post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven