Zon-en zomerliefhebbers kletstopic!

29-08-2021 14:29 3768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs?
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen... Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
01-09-2021 19:08
Nee, joh! Niet zo negatief.
Zo gaat het sinds het begin van het voorjaar al dus ik ben wel klaar met hopen dat het uit komt. Als het gebeurt is het heel leuk, zo niet dan niet en dan is dat ook best. Maar verwachtingen heb ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
01-09-2021 20:14
Zo gaat het sinds het begin van het voorjaar al dus ik ben wel klaar met hopen dat het uit komt. Als het gebeurt is het heel leuk, zo niet dan niet en dan is dat ook best. Maar verwachtingen heb ik niet meer.
Eens hoor, hier zou het vanaf de ochtend al zonnig zijn, nou dikke bewolking en het tijdstip van een mager zonnetje verschuift met het uur naar voren.

Er is werkelijk waar nog nooit zo beroerd voorspelt.
De was kan buiten, maar ik blijf binnen het is gewoon fris, acht het is vrijwel niet anders geweest op die paar zonnige dagen na dat je voor de verandering geen vest aan hoefde, maar wel de plu in de aanslag, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet. Dit is al derde dag op rij dat het zonnig zou zijn, maar het is al dagenlang zwaar bewolkt. Nu zie ik vanaf 14 uur zon, nou we zullen het meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Wilde net komen "klagen" dat er zon was belooft en dat zonnetje telkens opschuift.. eerst vanaf vanochtend vroeg maar het schuift elke keer verder, maar lees dat jullie hetzelfde ervaren. Gisteren ook de hele dag koud en grijs en vandaag vast weer de hele dag grijs. Moet straks op de fiets, denk dat ik mijn jurk maar omruil voor een broek..

Dat mooie weer va volgende week moet ik ook nog maar eens zien, het is bij mij nu echt eerst zien en dan geloven. ( en dan ontzettend genieten van de warmte op je huid )
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij eigenlijk geen zak meer uit de vakantie is voorbij als het nu nog zonnig wordt, is het werken en kinderen naar school, mag je vanuit je raam kijken naar de zon.

Mijn was zal om 17:00 vast wel droog zijn :nut:

Ik ga een dikke kaas tosti maken en met een boek op de bank, ga me maar niet meer druk maken.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment maak ik me ook niet druk, het is in ieder geval droog als we naar buiten moeten, zullen we maar zeggen. En ik trek het nu allemaal beter omdat ik net een zonvakantie heb gehad en het nog steeds lang licht is.
Het is alleen dat we die kloteherfst en -winter nog te gaan hebben en ik die veel erger vind als het slechte weer in augustus al begonnen is. Ik ben in ieder geval alweer begonnen met het slikken van vitamine D, dan word ik in ieder geval niet echt depressief.

Ik vraag me trouwens af of mensen die een hekel hebben aan de zomer en dan nauwelijks buiten komen niet een flink vitamine D-tekort hebben. In de herfst en winter buiten komen heeft nauwelijks nut, dus wie weet is dat ook wel een deel van het probleem. Ik heb in ieder geval ervaren dat je van een tekort echt ontzettend down kunt worden.
Alle reacties Link kopieren
Hier blijft het volgens de verwachtingen nog tot minimaal zondag bewolkt. Daarna zou het beter moeten worden. Ben benieuwd....
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Pamela, dat is helemaal niet zo'n gekke gedachten.
Ik ga ook maar weer starten met vitamine D het heeft mij afgelopen winter wel geholpen.

Ik ben ook voornemens om twee keer per maand naar de zonnestudio te gaan, al is het alleen maar om een beetje kleur op mijn lijf te houden.
Ben in de winter altijd zo valig, eenmaal in de zon ben ik zo Pocahontas.
Ik voel me gewoon veel beter op alle fronten, het liefst met echte zon warmte, maar goed dat is nou eenmaal niet mogelijk.

Ik ben ook nog aan het nagenieten van mijn vakantie 11 dagen zonovergoten, de sfeer, het gevoel de ontspanning van de warmte.
Lekker in je zomerkleding, lange dagen aan het strand, avonden met een fijne temperatuur.

Je wordt er gewoon een ander mens van.

Ben nu ruim een week thuis, ben alleen maar moe tegen het lusteloze aan.
Ik zie ook weer zo enorm op tegen de druilerige herfst en winter.
De voorspellingen zien er echt goed uit! Zou het dan toch nog een paar dagen zomer worden :sun:. Ik hoop het zo!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was echt mooi! Eindelijk de zon weer gezien, in de winkelstraten bleef de warmte genoeg hangen dat het net te doen was om zonder jas in de zo’n en uit de wind te struinen. Als het zo blijft komende week ben ik een blij ei!
:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Wat een prachtige dag vandaag! Ik ga nog even verder werken en dan ben ik rond 14.00 uur mooi klaar. Kunnen we vanmiddag het zwembad in.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa hier is het ook echt lekker! Amper een wolk en geen wind. Nog even wat dingen die af moeten doen en dan met een boek in de tuin.

En het ziet er voor de komende week niet verkeerd uit, als de woensdag zo mooi blijft dan ga ik nog een dag naar het water.
Alle reacties Link kopieren
Hier begon het vanmorgen strak blauw, maar nu alweer bewolking vanaf een uur of negen.. Heb de deur maar dicht gedaan, had het gewoon koud :-[

En gisteren kwam er ook pas vanaf een uurtje of vier zon. Tot nu toe valt het me nog erg tegen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen zon. En zo te horen komt die hier ook niet voor zondag. Gistermiddag overigens wel wat zon in combinatie met wolken.
Het is trouwens wel lekker qua temperatuur en er staat bijna geen wind. Lekker fiets- en wandelweer maar niet om buiten te zitten met een boekje helaas.
Alle reacties Link kopieren
Voel me gewoon schuldig dat ik zoon in korte broek en t shirt naar school heb gedaan :$
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ein-de-lijk prachtig zonnig weer!
Nu stralend blauw 😀☀️

Ik prijs me gelukkig dat ik in de gelegenheid ben om daarvan te kunnen profiterenz, ben alles bij elkaar toch aardig gekleurd in eigen land, ondanks de ‘typisch hollandse zomer’.

Toch nog even een zomergevoel, al zitten zwoele avonden er niet iin dit jaar. Dan nog ga ik aangekleed toch buiten zitten als het even kan.
Je merkt wel dat het dan al vroeg vochtig en frisjes is, maar ik weiger gewoon hardnekkig om in de zomermaanden al vroeg, laat staan hele dagen, binnen te zijn zolang dat niet hoeft. Ook met lagere temperaturen niet.

Erg sneu voor wiens vakantie nu net voorbij is en dan alsnog pas eindelijk lekker weer is, gelukkig wordt het weekend ook mooi, hopelijk kunnen jullie er allemaal van genieten!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer en zo blijft het de aankomende week in mijn regio 😎☀️
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier ook lekker zonnig, ik verklaarde mijn dochter voor gek dat ze om 7:30 op de fiets de deur uit ging met blote benen en zonder jas, maar nu is het natuurlijk heerlijk voor haar op de terugweg. Helaas heb ik geen tijd om naar buiten te gaan, maar hopelijk straks nog even in de tuin iets drinken met mijn man als hij thuis is.
Ondanks dat ik binnen zit, is het toch heel fijn om de zon te zien en ook hier lijkt het het hele weekend mooi te blijven, dus laten we hopen dat dat klopt!

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelfs wat aan de tuin gedaan, had ik met dat pokkenweer geen zin in.
Vanavond lekker lang buiten zitten met de tuinverlichting en kaarsen aan 😻 dat vind ik wel leuk aan vroeger donker, de tuinverlichting.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een short en shirt en slippers gewoon in de tuin, volle bak zon! en het blijft nog even :sun:
Dat die Indian summer er misschien wel komt, of niet, maar dit nemen ze ons niet meer af!

Heerlijkheid.
Vriend komt morgen thuis van zijn vakantie en we gaan het weekend lekker samen doorbrengen, ik haal een tas vol lekkers, dekentje mee en een picknickmand, zondag naar het water of lekker het stadspark in........Yeah
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi weer! Ik ga naar mijn paarden skaten, met mijn paardjes bloemenkransjes vouwen en vlinders tellen in de wei (nee ik heb geen idee wat ik met ze ga doen nog :’) ) en dan weer naar huis skaten.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
03-09-2021 14:54
Wat een mooi weer! Ik ga naar mijn paarden skaten, met mijn paardjes bloemenkransjes vouwen en vlinders tellen in de wei (nee ik heb geen idee wat ik met ze ga doen nog :’) ) en dan weer naar huis skaten.
Hahahaa maar een ding staat vast, je gaat genieten van het weer het skaten en je paardjes.

Krijgen we gewoon nog een toegift terwijl het al herfst leek te gaan worden, tja het kan zomaar.
Alle reacties Link kopieren
Geen peil op te trekken ook he...de hele middag al stralend weer. Terwijl het alleen maar zwaar bewolkt zou zijn. Maar dit hebben we maar weer te pakken. Lekker even mijn stadje in geweest.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
03-09-2021 14:59
Hahahaa maar een ding staat vast, je gaat genieten van het weer het skaten en je paardjes.

Krijgen we gewoon nog een toegift terwijl het al herfst leek te gaan worden, tja het kan zomaar.
Echt he! Wie had dat nog durven dromen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Lekker weertje dus toch nog gekomen. Geniet ervan allemaal!
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 03-09-2021 19:39
2.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven