Zon-en zomerliefhebbers kletstopic!

29-08-2021 14:29 3768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs?
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen... Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook niet herinneren dat Limburg ooit overstroomt is. Dus zo normaal is deze zomer niet.

In other news, was het vandaag de hele dag droog en ook nog eens deels zonnig. Ik ben alleen niet veel buiten geweest want blijf liever thuis vandaag, maar dat mag de pret niet drukken. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hier echt zo sjagrijnig van worden! Het zou vandaag bij ons zonnig worden, er staat zelfs dat het op dit moment zonnig ís! Nou, ik ben om half 7 opgestaan en heb nog geen straaltje zon gezien. Bewolkt en donker, dat is het. Ik ben aan het studeren, maar wilde zo lekker even op de fiets gaan . Dat sla ik ook maar over met die wind en bewolking, niks aan. Ik zie zelfs mensen langsrijden met een behoorlijk dikke jas aan. Ik zou er bijna agressief van worden.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het half bewolkt en in de zon best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is hier de zon alweer verdwenen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Jisjis schreef:
31-08-2021 16:04
Helaas is hier de zon alweer verdwenen :cry:
De zon heeft hier alleen vanmorgen geschenen.
De lust om buiten te gaan zitten is ook totaal verdwenen bij mij. Ben je net geïnstalleerd, verdwijnt de zon weer. Gisteren ook al.
Ik ben maar weer een Netflix serie aan het bingen. Alsof het winter is.
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft hij voor de verandering de hele dag geschenen.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons was het een paar keer 5 minuten. Dacht je net dat hij eindelijk zou blijven, was hij weer weg. Maar weer hopen voor morgen dan >:-(
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het morgen een beetje lekker wordt, ga een dagje naar de dierentuin met mijn kinderen.

Verder verwacht ik eigenlijk niet veel meer van het weer, als het maar droog is en niet zo koud.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
31-08-2021 12:36
Ik kan hier echt zo sjagrijnig van worden! Het zou vandaag bij ons zonnig worden, er staat zelfs dat het op dit moment zonnig ís! Nou, ik ben om half 7 opgestaan en heb nog geen straaltje zon gezien. Bewolkt en donker, dat is het. Ik ben aan het studeren, maar wilde zo lekker even op de fiets gaan . Dat sla ik ook maar over met die wind en bewolking, niks aan. Ik zie zelfs mensen langsrijden met een behoorlijk dikke jas aan. Ik zou er bijna agressief van worden.
Dit, serieus!! Al een paar dagen las ik steeds dat dit een redelijk mooie, zonnige dag zou worden. Ik helemaal blij, kon lekker de was naar buiten, zou ook nog mijn vader gaan bezoeken en gaan fietsen daar, dus het kwam allemaal prachtig uit. Inderdaad vanochtend nog stralend, maar vanaf een uur of 1 was het alweer klaar. En dan niet gewoon bewolkt met af en toen nog een zonnetje erdoor, nee hoor, gelijk helemaal grijs en grauw met zelfs een druppel regen. En koud! Ik had niet eens een jas meegenomen naar mijn vader, dacht dat het niet nodig zou zijn. Maarja. De hoeveelste teleurstelling is dat wel niet, deze 'zomer'? Beloof het dan ook gewoon niet >:-(
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hier was het in de ochtend zonnig, na 12en werd het poepiegrijs en daarmee verdween ook mijn wil om naar buiten te gaan. Dus ben lekker binnen gebleven, morgen weer een dag.
Alle reacties Link kopieren
Nou als de voorspellingen dan nu wel gaan uitkomen, gaat het volgende week de 23/25 graden aantikken.
Niet dat we er hier dan nog wat aan hebben, want school gaat beginnen en ik ga ook weer aan het werk.

Als het dan de weekenden ook goed blijft compenseert het nog een beetje. En wie weet komt er toch nog een nazomer of een zachte herfst.

Ergens moeten we toch een beetje gecompenseerd worden.
Alle reacties Link kopieren
September :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het hier zondag 24 graden wordt. Maar dan moet deze druif hier weer werken natuurlijk.

Afbeelding

:roll:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
01-09-2021 08:53
September :cry:
Maar echt he?
Ik ben verdorie al met de schoolkalender bezig en met ex de vakanties aan het vastleggen iig t/m kerst @(
De overige voor 2022 staan min of meer gelijk aan onze regeling.

Mijn vriend moet zijn zomerverlof in nov ingediend hebben, maar we kijken nu al naar een mogelijkheid om ook naast de vakantie met onze kinderen ( apart ) een week te plannen samen, dus ben nu al bezig met de zomer van volgend jaar, en ik neem weer geen risico want het gaat zeker minimaal 2 weken buitenland worden.

Hier is het grauw niet koud maar alles is grijs.

Heb mezelf een mooie kleurige dekbedhoes cadeau gedaan iig iets waar ik blij van kan worden ( ik ben gek op dekbedhoezen is een afwijking maar wel een veilige ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-09-2021 09:06
Ik zie dat het hier zondag 24 graden wordt. Maar dan moet deze druif hier weer werken natuurlijk.

Afbeelding

:roll:
Geloof het ook maar niet. Het "zou" hier vandaag 25 graden en zon worden.
In werkelijkheid is het 16 graden en helemaal grijs en donker.
Weer grijs...
En het is al september :cry:.
Ik verheug me nu alweer op 1 maart.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
01-09-2021 09:09
Heb mezelf een mooie kleurige dekbedhoes cadeau gedaan iig iets waar ik blij van kan worden ( ik ben gek op dekbedhoezen is een afwijking maar wel een veilige ;-) )
O dat vind ik ook zo leuk! Ik ben gek op vlinders en passiebloemen dus ik heb deze gekocht en dit is echt mijn lievelings:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mooi!!

Er zou hier ook weer zon zijn, maar nog geen straaltje gezien voor de zoveelste dag op rij. Nou ja, als het 1 straal per dag is is het veel. Twee jaar geleden was het de eerste paar dagen van september nog mooi en daarna gingen we vol de herfst in, dat weet ik nog omdat we toen gingen verbouwen. Vanaf halverwege de eerste week van september alleen nog maar kou, donker en regen. Ik hoop toch zo dat het nu nog niet zover is voor dit jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alweer de hele ochtend grijs terwijl er gisteren nog stond dat het vandaag zonnig met een wolkje zou zijn. Ik merk dat ik de zomer al afgeschreven heb onbewust en al bezig ben met binnen gezellig maken. Barbecueën en in de zon liggen is al uit mijn systeem :|
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig overtrek Maleficent!
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/4483693 ... n-aantocht


:jump:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
De link doet het bij mij niet, maar blijkbaar is het goed nieuws! :sun: Mag ook wel een keer, vandaag ook alleen maar zwaarbewolkt geweest hier. Gisteren was een trui soms iets te warm, vandaag had ik hem hard nodig. Dus hopelijk nog even T-shirtweer.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het zogenaamd zondag t/m woensdag 25-27 graden. Ik geloof er niks van en wilde eigenlijk gewoon de airco en blower vandaag weghalen en mijn zomerkleding opbergen. Maar het is maar een weekje, dus ik wacht nog wel een weekje dan. Voor de zekerheid. Al durf ik te wedden dat alles zoals gewoonlijk weer grijs en koud eindigt.

Mijn herfstspullies ga ik in elk geval wel gewoon uitstallen.
Ugli schreef:
01-09-2021 18:49
Hier wordt het zogenaamd zondag t/m woensdag 25-27 graden. Ik geloof er niks van en wilde eigenlijk gewoon de airco en blower vandaag weghalen en mijn zomerkleding opbergen. Maar het is maar een weekje, dus ik wacht nog wel een weekje dan. Voor de zekerheid. Al durf ik te wedden dat alles zoals gewoonlijk weer grijs en koud eindigt.

Mijn herfstspullies ga ik in elk geval wel gewoon uitstallen.
Nee, joh! Niet zo negatief.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-09-2021 11:14
O dat vind ik ook zo leuk! Ik ben gek op vlinders en passiebloemen dus ik heb deze gekocht en dit is echt mijn lievelings:

Afbeelding
Ohhhh deze is echt heel erg mooi! zou ook zeker in mijn slaapkamer passen :love:
Leuk idee voor de kinderen om voor mij onder de kerstboom te doen. Ik sla 'm op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven