Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Oh wat spannend NYC! Ik hoop dat jullie snel jullie baby in jullie armen kunnen houden kom je even langs wanneer de baby geboren is?
Haha, mayhem, woon je zo dicht bij mij in de buurt dan?
Haha ik bedoel op het topic. Maar volgens mij woon ik niet gigantisch ver van je vandaan.
Op het forum kom ik het zeker vermelden als hij geboren is er leven intussen ook al zoveel mensen mee

En ik herinnerde me idd dat jij al eens schreef niet ver bij me vandaan te wonen, maar begon nu toch echt even te denken dat je zelfs in de zelfde plaats woont, haha!
Leuk! Ik wens je vrouw in ieder geval een voorspoedige bevalling toe
Oeh, dat is dan toch al gauw een kilometer of 100.
Ja dat zou best kunnen...
quote:mayhem schreef op 30 september 2013 @ 19:13:

Ja dat zou best kunnen... Ik woon in het zuidoosten van mijn provincie.

Ik ook! Jij woont dan wss wel dicht bij mijn ouders in de buurt.

On topic: kijken jullie ook al uit naar het nieuwe seizoen van Expeditie Poolcirkel?
quote:NYC schreef op 30 september 2013 @ 20:17:

On topic: kijken jullie ook al uit naar het nieuwe seizoen van Expeditie Poolcirkel?Ja! Vind Ice Road Truckers ook een mooi programma, dat kijk ik ook graag. En vorig jaar keek ik rappers in de sneeuw, omdat ze naar een winterse bestemming zouden gaan haha!
Commercials spelen trouwens ook in op de sfeervolle herfst en winter. Echt leuke reclames over de lente en zomer zijn er volgens mij niet?
Nee dat vind ik ook. Al had Sunweb vorig jaar wel en leuke, met dat gezin met die gierige man, die vond ik wel leuk.

Verder reclames van aanbieders van zonvakanties, barbecuesauzen, drankreclames voor de zomerse avonden... Meer kan ik eigenlijk niet bedenken.
ooh, wat fijn dit topic!!

Ik word er op slag blij van, zeker met die foto!

Het word weer kouder, ik kan weer onder een dekentje zitten en mn vest weer aan. *doet dansje*

En voor het onderzoek van mscosmic, heb een paar kilo overgewicht en word aan gewerkt.

Tot vorig jaar keurig op gewicht en zelfs ondergewicht gehad maar altijd de p e s t gehad aan de zomer.

Moet wel zeggen dat ik het nu nog warmer heb dan dat ik het heb als ik netjes op gewicht ben.
Alle reacties Link kopieren
Heel langzaam wordt het kouder. Hier is vandaag zelfs de verwarming aangeslagen.
Koud? Ik zit in een hemdje onder de ventilator. Vandaag in truitje met korte mouwen gelopen. Vreselijk vind ik dit weer. Vanmorgen gezellig die regen, maar deze extreem lange zomer ben ik helemaal zat.
quote:lammy schreef op 04 oktober 2013 @ 20:10:

Koud? Ik zit in een hemdje onder de ventilator. Vandaag in truitje met korte mouwen gelopen. Vreselijk vind ik dit weer. Vanmorgen gezellig die regen, maar deze extreem lange zomer ben ik helemaal zat.

Het is ook warm. Het is verdomme oktober en het is nog warm. Net even flink huishouden gedaan en gezweet als een otter. lekker, dit weer

Nog maar een keer onder de douche gegaan dus. En het beloofde zo'n mooie gezellige grijze dag te worden, komt alsnog die achterlijke rotzon

Heb flink de pest in vandaag. Ik haat de zon!
Wij hadden gister een verjaardag en iedereen zat gewoon BUITEN! Op 5 oktober zat alle visite buiten om 'van het zonnetje te genieten' (nog een extra nadeel aan dat buiten zitten is dat mensen dan ineens twee keer zo veel gaan roken omdat je toch al buiten bent, dus je zit ook nog eens lekker tussen de blauwe wolken, bleeegh)

Maar, ik heb net even weeronline bekeken en dat ziet er goed uit meiden!! Het lijkt dat vanaf medio deze week de herfst eindelijk gaat beginnen! Temperaturen onder de 15 graden en regen / bewolking.

Hopelijk worden dan de blaadjes ook eindelijk bruin in plaats van een enorm ontploft groen bladerdek van alle zon
Hier bruine/rode bladeren, een aangename temperatuur en een happy lesleya
Alles komt goed
Oh, gadver 10e. Zo is het hier ook hoor! Heel veel zon geweest de afgelopen tijd, en hoge temperaturen (vooral vrijdag, poeh). 's Nachts nog zo'n 14 graden.. Dat zou het overdag moeten zijn Maar gelukkig is de voorspelling hoopvol dan; normale temperaturen in ieder geval en lekker minder zon, yes.

Dan kan het eindelijk nog snel even herfstig worden, voordat Sint alweer als een idioot voorbij rent en we na een glimp kerst en een verloren oliebol alweer de narcissen uit de rond zien komen. Dat vond ik zou jammer van vorig jaar.. toen begon de winter echt veel te laat (ineens was het kerst, huh? En een paar dagen later is alles ineens gewoon alweer voorbij!) . Nu wil ik er gevoelsmatig 'op tijd' bij zijn, dus ik heb al weken steevast mijn najaars-luchtjes op, eet stamppotten en probeer (ondanks het weer) heel erg te genieten van het feit dat het in ieder geval oktober is.

Maar je hebt gelijk, het is nog steeds meer BBQ-weer dan gourmet-weer, en daar willen we heeeel gauw verandering in zien
Oh, en Lammy, ik heb ook mijn ventilator nog staan hoor, die berg ik voorlopig nog maar even niet op :( Van de week geprobeerd met een pyjama te slapen -onder mijn toch heel dunne dekbed- maar die ging na een uur uit. Grrr

Hoe gaat het verder met je?
quote:nellie0987 schreef op 30 september 2013 @ 08:50:

Ik kan het niet uitleggen, maar ik voel de herfst in de lucht, herkennen jullie dat?

Ja Nellie dat herken ik, ik ruik het altijd als het gaat vriezen en/of sneeuwen.

Gisteren had ik m'n herfst dekbed op m'n bed gelegd.......helemaal fout, 'k had het bloedheet, dus 'k slaap weer onder het lente dekbed. 'k Kijk er naar uit om ze alle twee op m'n bed te doen (als het buiten -5°C is of zo).

'k Heb van de week wel van het herfstzonnetje genoten, het voelt niet zo heet aan als in juli en augustus.
Ik heb al wat prentenboeken voor mijn zoon gekocht. Toen ik ze naast elkaar legde viel mij iets op...

NYC

Leuk thema heb je uitgekozen
het is inderdaad veul te warm.

Heb nog zonder jas gelopen. Idioot!!!

Vandaag lijkt t ook al niet veel kouder te worden. De zon komt er al weer door. Boe!!
quote:nellie0987 schreef op 30 september 2013 @ 08:50:

Ik kan het niet uitleggen, maar ik voel de herfst in de lucht, herkennen jullie dat?

Ja, dat voel ik soms eind augustus al. Een bepaalde geur in de lucht, een ander gevoel op je huid.

Ook verandert dan het zonlicht op een bepaalde manier. Kan het ook niet precies uitleggen, maar het valt me ieder jaar weer op.
Ik herken dat ook, die lucht. Moet alleen zeggen dat ik hem dit jaar minder sterk heb ervaren dan voorgaande jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven