Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
yasmijn schreef:
19-09-2019 12:00
Male, het schiet nog niet hard op. Het geneest wel maar door de botontkalking veel langzamer. Plus dat er een stukje ijzer naar buiten wil dus dat moet ik goed in de gaten houden. Verder veel fysio. En dan geven de heren artsen aan: niet over de pijngrens heen gaan.

Hoe dan???
Balen, dat het niet opschiet!
Ik heb morgenmiddag een receptie. Het is binnen in een kroegje. Ik heb er een kei leuk jurkje voor gekocht. Het is met lange mouwen, een panty en laarsjes. En nu wordt het dus 25 graden. Wat ik opzich heerlijk vind maar ik wil dat jurkje zooooooo graag aan :facepalm:.
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn, wat vervelend, het beperkt je zo. Hopelijk herstel je vanaf nu wel sneller.

Vanmorgen was het ijskoud, maar het is heerlijk weer geworden. Maar eens kijken of het gras zo een beetje droog is, dan kan ik het nog even maaien. Het is wel een voordeel van de herfst dat dat bijna niet meer hoeft, ik ben er per keer toch wel drie kwartier mee bezig en dat 1 à 2 keer per week.

Alvast een heel fijn weekend allemaal, met hopelijk veel zon!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
20-09-2019 11:12
Ik heb morgenmiddag een receptie. Het is binnen in een kroegje. Ik heb er een kei leuk jurkje voor gekocht. Het is met lange mouwen, een panty en laarsjes. En nu wordt het dus 25 graden. Wat ik opzich heerlijk vind maar ik wil dat jurkje zooooooo graag aan :facepalm:.
Gewoon aan doen dan, of heb je het erg snel warm?
watdachtjehiervan schreef:
20-09-2019 11:12
Ik heb morgenmiddag een receptie. Het is binnen in een kroegje. Ik heb er een kei leuk jurkje voor gekocht. Het is met lange mouwen, een panty en laarsjes. En nu wordt het dus 25 graden. Wat ik opzich heerlijk vind maar ik wil dat jurkje zooooooo graag aan :facepalm:.
Ik zou sowieso niet naar iets gaan wat binnen wordt gehouden morgen middag. Het is één van de laatste dagen dit jaar dat je op terras kunt zitten. Trek gewoon een t-shirt en een jeans aan, ga even feliciteren en dan door naar een terras.
pamelacourson schreef:
20-09-2019 11:14
Gewoon aan doen dan, of heb je het erg snel warm?
Dat vind ik dan weer zonde van het mooie weer :facepalm:!
Ik denk dat ik voor een zomersetje ga nu het nog kan.
redbulletje schreef:
20-09-2019 11:22
Ik zou sowieso niet naar iets gaan wat binnen wordt gehouden morgen middag. Het is één van de laatste dagen dit jaar dat je op terras kunt zitten. Trek gewoon een t-shirt en een jeans aan, ga even feliciteren en dan door naar een terras.
Het is een receptie van iemand die me heel dierbaar is. Waarschijnlijk is ze ook niet meer lang in ons midden. Ik ga er dus zeker naar toe.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
20-09-2019 11:12
Ik heb morgenmiddag een receptie. Het is binnen in een kroegje. Ik heb er een kei leuk jurkje voor gekocht. Het is met lange mouwen, een panty en laarsjes. En nu wordt het dus 25 graden. Wat ik opzich heerlijk vind maar ik wil dat jurkje zooooooo graag aan :facepalm:.
Als het n dun jurkje is kan het best. Zou geen wollen jurkje aandoen. Panty kan allang.heb vanmorgen sokken aangedaan.omdat ik ijskoude voeten had. Terwijl het schitterend weer is hier. Deze tijd van het jaar.kan het in de zon heerlijk zijn .maar in de schaduw al erg fris.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
19-09-2019 11:08
Dapper hoor, Redbulletje! Ik zwem vandaag ook maar dan in knalblauw warm zee water met een graad of 28. Ik was alweer helemaal vergeten hoe fijn dit weer is. Ik hoop voor jullie dat zaterdag door zet!

Oooh... jaloers!
Lekker hoor!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Yas. Vervelend dat het zo lang duurt, dat herstel. (zeker nu het weer kouder wordt en je toch niet in de zon kunt zitten ;-D )

Ik ga nog steeds, heel eigenwijs, zonder jas naar buiten maar de nachttemperatuur was wel 4 graden, dus misschien moet ik binnenkort toch aan een jas geloven, vooral 's morgens (hoewel ik het tussen de middag kouder had)

Het is hier bewolkt :(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-09-2019 12:00
Male, het schiet nog niet hard op. Het geneest wel maar door de botontkalking veel langzamer. Plus dat er een stukje ijzer naar buiten wil dus dat moet ik goed in de gaten houden. Verder veel fysio. En dan geven de heren artsen aan: niet over de pijngrens heen gaan.

Hoe dan???
Sterkte Yasmijn .erg vervelend zo.n lange nasleep.eng met dat ijzer.
Je moet toch op je eigen gevoel afgaan. Tegen mij zeiden ze altijd.u moet gaan rusten voor dat u moe bent.
Hoe weet ik nou dat ik over 5 minuten moe ben.😅al heb ik het intussen al wel in de gaten.
Nogmaals sterkte. :rose:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Balen Yas, kan me voorstellen dat je er inmiddels wel genoeg van hebt

Hahaha Pamela, dat merk ik ook niet zozeer wat het gras betreft want dat heb ik niet,maar wel wel met onkruid dat groeit nu ook minder hard gelukkig.

Ik heb de hele week een jas aan gehad veel te koud zonder.
Heb nu ook even de verwarming aangezet vind de ochtenden echt wel fris, nu ben ik een vroege vogel dus op zich niet zo vreemd maar toch.
Ik vind het maar fris voor september.

Ik ga een dagje naar Leiden het wordt goed weer en daar nemen we het maar mooi van.
Vanaf morgen alleen maar regen voorspelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja? Regen?

Ik wilde net in de zon gaan zitten, maar die schijnt nog niet in de tuin op een plek waar ik kan zitten. 's Avonds precies op onze bank, dus ik hoop dat hij vanavond nog schijnt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de goede wensen!

Het is zalig weer hier. Strakblauw en volop zon. Straks met een vriendin naar Downton Abbey en aansluitend wijnen wijnen wijnen op het terras. 🤩

Morgen naar vrienden met een echt verwarmd zwembad. Het kan nog net! ☀️😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet genieten van de zon in de tuin, want m'n buurvrouw staat weer te tetteren en ik kan alles meeluisteren. Ik ben het zó niet eens met wat ze tettert (iets met opvoeding kinderen, zijzelf vs de rest van de wereld :nut: ) dus dan zit ik me op te vreten (6)

Verdorie nog één dag mooi weer en zij lijkt het te verzieken. Alweer. :@
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Balen, Dreamer. Ik heb daar nooit last van, kan me heel goed afsluiten van dat soort dingen. Misschien moet je voor volgend jaar een novice cancelling koptelefoon aanschaffen. Muziekje aan en je hoort niks meer. Ik gebruik er nu vaak een ivm boren, zagen en slijpen en het helpt echt enorm.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dan hoor ik de vogeltjes niet meer, waar ik zo van geniet.

Ze heeft een bedrijfje in de tuin en tettert alleen tijdens haar werk. Nu is het weer stil, dus het valt op zich mee nu (ben inmiddels weggejaagd door wespen, maar ik houd vol!) Als ze maar geen volgende klant krijgt. Zomers haal ik echt opgelucht adem als ik hoor dat het gezin naar het zwembad gaat ofzo. Verder zijn het aardige mensen, dat wel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat is vervelend, ja. En die wespen ook (6) Hier zitten ze ver weg bij de fruitbomen en komen ze alleen als we iets eten, dus dat doen we nu niet buiten. Verder geen last van.

Ik geniet vandaag!!! Het is precies goed qua temperatuur wat mij betreft. Net op de fiets overal naartoe geweest en nu lekker in de tuin. Ik hoop echt dat er toch nog meer van dit soort dagen komen.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt heerlijk!

Ik heb net een Yasmijn gedaan (met rosé in de tuin gezeten en genoten :proud: )
Verder loop ik af en toe wat rond, ga weer buiten zitten lezen, enz. Heerlijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-09-2019 14:49
Oooh... jaloers!
Lekker hoor!
Ja echt hemel op aarde hier, met 28 graden niet te heet of te koud en het water is precies goed. :heart:

Fijn dat het bij jullie vandaag ook mooi was! Morgen wordt ook mooi zie ik, hopelijk zonder de dondertjes en regen die mijn weer app aan geeft. Nu hard duimen dat het zonnetje zich in elk geval nog gaat laten zien komend week want daarna wordt het weer huilen zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke dag gehad!

Vanaf morgen hier de komende week veel regen wel met zon aardige temperaturen, maar wel alle dagen regen ( voor zover ze zo ver vooruit kunnen plannen, maar toch )
LadyLola schreef:
21-09-2019 20:26
Heerlijke dag gehad!

Vanaf morgen hier de komende week veel regen wel met zon aardige temperaturen, maar wel alle dagen regen ( voor zover ze zo ver vooruit kunnen plannen, maar toch )
Ja, vanaf morgen hier dezelfde voorspellingen. Ik hoop zo dat het meevalt met de regen. Als zou het voor de natuur wel heel fijn zijn.
Vandaag nog een dagje extra genieten!
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren ook een zalige dag gehad!

Vandaag weer 🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Tis hier in het zuidwesten ook nog heerlijk. En ik zwem nog stug door elke dag ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-09-2019 11:43
Tis hier in het zuidwesten ook nog heerlijk. En ik zwem nog stug door elke dag ;-D
😅

Ga ik zo ook doen bij vrienden maar dan in een verwarmd bad 🤩

Tuindeuren open, zalig warm hier!
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven