Agadir en omgeving
donderdag 27 juni 2013 om 18:31
Taroudant is best leuk ja! Het wordt klein Marrakech genoemd door de terracotta-kleur van de huizen, niet omdat het er veel op lijkt verder. Niet echt toeristisch, een kleine medina. Leuk om een tour rond de stadsmuren te doen met een koetsje. Het is niet heel groot, dus je hebt het er wel snel gezien.
Essaouira sowieso leuk om naar toe te gaan, kan (denk ik) met Sopratours, betrouwbare bussen. Overnachting hoeft daar niet heel duur te zijn, als je 1 dag op-en-neer te veel gedoe vindt. Marrakech is nu inderdaad al heel heet, niet echt relaxed.
Essaouira sowieso leuk om naar toe te gaan, kan (denk ik) met Sopratours, betrouwbare bussen. Overnachting hoeft daar niet heel duur te zijn, als je 1 dag op-en-neer te veel gedoe vindt. Marrakech is nu inderdaad al heel heet, niet echt relaxed.
dinsdag 23 juli 2013 om 12:47
Update; het was top! Voornamelijk van het resort genoten eigenlijk. Dag auto gehuurd en naar Taroudannt geweest maar waren niet onder de indruk dus ik had ook niet de druk om de hort op te gaan verder! Maar Club Robinson is wel een aanrader, heerlijk gegeten en alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtig (leeg) strand erbij. En niets van de Ramadan gemerkt trouwens. Thanks voor jullie tips allemaal!