Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Gister zat ik op terras in een t-shirt en vandaag zit ik op het werk met dikke trui en verwarming op de hoogste stand :roll:
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook wel het dieptepunt van de week. Ik hoop tenminste dat het niet nog erger wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 blokken hout in de kachel gegooid en heb warme soep. :furious:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetsch Hollandsch kut weer. Maar dat was voorspeld dus ik ben niet verrast. Het kan alleen maar beter worden na vandaag! :) Morgen nog veel regen, vrijdag een beetje regen en dan daarna 20 23 graden en droog! Dat zal al een hele verbetering zijn.
Alle reacties Link kopieren
ben wel benieuwd of er al mensen in Nederland op een camping zitten, te verregenen.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
08-07-2020 12:23
ben wel benieuwd of er al mensen in Nederland op een camping zitten, te verregenen.
Ja, ik ken er een paar. En iemand die aan het zeilen is deze week :-?
Alle reacties Link kopieren
Daarentegen ken ik ook een gezin dat nu in Portugal zit, perfecte timing!
Dit weer is precies de reden dat ik niet met vakantie in Nederland wil. Je zal net een midweekje ergens in een hotel of huisje zitten. Vreselijk!
Doubletree20 schreef:
08-07-2020 08:43
Nee :-x Ik wil zon en warmte!
Ja ik ook. Hopen dat ze ernaast zitten.


Ik had vanmorgen de verwarming in mijn auto aan. Het moet toch niet gekker gaan worden zeg..
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden klaagde ik hier nog omdat er voor morgen (dan gaan we een nachtje weg, wandelen, eten en hotel) een regeldruppel en 20 graden werd voorspeld.... ik zou willen dat dat nu nog zo was :'(
Ik zat er serieus over te denken om het maar te cancellen, maar vriend wil toch gaan.
Nouja, hier is het nu al een paar uur droog. Ik ben al blij als dat morgen ook zo is, maar ik baal er wel gigantisch van.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
08-07-2020 13:56
Een paar dagen geleden klaagde ik hier nog omdat er voor morgen (dan gaan we een nachtje weg, wandelen, eten en hotel) een regeldruppel en 20 graden werd voorspeld.... ik zou willen dat dat nu nog zo was :'(
Ik zat er serieus over te denken om het maar te cancellen, maar vriend wil toch gaan.
Nouja, hier is het nu al een paar uur droog. Ik ben al blij als dat morgen ook zo is, maar ik baal er wel gigantisch van.
De 30-daagde van weerplaza is best goed, dan kun je beter plannen.
juliet64 schreef:
08-07-2020 13:56
Een paar dagen geleden klaagde ik hier nog omdat er voor morgen (dan gaan we een nachtje weg, wandelen, eten en hotel) een regeldruppel en 20 graden werd voorspeld.... ik zou willen dat dat nu nog zo was :'(
Ik zat er serieus over te denken om het maar te cancellen, maar vriend wil toch gaan.
Nouja, hier is het nu al een paar uur droog. Ik ben al blij als dat morgen ook zo is, maar ik baal er wel gigantisch van.
Dat is zeker balen! Ik zou het zelf ook willen cancellen als ik jou was maar als je vriend echt wilt gaan is dat ook weer lullig. Of kunnen jullie het niet verzetten naar volgende week?

Ik weet niet naar welk deel van NL jullie gaan? In het Zuiden geven ze een stuk droger af maar het midden en noorden ziet er niet zo goed uit.

Hoe dan ook, ik hoop dat het meevalt! Evengoed veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
08-07-2020 15:03
Dat is zeker balen! Ik zou het zelf ook willen cancellen als ik jou was maar als je vriend echt wilt gaan is dat ook weer lullig. Of kunnen jullie het niet verzetten naar volgende week?

Ik weet niet naar welk deel van NL jullie gaan? In het Zuiden geven ze een stuk droger af maar het midden en noorden ziet er niet zo goed uit.

Hoe dan ook, ik hoop dat het meevalt! Evengoed veel plezier!
Dankje!
Als ik de 24 uurs buienradar van Weerplaza bekijk (dank LucieAnders!) zou het vanaf 11 uur eigenlijk de hele dag droog moeten zijn waar wij heengaan (we gaan naar Tiengemeten, onder Rotterdam). Dus we wagen het er maar op. Ik had het liever gedaan met een stralend zonnetje en wat betere temperaturen, maar helaas. En nee, verzetten is nu helaas geen optie meer ivm allerlei andere afspraken de komende tijd.
Nouja, het zal vast evengoed leuk worden :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-07-2020 16:28
Dankje!
Als ik de 24 uurs buienradar van Weerplaza bekijk (dank LucieAnders!) zou het vanaf 11 uur eigenlijk de hele dag droog moeten zijn waar wij heengaan (we gaan naar Tiengemeten, onder Rotterdam). Dus we wagen het er maar op. Ik had het liever gedaan met een stralend zonnetje en wat betere temperaturen, maar helaas. En nee, verzetten is nu helaas geen optie meer ivm allerlei andere afspraken de komende tijd.
Nouja, het zal vast evengoed leuk worden :)
Tiengemeten is mooi! Lekker in de natuur, ondanks het weer. Ik zou toch gewoon gaan om er even uit te zijn. Ik ga voor je duimen dat het droog blijft! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Volgende week 25 plus! 🤩☀️😎
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
08-07-2020 16:47
Tiengemeten is mooi! Lekker in de natuur, ondanks het weer. Ik zou toch gewoon gaan om er even uit te zijn. Ik ga voor je duimen dat het droog blijft! Veel plezier!
Dankjewel! Ja we waren dit al zo lang van plan - we wonen er niet eens heel ver vandaan, maar toch nog nooit geweest :)
We maken er gewoon het beste van hoor, ik heb er zin in!
Nothing happens for a reason
Op mijn verjaardag 25 graden met veel zon :jump: Hopen dat het zo blijft :jump:
Alle reacties Link kopieren
Huh wat, waar? Hier wordt het 20 tot 22 graden?
Ugli schreef:
08-07-2020 19:25
Huh wat, waar? Hier wordt het 20 tot 22 graden?
Dan woon je niet in het zuiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook voor je Kwebbel! :sun:

Ik zat vandaag op zo'n Nederlandse (natte) camping. De mensen houden de moed erin, voor wat ik kon zien. Ik kan dan altijd wel weer genieten van die kinderen, die met regenjasjes en laarsjes in de regen buiten spelen. :heart:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
08-07-2020 19:31
Dan woon je niet in het zuiden?
Ik woon in de Randstad. Bedoel je met zuiden Limburg? Die hebben altijd de beste deals qua temperatuur haha.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
08-07-2020 22:24
Hoop ik ook voor je Kwebbel! :sun:

Ik zat vandaag op zo'n Nederlandse (natte) camping. De mensen houden de moed erin, voor wat ik kon zien. Ik kan dan altijd wel weer genieten van die kinderen, die met regenjasjes en laarsjes in de regen buiten spelen. :heart:
Ja als kind stonden we ooit op een volledig verregende camping. Mijn tentje was 's nachts ondergelopen dus mijn ouders die naast ons sliepen in de caravan waren ons komen halen en hebben ons in de caravan gepropt. De dag erna liep ik te spelen in de plassen en de modder in de nog-steeds-regen, boeide me allemaal helemaal niks toen haha. Dat verleer je als je ouder wordt geloof ik. :P
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
08-07-2020 22:52
Ja als kind stonden we ooit op een volledig verregende camping. Mijn tentje was 's nachts ondergelopen dus mijn ouders die naast ons sliepen in de caravan waren ons komen halen en hebben ons in de caravan gepropt. De dag erna liep ik te spelen in de plassen en de modder in de nog-steeds-regen, boeide me allemaal helemaal niks toen haha. Dat verleer je als je ouder wordt geloof ik. :P
Haha, ik misschien alleen toen ik héél klein was. Ik had al gauw een hekel aan regen.
Wij zijn wel eens helemaal verregend op een Italiaanse camping, maar zijn toen mooi na 2 dagen weggegaan. Met al die regen heb je op een camping niks te zoeken (vonden mijn ouders ook).
Wij gingen meestal naar Oostenrijk, mijn vader kan niet tegen warmte. Maar dan wel in een appartement.
Alle reacties Link kopieren
Van mij is een filmpje dat ik een maand of 9 ben en echt met een heel vies gezicht naar sneeuw zit te kijken. Het zat er dus vroeg in :proud:

Het weer nu is triest, triester triestst. Manmanman.. De hond ligt naast me te bibberen, want is zojuist natgeregend buiten en hij heeft er een nog grotere hekel aan dan ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Juliet!

Hier is het nog even doorbijten, maar dan worden de temperaturen ook beter, als het maar droog is ( kijk daar gaan we alweer, we leggen de lat weer lager omdat het zo altijd gaat in dit land )

Mijn tuin is weer vol met onkruid, wat gaat dat toch altijd hysterisch hard, zeker vergeleken met mijn gezaaide bloemen, die amper omhoog komen.
Alleen daarom haat ik die regen/zon/regen zon al zo.

Het lijkt zaterdag ook droog te blijven, wel zo fijn voor het feestje van dochter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven