Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-09-2019 11:13
Blèh!
Ja inderdaad! Bleh wat een pokke weer vandaag. :( Vies, nat, koud en winderig. Ik heb mijn gloednieuwe jas in een trein laten liggen inclusief belangrijke inhoud dus mag ook nog eens zonder jas naar huis straks. #Klaarmetdezedag
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
11-09-2019 12:25
Ja inderdaad! Bleh wat een pokke weer vandaag. :( Vies, nat, koud en winderig. Ik heb mijn gloednieuwe jas in een trein laten liggen inclusief belangrijke inhoud dus mag ook nog eens zonder jas naar huis straks. #Klaarmetdezedag
Neee, dat is balen! Ik hoop dat je hem nog terugkrijgt!
Alle reacties Link kopieren
IK moet nog naar de winkel en wil eigenlijk wel graag met de fiets. Dus zit het uit te stellen, 'tot het droog is', maar ik moet over een uur wel een taart klaar hebben. Misschien moet ik toch maar eens gaan :P

Wat een pokkeweer.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat een grafweer vandaag! Twee keer zeiknat geregend (weliswaar met regenpak aan, maar toch). Het is dat ik weet dat het maar één dag is, en dat we een mooi weekend voor de boeg hebben, anders zou ik acuut van een brug springen :'(
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Crap, Ugli dat is echt heel erg ruk!

Ik heb de hele dag gewerkt het was grauw en miezerig echt koud vond ik het niet.

Morgen na werktijd hebben we een teamuitje op het water " de borrelboot " het zou iig droog blijven, maar ik neem wel een dik vest mee, en ach na een paar wijntjes word je vanzelf warm.

Baal wel want voor vrijdag is er ook regen voorspeld en dat was het eerder niet.
Het lijkt toch minder mooi te worden.

Ik hoor meer mensen over de grote overgang en zo warm hebben we het imo op die enkele hittegolf dagen na niet gehad.

Is het nu overigens niet te koud voor de periode? Of heb ik gewoon last van mind fuck.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
11-09-2019 18:52
Crap, Ugli dat is echt heel erg ruk!

Ik heb de hele dag gewerkt het was grauw en miezerig echt koud vond ik het niet.

Morgen na werktijd hebben we een teamuitje op het water " de borrelboot " het zou iig droog blijven, maar ik neem wel een dik vest mee, en ach na een paar wijntjes word je vanzelf warm.

Baal wel want voor vrijdag is er ook regen voorspeld en dat was het eerder niet.
Het lijkt toch minder mooi te worden.

Ik hoor meer mensen over de grote overgang en zo warm hebben we het imo op die enkele hittegolf dagen na niet gehad.

Is het nu overigens niet te koud voor de periode? Of heb ik gewoon last van mind fuck.
De afgelopen tijd zeker wel. Een paar graden geloof ik - hoorde ik laatst met een half oor bij het weerbericht na het NOS nieuws.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
11-09-2019 12:29
Neee, dat is balen! Ik hoop dat je hem nog terugkrijgt!
Ja dat was écht niet leuk. Godzijdank heb ik hem terug en dubbel godzijdank kon ik hem ook nog eens redelijk dichtbij ophalen in een stad op maar 12 minuten met de trein van de mijne. Dat was echt mazzel want de sprinter waarin ik hem had laten liggen rijdt het ene half uur door naar Brabant en het andere uur stopt hij ergens in de randstad wat ook maar 12 minuten met de trein is van mijn huis, hij lag dus in de ene die stopt en omkeert. Anders had ik naar Brabant mogen reizen, even een uur+ heen en terug na werk zonder jas haha.

Was evengoed hartstikke koud en beide treinen hadden flinke vertraging. Gelukkig kon ik bij de ene op werk wachten en was de andere vertraging op een groot station. Ben voor het eerst de Rituals in geweest om aan alles te gaan zitten ruiken om de tijd enigszins warm door te komen haha. Ik weet nu hoe cider ruikt. :mrgreen:

Maar goed, dat was gisteren. Nu wordt het mooi! Ik heb er zo'n zin in. Ben klaar met die gore grijze luchten, die hebben we wel weer genoeg gezien voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat het mooi werd... tot een uur geleden alles dichttrok en het nu raar donker en benauwd is. Weer een gore grijze lucht dus, en voor morgen is er regen voorspeld. De voorspellingen van volgende week zijn ook naar beneden bijgesteld. Hopelijk krijgen we wél een mooi weekend.

Fijn dat je je jas weer terug hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben echt blij, ik had anders alleen nog maar een hele dikke winterjas of een heel dun biker jackje gehad dus hartstikke onhandig. Het feit dat ik mijn eigen huis niet meer in had gekund en niet naar huis had kunnen fietsen wegens verlies van alle sleutels was ook hartstikke onhandig.

Oh bah, hopelijk waait het snel over. Hier is het vooralsnog heel mooi blauw met wat witte wolkjes.

Ik bekijk nu buienradar, pfff je hebt gelijk alles is naar beneden gekelderd. Balen zeg. :( Vooral zonde van morgen, dan wordt het net zoals gisteren vrees ik. Nou vandaag het er maar extra van nemen dan.
Ugli, wat een geluk van je jas!

Hier is het echt lekker nu. Vanmorgen zonder jas gefietst. En nu is de zon er ook!
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk hier. Zon en 21 gr. Zit lekker in het zonnetje. Das warmer dan 21 gr 🤩
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier was het vanmorgen schitterend, maar vanmiddag trok het dicht. Nu af en toe zon, maar niet lekker warm ofzo. Ook niet echt heel koud, maar lekker is anders. Ik had me er zoveel meer van voorgesteld.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier is het heel mooi weer :)
Vanmorgen de kinderen droog op school gekregen maar zelf nat geregend op de terug weg :cry:. Ik had wel mijn regenponcho aan, maar toch.
Nu komt de zon door. En de temperatuur is lekker.
Het is gelukkig vannacht niet afgekoeld, maar helaas wel bewolkt. Zwembadtemperatuur is wel opgelopen tot 17 graden. Inmiddels beschouw ik dat als aangenaam ;-D
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk hier. Zit in zalige warme zon 🤩
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Op vanmorgen na, wat een heerlijke dag!
En morgen en zondag ook 😎⭐️
Al een account? Log dan hier in.
Heerlijk, dit weer!
Ik heb nog best wat te doen maar ga het gewoon niet doen. Ik ga mijn boek pakken en in de zon zitten.
Morgen komen er bandjes in het dorp. Daar gaan we met vrienden heen. Lekker op een terrasje hangen.
Alle reacties Link kopieren
Gister viel me mee, was gewoon lekker zonnig en een graad of 18. Vandaag echt super, gefietst en geskated en nu voel ik me heel gezond tot ik straks die chocolade reep ga verorberen. Ik heb nu 2 weken vakantie (sinds vrijdag) en hij kon niet beter beginnen. :jump:
Ugli schreef:
14-09-2019 18:57
Gister viel me mee, was gewoon lekker zonnig en een graad of 18. Vandaag echt super, gefietst en geskated en nu voel ik me heel gezond tot ik straks die chocolade reep ga verorberen. Ik heb nu 2 weken vakantie (sinds vrijdag) en hij kon niet beter beginnen. :jump:
Fijne vakantie en smakelijk straks. Geniet van beide!
Een fijne zonnige zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-09-2019 08:54
Een fijne zonnige zondag allemaal!
Jaaaa!! 🤩😎☀️
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat een cadeautjes deze dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een levend zonnepaneel. Van oorsprong ben ik Aziatisch en geadopteerd door Nederlandse ouders. Prima, maar de wisselende temperaturen hier zijn niet goed voor me. Fysiek voor mijn huid, die van nature extreem droog is. In de winter standaard kapotte handen, waarvan de wondjes steeds langzamer genezen. Wat ik ook smeer. Alleen in de zomer is mijn huid gaaf.
Maar ook voor mijn stemming is de zomer beter. Licht en warmte zijn het voor mij. Ik vind zomerkleding ook leuker. Al was het maar vanwege de kleurtjes. Van donkere kleuren wordt ik somber. Of dat nou kleding of het weer is.
hondenmens schreef:
15-09-2019 11:20
Al was het maar vanwege de kleurtjes. Van donkere kleuren wordt ik somber. Of dat nou kleding of het weer is.
Misschien antidepressiva proberen! Als je al somber wordt van een kleur......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven