Zorgen om moeder

05-01-2012 15:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me zo ongerust aan het maken! Mijn moeder belde gisteren dat ze zich niet lekker voelde. Ze was een paar keer naar geworden, heeft de hele tijd het gevoel alsof alles van binnen trilt en ze heeft spontaan blauwe plekken gekregen. Ook had ze gisteren rode vlekjes in haar gezicht.

Ze is bij de huisarts geweest en kan van alles zijn. Bloed laten prikken en daar krijgt ze volgende week uitslag van.

Ik heb hele nacht wakker gelegen en er spookten de hele tijd de ergste scenario's door mijn hoofd. Ik kan nu zeg maar niet meer rationeel denken.

Ik weet dat ik in situaties te bezorgd reageer, ook gezien ons verleden waarin we genoeg hebben meegemaakt mbt ziekte en overlijden

van dierbaren.

Maar hoop gewoon zo dat het niks ernstigs is. Maar als ik google op de symptomen kom ik ook erge dingen tegen. Huisarts laat alle bloedwaardes etc testen en ook de schildklier en vitamine b12. Weet dat mijn moeder laatste keer ook een iets te lage schildklierwerking had, dus hoop echt dat het daar van is. Maar vind het raar dat er dan zomaar blauwe plekken en rode vlekjes ontstaan. En ze ziet ook best bleek. Wilde het eigenlijk alleen even van me afschrijven.
Niet gaan googlen en gewoon de uitslagen afwachten. Verder dikke knuffel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 januari 2012 @ 15:33:

Niet gaan googlen en gewoon de uitslagen afwachten. Verder dikke knuffel.Eens. Van mij ook een dikke knuffel...
Wat Fame zegt: vooral niet googelen, daar word je alleen maar bang van. Volgende week weet je meer. Probeer wat afleiding te zoeken, dan maal je misschien wat minder. Sterkte!
Dank jullie wel! En ik ga idd niet meer googelen en hopen op een goede uitslag!!
Van googelen op ziektes word je ziek.

Niet doen.

De uitslagen zullen er hopelijk snel zijn.

Sterkte, en beterschap met je moeder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven