zenuwenzenuwennzenuweenn!!!

30-08-2012 13:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAAAHH ik word helemaal knetter hier, ik heb om 17.00 een afspraak met de tattoo man. Ik krijg een sleeve op mijn bovenarm. Alleen de buitenkant, dus het zal waarschijnlijk niet eens pijn doen. Maar toch voel ik me zo gestressed en flauw.. iemand tips? ik probeer me al bezig te houden met alles om me heen..
Iig even goed eten
quote:Elin_ schreef op 30 augustus 2012 @ 13:49:

Iig even goed eten Dat dus. En tegen de verveling en om de tijd om te krijgen kun je nu allerlei muziek gaan uitzoeken die je tijdens het zetten van de tattoo kunt luisteren via je mobiel of zo?
ja, goed idee van de muziek. Ik heb hier alleen de spullen niet daarvoor. Ik ben klaar met mijn college's op school (akv st joost breda) en straks haal ik wel wat te eten en loop ik langzaam naar de stad ofzo
Je vermaken met deze site?

foutje, bedankt
thanks, ik ga even lopen/rennen/gillen
Haha spannend he ik ben vorige week voor het eerst geweest, kon meteen terecht en dat vond ik erg fijn. Had de binnenkant vaan mijn arm, dat schijnt een pijnlijke plek te zijn maar vooral het inkleuren was echt goed te doen. Veel plezier
Dextro? Cola haha neemt m'n man altijd, heb zelf geen ervaring
En nu maar hopen dat je er nooit spijt van krijgt.
Jeetje jollie, vind je dat nou echt nodig? Ik snap dat nooit zo, dat gezeur over iets wat anderen willen. Is niks zeggen dan echt zo moeilijk?
Ik heb er gisteren een op mn ribben laten zetten, oeiiii dat was pijnlijk! Maar ook erg leuk, ben er erg blij mee! Have fun!
Helemaal eens met Tomatensoep. Je moet maar denken als het echt zo erg is liepen er niet miljoenen mensen met een tattoo rondt, je kunt het! Denk maar aan het resultaat ;)
Oh zie nu dat ze al bezig is, naja xD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven