Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 20 mei 2014 @ 17:24:

[...]

ja hoor, ik heb al een hele zak pistachenootjes weggewerkt!

Oei,lijkt me een heftige operatie. Ben je zenuwachtig?

Hahahaha...erg hè? Gelukkig zit mijn vriend al een paar weken thuis omdat er bij hem een stent is geplaatst (heeft een beginnend hartinfarct gehad), dus hij kookt. Want daar heb ik echt geen zin in met die hitte.

Voor de operatie ben ik niet zenuwachtig, wel voor de anti-trombose prikken die ik zelf (nou ja..mijn vriend dan) moet gaan zetten. Daar zie ik erg tegenop. Maar ja, dat is nou eenmaal niet anders.
quote:runningbaleys schreef op 20 mei 2014 @ 17:18:

Het valt me op dat er hier mensen zijn die echt niet van zon houden, het liefst altijd grauwe bewolkte dagen zien. Ik kan me zo voorstellen dat jullie de zon dan zo veel mogelijk mijden. Maar het is wel zo dat zonlicht de enige natuurlijke bron van vitamine D is voor je lichaam. En dat zonlicht tot op zekere hoogte ook goed is voor je huid. Winter 12/13 heeft de zon heel weinig geschenen en daardoor kreeg ik overal exceem. Ik heb sowieso een droge schrale huid als het koud is. Ik probeer zo goed mogelijk te begrijpen dat jullie het liefst altijd uit de zon blijven maar merken jullie daar nooit nadelen van? En slikken jullie dan vitamine D?

Ik ben een van die mensen, ik haat de zon. Echt haten. Ik vind het zo gezellig wanneer het grijs, grauw en donker is. Nadelen van uit de zon blijven merk ik niet. Alleen voordelen. Zonnen is alleen maar hartstikke gevaarlijk voor je huid. Ik kan er ook niet tegen om in de zon te zitten. Dan word ik slap, suf en misselijk. Ik gedij juist goed bij kou.

Net lekker dvd's van That 70's Show zitten kijken en toen kwam er een kerstaflevering voorbij

Allemaal gezellige sneeuw en leuke winterkleren en ik zit hier in mijn stomme zomerpak, bah!
@ Hilary

Know the feeling!
It's hip(ster) to be square!
Dank je voor de hug Hipstercat, lief!
Ja joh, iets in de trant van 'gedeelde smart, halve smart' en zo...
Daar is dit topic ook voor

Zo fijn om hier met gelijkgestemden te zitten!
Ja, absoluut!

Anders zit ik maar hier, alleen, in mijn, verduisterde, huis met het idee dat iedereen op de wereld het heerlijk vind en heel veel lol heeft, behalve ik

Zo blij dat jullie er zijn (en een beetje begrip is ook nooit weg )
Nou, mijn eerste mopperpost dit jaar komt eraan hoor: vandaag is het al niet leuk meer en smerig warm. Ik ben nog de stad (waar het al helemaal niet om uit te houden was) in geweest op zoek naar een leuke korte broek, maar ze hebben overal alleen maar stomme exemplaren waar ik nog niet dood in gevonden wil worden. Dus nu zit ik te puffen in een lange broek en morgenochtend moet ik om vijf uur de deur uit, dus moet ik nog vroeg naar bed ook. Kan ik daar lekker gaan liggen drijven. Gat. Ver. Damme.

Oh ja, en zoon is er ook al chagrijnig van.
@ Lady-Voldemort

3-dubbele hug

Hipstercat, je bent in ieder geval niet alleen Op dit topic zijn we allemaal gelijkgestemden En begrip doet inderdaad heel veel!!

Lady-Voldemort, balen dat je niet bent geslaagd in de stad! Sterkte voor jou en je zoon, kan me voorstellen dat jullie er ook chagrijnig van worden!

Vanmiddag even boodschappen gedaan, damn wat was het warm in de auto! Ben half weggebrand. In de supermarkt was het wel lekker koel. En heb zelfs nog kinderen blij gemaakt, haha! Bij de Plus hebben ze van die dingen die ze uitdelen aan de kassa bij zoveel boodschappen en aangezien wij toch geen kinderen hebben heb ik ze gedoneerd aan de vrouw achter mij met twee kinderen. En ze waren er nog kei blij mee ook!

Ons katteke lag te chillen op de bank toen ik weer thuis kwam en nu ligt hij lekker te slapen op zijn eetkamerstoel onder de eettafel. Er ligt een lange tafelloper op en dus wordt het een soort tent daaronder en volgens mij vindt hij dat fijn.
Bij de supermarkt was het wel lekker ja . Wij zijn gezegend met zo'n AH XL, en samen met man heb ik hem helemaal door gezworven om van de koelte te genieten, hoe romantisch . Veel te veel onzin gekocht ook, maar helaas ook daar geen korte broeken. Ik bedenk me ineens dat ik vanavond in ieder geval wel een rok aan kan trekken, dat waait toch wat lekkerder door tussen de benen . Maar morgen moet ik de hele dag post sorteren in een enorme fabriekshal en dat zie ik me toch niet doen in een rok.
Wij hebben ook een AH XL

Vlakbij zelfs! Ideaal. En tot 22.00 uur open. En veel te veel onzin kopen is herkenbaar Van het weekend hebben we allebei een gebakje gegeten op de komst van de kat en vanavond drinken we er samen een drankje op!

Haha leuk samen de koelte opzoeken! Ik hoop dat je snel een leuke korte broek kunt vinden. Is op internet ook niets te vinden of ga je liever zelf naar de winkel?

Post sorteren in fabriekshal klinkt trouwens wel als relaxt werk
Oh nee, internetshoppen begin ik niet aan, dan is de ellende aan het eind van de maand helemaal niet meer te overzien. Ik heb namelijk een enorm gat in mijn hand, dus als ik ga winkelen haal ik een behapbaar bedrag uit de muur en als dat op is ga ik naar huis . Ik ga binnenkort wel een keer naar Arnhem, daar heb je toch wat meer alternatieverige winkeltjes en daar vind ik vast wel wat. Zal je zien dat het weer omslaat zodra ik eindelijk een korte broek heb en dat het dan drie maanden lang dertien graden wordt met stortregen .

Leuk dat jullie een kat hebben! Wij hebben sinds kort ook een mauwerik rondlopen, zo gezellig!

Herkenbaar! Ik ben wel van het internetshoppen maar heb een budget voor mezelf en daar mag ik niet overheen En als ik dan iets zie moet ik van mezelf weer een maand wachten. Deze maand koop ik aanzienlijk minder voor mezelf, heb gister 30 euro uitgegeven aan de kat

Stiekem hoop ik wel op 3 maanden lang 13 graden en stortregen

En wat leuk dat jullie sinds kort ook een kat hebben! Word helemaal vrolijk van alle dierenvrienden hier op het topic.
quote:Daantje1970 schreef op 20 mei 2014 @ 17:31:

Maar ik kan ook genieten van een grauwe lucht en regen en wind. Moet ik er natuurlijk niet op dat moment doorheen lopen

haha, ja als ik het stormt en regent en ik lekker in mijn warme bed lig vind ik dat natuurlijk ook helemaal niet erg :D

@hipstercat: wat moet dat vervelend zijn, om elke keer weer uit te moeten leggen waar je allemaal last van hebt en waarom. Sorrie dat ik het nu ook weer vroeg. Hopelijk was het een beetje te doen voor je vandaag
quote:Hilary schreef op 20 mei 2014 @ 18:54:

Herkenbaar! Ik ben wel van het internetshoppen maar heb een budget voor mezelf en daar mag ik niet overheen En als ik dan iets zie moet ik van mezelf weer een maand wachten. Deze maand koop ik aanzienlijk minder voor mezelf, heb gister 30 euro uitgegeven aan de kat

Stiekem hoop ik wel op 3 maanden lang 13 graden en stortregen

En wat leuk dat jullie sinds kort ook een kat hebben! Word helemaal vrolijk van alle dierenvrienden hier op het topic.

3 Maanden lang 13 graden en stortregen hoeft van mij dan ook weer niet. Ik gun anderen ook best wel 'mooi' weer. Maar dan liever niet meteen tegen de 30 graden. 20 Graden en een zonnetje is dan ook goed genoeg. Die regen krijgen we vanzelf wel weer.

Vorig jaar zaten wij 3 weken op de camping. De eerste 2 dagen bloedverziekend heeft, daarna alleen maar regen. Nou dan heb ik ook niet naar mijn zijn hoor. En mijn poessie ook niet, ze is zo graag buiten, maar dat kan alleen op de camping. 's Morgens om 5 uur staat ze al te miauwen dat ze naar buiten wil.
Hier nog een zomerhater! Alles boven de 20 graden vind ik eigenlijk al te warm. Ik houd wel van de zon, maar niet in de zomer. Ik zweet als een otter, heb een rooie kop en pluishaar. Ook ik word er erg chagrijnig van, ik klaag nooit over het weer behalve over de hitte. Dat mag vind ik . Ik snap ook niets van zonaanbidders, al die dagjesmensen die op het heetste van de dag langsfietsen en wandelen. Gelukkig sinds vorig jaar een mobiele airco boven, maar eigenlijk zit ik met smart te wachten op de verkoop van ons huis. We hebben een oud huis, slecht geïsoleerd en de hele dag brand de zo'n op de voorkant. Niet aan gedacht bij de aankoop, dat doe ik bij een nieuw huis dus anders.... Het is hier inmiddels 26 graden beneden . Hier ook een kattenliefhebster trouwens, zou er een verband zijn :-D?
quote:Hilary schreef op 20 mei 2014 @ 17:46:

[...]

Ik ben een van die mensen, ik haat de zon. Echt haten. Ik vind het zo gezellig wanneer het grijs, grauw en donker is. Nadelen van uit de zon blijven merk ik niet. Alleen voordelen. Zonnen is alleen maar hartstikke gevaarlijk voor je huid. Ik kan er ook niet tegen om in de zon te zitten. Dan word ik slap, suf en misselijk. Ik gedij juist goed bij kou.

nee, echt zonnen doe ik ook niet, en ik ga niet voor mijn lol in de zon stilzitten/staan. Maar het klinkt bijna alsof jij helemaal anders in elkaar zit dan ik, alsof je echt geen zon nodig hebt terwijl dat biologisch gezien normaal wel zo is. Ik ben daar gewoon verbaasd over (niet bedoeld als vervelende kritiek trouwens)
quote:pucka schreef op 20 mei 2014 @ 19:37:

. Hier ook een kattenliefhebster trouwens, zou er een verband zijn :-D?Haha! ik begin het te geloven! Nou, welkom bij de hittehatendekattenliefhebbersclub :D
quote:runningbaleys schreef op 20 mei 2014 @ 19:51:

[...]

nee, echt zonnen doe ik ook niet, en ik ga niet voor mijn lol in de zon stilzitten/staan. Maar het klinkt bijna alsof jij helemaal anders in elkaar zit dan ik, alsof je echt geen zon nodig hebt terwijl dat biologisch gezien normaal wel zo is. Ik ben daar gewoon verbaasd over (niet bedoeld als vervelende kritiek trouwens)Ik verbaas me er ook over, ben namelijk ook nog licht getint dus je zou denken dat ik misschien zon nodig heb, maar niets is minder waar. Ik haat het en kan er ook gewoon echt niet tegen.
quote:runningbaleys schreef op 20 mei 2014 @ 19:54:

[...]

Haha! ik begin het te geloven! Nou, welkom bij de hittehatendekattenliefhebbersclub :D
Hahah, mag ik ook bij die club?!

Ik ben klaar met werken en hang uitgevloerd op de bank, net een Snickers-ijsje op Gelukkig bijtijds thuis gekomen vandaag, helaas niet in de regen. Is er bij een van jullie al een bui of zelfs onweer op komst?

Runningbaleys, ik ben ook een van die mensen hoor. Ook in de winter heb ik liever helemaal geen zon, hoe koud het ook is. Ik vind het dus altijd sowieso veel fijner/leuker/gezelliger/ontspannender zonder zon (en ook zo min mogelijk licht überhaupt eigenlijk, binnen ook graag gedempt).

Ik heb eigenlijk geen idee of ik vitamine D mis verder!

Lady-V, voor jou is de ellende dus ook definitief aangebroken. Het was gisteren en vandaag ook wel vreselijk he? En dan die hete nachten -morgennacht wordt het gewoon 17 graden op z'n koudst zag ik Niet te doen joh.

Niet te laat naar bed zo en heel veel sterkte morgen met opstaan (en ja, de vogeltjes fluiten al om 5 uur). Succes!

Hipstercat, smaken de olijven?? Haha, lekker he, hartig eten bij warm weer? Ik trek zo ook nog lekker een zak open van het een of ander hoor. Heb vandaag een maaltijdsalade gegeten omdat ik niks warms kon verdragen, maar dan krijg ik toch altijd weer eerder trek.

Dat koelprobleem dat jij beschrijft door je schildklier heeft Bellatrix (trouwe aanhangster ) volgens mij ook. Dat is helemaal een drama natuurlijk.. Misschien komt ze een dezer dagen nog wel even langs hier

Daantje, spannend je operatie Die prikken lijken mij ook wel heel naar en eng. Ik zou zeggen, geniet nog even van wat je nu wel mag eten, maar misschien is dat een slecht advies x-D

Hilary, alvast op je lieverd dan maar he! Als hij kon praten zou hij jullie vast zeggen hoe blij hij is dat hij bij jullie terecht is gekomen, dat hij zo'n fijn huisje heeft, lekker kan spelen en luieren en heerlijk tussen zijn lieve baasjes mag slapen op bed
quote:jen16 schreef op 20 mei 2014 @ 21:03:

Hahah, mag ik ook bij die club?!

Ik ben klaar met werken en hang uitgevloerd op de bank, net een Snickers-ijsje op Gelukkig bijtijds thuis gekomen vandaag, helaas niet in de regen. Is er bij een van jullie al een bui of zelfs onweer op komst?Jij altijd
quote:jen16 schreef op 20 mei 2014 @ 21:03:

Hilary, alvast op je lieverd dan maar he! Als hij kon praten zou hij jullie vast zeggen hoe blij hij is dat hij bij jullie terecht is gekomen, dat hij zo'n fijn huisje heeft, lekker kan spelen en luieren en heerlijk tussen zijn lieve baasjes mag slapen op bed

Wat lief dat je dat zegt lieve Jen

Spelen en luieren zijn zijn hobby's en hij wordt ontzettend verwend hier met alle aandacht! Vindt hij heerlijk, hij spint de hele tijd en geeft kopjes. Als je hem aait dan gaat hij er ook helemaal voor liggen. Hij heeft alleen de boekenkast ontdekt (de grootste zwarte expedit met veel vakken) en daar zijn we niet helemaal gerust op. Morgen op de bovenkant wat karton met dubbelzijdige tape leggen, dan komt hij daar niet meer. Ook om niet het risico te nemen dat hij naar beneden op de tv springt. Voor de rest is katlief overal welkom, haha!

Net lag vriend even op de bank uit te puffen van de hitte, kwam kat echt in de armen van vriend liggen en vriend is zo gelukkig met de kat dat hij een vreugdedans heeft gemaakt met de kat in zijn armen, haha! In de ochtend komt hij ons ook altijd superlief begroeten En net zijn kattenbak weer helemaal uitgedaan met een sopje en verschoond dus hij heeft ook weer lekker een schoon toilet. Sowieso iedere dag even scheppen. De kat moet het goed hebben! Hij is echt de prins van het huis, haha!

Nu zometeen verder Barbie kijken op RTL5

Jen, relax ze nog vanavond! En lekker, een Snickers-ijsje! Dat heb je wel verdiend na een dag hard werken, vooral in die hitte!
Hier regent het nog niet, maar het onweert wel. Ik ben bang voor onweer, maar vind het nu echt niet erg. Laat het maar even losbarsten!

Ik vind marsijsjes zo lekker, maar dat doen we maar even niet. Ik geniet nu nog wel van het eten hoor, alleen eet niet meer zoveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven