A2 Amsterdam --> Utrecht file?

06-09-2010 14:28 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen, ik heb een file vraagje.

Weten jullie of het ook een toestand is om smorgens van A'dam nr Utrecht te komen en 's middags dus weer terug nr A'dam?

Ik weet dat het andersom wel een toestand is...

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes, Lydia
Het ligt er een beetje aan hoe laat je wilt reizen. Vriend doet dit regelmatig. 's Ochtends (rond 7 uur) gaat het redelijk, de terugweg is altijd een ramp.
Andersom is het juist geen toestand meer.

U'trecht - A'dam is tegenwoordig 5 banen en geen files meer.

A'dam - U'trecht is nog steeds 3 banen en vaak nog steeds file.
Drama!
Ehhhh... Bianca, heb toch de afgelopen week twee keer van A'dam naar Utrecht in de file gestaan, waarvan één keer letterlijk van begin tot eind (iets na vieren 's middags vertrokken) en één keer toch zeker de helft (rond half zeven 's avonds vertrokken). Dus dat "geen files".... dat mag je van mij wel íets nuanceren.
Ojee, ik raak in de war ;)

We hebben het wel over ochtend: A'dam nr Utrecht en

middag: utrecht nr A'dam

?

quote:qwertuu schreef op 06 september 2010 @ 15:02:

Ehhhh... Bianca, heb toch de afgelopen week twee keer van A'dam naar Utrecht in de file gestaan, waarvan één keer letterlijk van begin tot eind (iets na vieren 's middags vertrokken) en één keer toch zeker de helft (rond half zeven 's avonds vertrokken). Dus dat "geen files".... dat mag je van mij wel íets nuanceren. bianca had het over de andere kant op. U naar A bijna geen files meer. Jij hebt het over A naar U.
Hahaha, tijd voor een cup-a-soup.

De andere kant op reed het een stuk beter door inderdaad.
Vriend ging altijd voor of na de file richting U, dwz: of na negenen, of voor zevenen.
De kant die jij op gaat is nog steeds drama na 7 uur sochtends file en na 3 uur smiddags file. Omdat er een tunnel nog niet af is, blijft het die kant op voorlopig dus ook drama, terwijl die 5 baans wel al af is. Andere kant op is gelukkig een stuk verbeterd.
Da's mijn dagelijkse ritje...

Richting Utrecht wil het in de ochtend nog wel druk zijn na 8-en, omdat het nog maar 3 baans is.

's Middags terug naar Amsterdam zo goed als nooit problemen.

Enne, er wordt altijd gecontroleerd op snelheid!
.
De tunnel bij Utrecht is al klaar maar nog niet geopend. Er is discussie over de beveiliging dus het kan nog wel tot 2015 duren voor de tunnel geopend wordt.

Belachelijk als je het mij vraagt.
quote:Bianca2612 schreef op 06 september 2010 @ 15:38:

De tunnel bij Utrecht is al klaar maar nog niet geopend. Er is discussie over de beveiliging dus het kan nog wel tot 2015 duren voor de tunnel geopend wordt.

Belachelijk als je het mij vraagt.Oh dat is het. Inderdaad echt belachelijk. Typisch ambtenaren om 5 jaar over een tunnel te ouwehoeren die al klaar is. Gewoon regelen die handel.
Superbedankt voor julie (snelle!) reacties!

Inderdaad idioot....jaar 2015!! Ik dacht "voorlopig", oh nou, dat hou ik wel uit. Maar 5 jr???

Nouja, het stel me wel gerust dat de terugrit wel te doen is, alleen de heenrit op tijd van huis dus...
Nou, te doen, te doen.... Utrecht en omgeving is in de spits eigenlijk per definitie niet te doen, welke kant je ook op moet, is mijn ervaring. Het loopt gewoon heel vaak aan alle kanten vast. Dus 't is ook nog eens heel afhankelijk van waar je in de stad moet zijn. Waarom ga je niet met het OV?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven