Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Amarna, ik kijk er zelf naar uit maar snap dat het voor jou niet leuk is, als je je zo'n zorgen maakt om je ouders. Ik kan me van de vorige winter herinneren dat je boodschappen deed voor je ouders zodat ze de deur niet uit hoefden, erg lief van je!

Jen, ja zo kom ik toch nog een beetje in de winterstemming

bolletjegrom, heb net het weerbericht gezien en werd er ook niet vrolijk van!
Hallo allemaal, hier weer even berichtje van mij. Het is nog steeds veel te warm he, maar lekker snel donker.

Mayhem, waar koop je die rozijnenthee? Klinkt lekker.fijnweekend allemaal.
Lammy

De thee is van het merk Twinings, apple cinnamon raisin. Het merk zelf verkopen ze in de supermarkt, heb deze smaak er alleen niet gezien. Soms verkopen ze hem bij reform winkels maar is ook via internet te bestellen (heb ik ook gedaan). Echt hele lekkere thee.

Het is inderdaad nog veel te warm. Teveel zon en te weinig neerslag maar inderdaad is het al veel eerder donker Hoe is het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Ik had gister een van mijn mooie nieuwe vestjes aan gedaan, maar die ging in de auto meteen weer uit, en het raam open. Twas weer harstikke warm met de zon die naar binnen stond te branden

Maar goed, de dagen zijn duidelijk korter en 's-avonds koelt het al flink af, dus het gaat de goede kant op!

Ik drink ook al weer een paar weken herfst thee. Heerlijk is dat he?

En...vanaf 1 oktober liggen de kerstspullen bij de Ikea, hoeraaaaaa Op zich vind ik de collectie van de Ikea niet het allermooiste of meest bijzonder, maar het gaat om het idee
Wat een mooie dag vandaag! Wel zon maar geen hitte
Nou, het is hier anders wel warm hoor. Als in veels te warm
Hier ook véél te warm, zelfs binnen alweer 24 graden

10e, de kerstspullen bij IKEA is dan weer goed nieuws Het liefste zou ik de boom nu al neerzetten! Al staat dat nu een beetje misplaatst met dit weer denk ik, haha.

Mayhem, die thee klinkt echt heel lekker ja! Het eerder donker zijn ben ik ook erg blij om (Al mag het natuurlijk nog wel 3 uurtjes vroeger)

Lammy!! Hoe gaat het met je?

Bolletjegrom, ik zie ook nog weinig herfstkleuren, alles is nog zo groen! Terwijl het toch echt bijna oktober is.. Maar ja, met zoveel zon inderdaad en vrij hoge temperaturen, dan wil het nog niet echt allemaal.
24 graden Jen? Hallo zeg! Hier maar 19 in huis en boven de 20 komt het echt niet.

Ik hoop dat, ondanks dat de herfsttemperatuur nog even op zich laat wachten, het voor jullie alweer wat fijner is. Eerder donker, en niet meer die verstikkende hitte. Ik verwacht dat de échte herfst wel ieder moment kan beginnen, dus geniet van dat vooruitzicht!
Erg he? Ik moet er wel bij zeggen dat mijn woonkamer op het zuiden is, met vrij grote ramen. Ik doe de gordijnen wel altijd stukje dicht om het ergste tegen te houden hoor.. Maar wil ook weer niet de hele dag met alles potdicht zitten

Je hebt gelijk hoor, ik ben zelfs nog iedere dag even bewust blij dat het geen 30+ graden meer is! En je begint nu echt te merken dat het eerder donker wordt, en dat geeft me ook een beter gevoel ja

En laat die echte herfst maar komen!!!

Oh, doet er trouwens nog iemand aan Halloween?Ik/mensen die ik ken niet, maar ik dacht dat het afgelopen jaren steeds wat populairder werd in Nederland. Lijkt me wel gaaf!
quote:jen16 schreef op 28 september 2013 @ 17:30:

Oh, doet er trouwens nog iemand aan Halloween?Ik/mensen die ik ken niet, maar ik dacht dat het afgelopen jaren steeds wat populairder werd in Nederland. Lijkt me wel gaaf!Het is niet dat ik dan een feest heb ofzo maar doe wel altijd wat Halloween decoratie (waxinelichthouders enzo) en kommetjes met lekkers. En enge films kijken natuurlijk! En jij?
Wij hebben hier altijd een enorm Halloween feest, geweldig!! Ik moet nog iets leuks bedenken voor een outfit.. iemand een leuk idee?
Niet origineel maar Morticia of Wednesday Addams
quote:mayhem schreef op 28 september 2013 @ 23:08:

Niet origineel maar Morticia of Wednesday Addams Hm ja Wednesday is wel leuk. Ik hoop ook lang donker haar, dus het zou wel kunnen! Ook wel een makkelijke outfit.
Vet, ik heb ook lang donker haar! Zelf heb ik stiekem wel weer een keer zin om zo'n soepgothicjurk aan te trekken

Gewoon voor de lol. Als tiener heb ik daar nog serieus in gelopen
Haha ik ook hoor! Laatst kwam ik een docent van de middelbare school tegen en die zei ook tegen mij: oh ja, jij was dat meisje die altijd van die mooie rokken droeg.

Vorig jaar was ik verkleed als victoriaanse vampier, maar dat was niet zo succes want mijn tanden bleven niet zitten, waardoor ik er dus helemaal niet eng uit zag.
quote:ninika schreef op 28 september 2013 @ 23:31:

Haha ik ook hoor! Laatst kwam ik een docent van de middelbare school tegen en die zei ook tegen mij: oh ja, jij was dat meisje die altijd van die mooie rokken droeg.

Vorig jaar was ik verkleed als victoriaanse vampier, maar dat was niet zo succes want mijn tanden bleven niet zitten, waardoor ik er dus helemaal niet eng uit zag.

Geniaal ik zie het helemaal voor me! En wat leuk dat je docent dat zei. Ik heb ooit een Halloween-feestje gehad waarbij ik met een meisje uit mijn klas had afgesproken dat ik als haar verkleed zou gaan, juist voor het contrast. Dus op dat feestje iedereen in Halloweenstijl en hun best gedaan om er zo gothic mogelijk uit te zien, kom ik daar binnen stappen met mijn strakke spijkerbroek en bloesje
Trouwens, over de vampiertanden: dan had je kukident-kleefpasta moeten gebruiken. Dat deed een oude vriend van mij altijd, die droeg die dingen in het dagelijks leven. Zal nooit vergeten dat we samen in de stad waren en hij bij de drogist dat spul ging kopen, na een gesprek met de verkoopster was de koop rond. En vervolgens aan de verkoopster naar zwarte nagellak en eyeliner vroeg. Toen begon ze een heel verhaal tegen mij waarbij ik naar die oude vriend wees en zei: 'het is voor hem'.

Goed, hij zijn lading make-up en toen vroeg ik diezelfde arme verkoopster naar talkpoeder. 'Is het voor op de billetjes?' vroeg ze. Waarbij ik antwoordde: 'nee, voor op mijn gezicht, dan lijk ik witter'.

Die arme, arme verkoopster

Goed, dat waren dus wat puberperikelen van mij
Ik kan het niet uitleggen, maar ik voel de herfst in de lucht, herkennen jullie dat?
@mayhem: hahaha! Gelukkig is het bij mij nooit zó erg geweest

@nellie: inderdaad! Je kan het ruiken in de lucht. De beukennootjes en kastanjes liggen alweer op de grond. En ik heb het zelfs al koud. Maar dat komt ook omdat de verwarmingen hier in het gebouw nog niet aan kunnen. brrr.
Haha, Mayhem, wat leuk!

Ik ruik ook zeker de herfst in de lucht, zeker 's ochtends vroeg of 's avonds laat merk je het goed.

Is het bij jullie ook nog steeds zo vreselijk zonnig? Hier komende week ook nog elke dag meer dan 10 zonuren En voor vrijdag staat de teller voorlopig op 23 graden. Ik wil een jas en laarzen aan! Sjaals om!

Over 3 weken gaat wel de klok achteruit, toch? Vanaf die periode wordt het hopelijk echt feest, ik kijk er erg naar uit.

Mientjelater hebben we lang niet meer gezien hier trouwens, en Daantje ook niet nee. Als jullie nog (af en toe) meelezen: Er wordt aan jullie gedacht hoor!
Ik heb het verzetten van de klok al aan het begin van het jaar gemarkeerd in mijn agenda met een sticker erbij

Hier is het ook nog afschuwelijk zonnig, ik wil gure en grauwe dagen, en regen! Hopelijk laat dat niet al te lang meer op zich wachten. Ik baal ook dat ik nu geen sjaal om kan al was het net redelijk fris buiten dus dat geeft hoop. Mijn ouders hebben zelfs al de verwarming aan gehad bij hun thuis, ik moet er niet aan denken haha!
Daantje had vakantie geloof ik. Ik ook even!
Morgen is het oktober, jiiiihaaaa!!!
quote:NYC schreef op 30 september 2013 @ 17:54:

Morgen is het oktober, jiiiihaaaa!!!

Fijn he

Heb vernomen dat oktober voor jou sowieso een heel bijzondere maand gaat worden
quote:mayhem schreef op 30 september 2013 @ 18:04:

[...]

Fijn he

Heb vernomen dat oktober voor jou sowieso een heel bijzondere maand gaat worden Ja, dank je Het kan elk moment zover zijn, heel spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven