Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaa....het regent!!
Oh, je kat klinkt zo lief Hilary, echt superleuk dat hij het zo naar zijn zin heeft ook en dat er zo goed voor hem wordt gezorgd Lekker trashen vanavond, leuk! Veel kijkplezier (ik hou ook van dat soort programma's).

En yessss.. de eerste regen valt dus in ieder geval. Hier schuiven nu ook steeds donkerdere wolken voorbij hoor, dat kan nooit lang duren. Ga ik nu mooi even naar buiten met een drankje en sigaretje; laat het maar losbarsten dan
Het is ook echt een schatje Jen. En vanzelfsprekend wordt er uitstekend voor hem gezorgd En hij is een ontzettend knappe kat, hij lijkt sprekend op de kat uit de Felix-reclames

Hij ligt nu weer onder zijn 'tent' die arme kat zal het ook wel warm hebben met zijn vacht...

Geniet van je sigaretje, doe ik nu ook! Onder het genot van Heidevolk, haha!

Leuk dat jij ook van die programma's houdt

Daantje alvast heel veel succes met je operatie!
Jaaaa, hier regent het ook!

Vriend en ik zitten nu aan de champagne ter ere van de kat dus ik kom hier ook even trakteren. Champagne voor alle winter-en dierenvrienden!
Lekker, bedankt! Ik mag graag een glaasje champy drinken En nogmaals proost op jullie kattenkind.

De regen duurde trouwens maar 5 minuten, maar ik heb er wel lekker in gestaan (van die dikke druppels).

Hopelijk straks een beetje slapen.
Dank je wel!

We hebben net ook samen geproost en samen bij de kattenpaal gestaan om de kat te aaien en te bewonderen. Ik grapte nog dat we bij de wieg stonden, haha!

Fijn dat je hebt kunnen genieten van de regen, al was het maar kort. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht!
Ook hier een zonhater. Zodra de zon schijnt roep ik heel hard dat het nu wel weer mag gaan sneeuwen. Gatver, stomme zon. Dat schijnt daar maar een beetje en probeert daar een potje geweldig te zijn. Nou, mij niet gezien hoor. Wat ben ik blij met de airco op kantoor, in mijn auto en in mijn slaapkamer. En die vitamine D? Die pik ik dan blijkbaar ergens anders mee op, want volgens mij mis ik het niet.
Welkom, Sleutelhanger! Neem ook een glaasje
Als ik de vooruitzichten bekijk, hebben we het weer voor even gehad: alleen maar veel regen en lagere temperaturen in t verschiet... Yeah!
Hier heeft het ook maar heel even geregend. Toch was het wel lekker, want de temperatuur knalde goed naar beneden. Vannacht was het 13 graden hier.

Helaas wakker geworden met een knallende koppijn, dus vandaag lekker rustig aan doen. En gelukkig zakken de temperaturen vanaf morgen weer naar normale waarden.
Pffff gisteren véél te veel tijd in bloedhete treinen en op stations door moeten brengen, echt niet leuk met die hitte :(
Van tegen de stroom in zwemmen word je sterker. -Loesje
Oh vreselijk is dat. Kan je voor die warme dagen niet een overgangskaartje voor de 1e klas kopen? Daar draait meestal de airco wel en is het een stuk koeler. En op stations in een afgesloten wachtruimte gaan zitten, daar is het meestal een stuk koeler.
Oh treinen is inderdaad echt verschrikkelijk met dit weer! Iedereen het verder weer een beetje overleefd vandaag in ons heerlijk tropische Nederland?

Ik dacht dat er lekker wat regen enzo was voorspeld joh Vannacht is het wel gevallen, maar ook vandaag was gewoon weer een snikhete dag zonder ook maar 1 spatje! Balen he!

Ook voor de komende week hier in deze regio nog steeds veel zonuren voorspeld, terwijl ik nog zo hard m'n best heb gedaan met mijn dans! Maar ja, in ieder geval vanaf het weekend weer temperaturen van rond de 22 graden.. Beter dan 28
quote:jen16 schreef op 21 mei 2014 @ 22:11:

Oh treinen is inderdaad echt verschrikkelijk met dit weer! Iedereen het verder weer een beetje overleefd vandaag in ons heerlijk tropische Nederland?

Ik dacht dat er lekker wat regen enzo was voorspeld joh Vannacht is het wel gevallen, maar ook vandaag was gewoon weer een snikhete dag zonder ook maar 1 spatje! Balen he!

Ook voor de komende week hier in deze regio nog steeds veel zonuren voorspeld, terwijl ik nog zo hard m'n best heb gedaan met mijn dans! Maar ja, in ieder geval vanaf het weekend weer temperaturen van rond de 22 graden.. Beter dan 28

Geniaal!

Met regen kan er lekker iemand naar buiten kijken of druppeltjes vangen Mijn huisdieren houden overigens erg van onweer, net als van vuurwerk, haha. De eerste paar keren met noodweer en Oud&Nieuw vond ik het heel spannend, maar zij zaten alleen maar lekker naar buiten te kijken!
Jen, dat is echt sprekend mijn kattenbeest!
Haha, ik zocht ook speciaal op zo'n mooie Felix-kat natuurlijk

Echt sprekend mijn prachtige kater! Vannacht was zo lief, hij kwam aan mijn voeten liggen. Toen ben ik met mijn hoofd bij hem gaan liggen. We lagen allebei op onze zij en ik had mijn arm om zijn warme, zachte slapende kattenlijfje heen geslagen en zo sliep hij heel vredig

Ik had geen kussen (die lag dus bij mijn voeten aangezien ik me omgedraaid had) en geen dekbed (daar lagen we op) maar wat was dat een magisch moment!
Aaaach, wat ontzetttend liiiiiief! Dat hij dan ook echt lekker gaat liggen/slapen, dat is zó leuk! En schattig!

Heb je nog wel kunnen slapen ook zelf?
Ja dat betekent wel dat hij zich echt veilig voelt bij mij dus zie het als een heel groot compliment.

En heb prima geslapen samen met vriend en kat
Ja, dat is zeker een groot compliment, Katten weten altijd heel goed wie ze 'uitzoeken' volgens mij. Hij moet zich dan echt al wel heel vertrouwd voelen

Ik stap lekker onder een frisse douche en dan hopelijk ook goed slapen!
Geniet van je frisse douche Jen! Dat vind ik ook altijd heerlijk, en daarna lekker in een schoon bed stappen. Ik hoop dat je een goede nachtrust zult hebben!
Hai allemaal,

Hoe is het bij iedereen, nog een beetje uit te houden? Ik vind het nog behoorlijk benauwd, valt me zwaar tegen, had het vandaag al een stuk frisser verwacht. Eerder vandaag werd het hier wel flink donker, denk nu komt het.... regen, onweer, hagel wat dan ook, alles beter dan die zon.

Maar nee hoor, niks van dat alles.

Vannacht ook niet lekker geslapen, veel te benauwd in de slaapkamer.

Maar ja, we doen t er maar mee en we proberen de warme dagen maar zo goed mogelijk door te komen.

En wat Jen zegt, 22 graden is idd beter dan 28 graden. Moet toch nog een beetje positief blijven

Wat is het toch leuk om te lezen hoe enthousiast en liefdevol jij over je kat praat, Hilary ! Word er helemaal vrolijk van. Zo lief !

Oh en ik las iets over de trein met deze temperaturen. Vreselijk he, ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, die benauwdheid, ik moest vaak staan, dus dan was je zo blij dat je op plaats van bestemming was en weer lucht kon happen

Nou ik hoop dat iedereen zich een beetje koel kan houden, laten we hopen op een frisse nacht.
Boekenwurm, ik zit ook nog flink uit te puffen hoor, had ook op meer verkoeling gehoopt vandaag. En voorspellingen van 22 graden zijn alsnog helemaal niet leuk, maar we moeten inderdaad ons zelf voor de gek houden positief blijven!

Hopelijk kan je vannacht wat beter slapen. Ik heb echt de neiging soms om gewoon de vriezer wagenwijd open te zetten met een ventilator ervoor.. zou het helpen?? Misschien een beetje zonde van de energierekening

Hier vanmiddag trouwens wel een kort buitje gehad, verder gewoon weer stralend zonnig (nu ook nog). En ik zag net dat mijn ijsjes op zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven