Agadir en omgeving

18-04-2013 07:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een reis gewonnen, een week Club Robinson in Agadir. Ongelofelijk maar echt waar! Iemand nog leuke tips? Wat mag ik niet missen? We zijn ook met ons zoontje van 3.
Taroudant is best leuk ja! Het wordt klein Marrakech genoemd door de terracotta-kleur van de huizen, niet omdat het er veel op lijkt verder. Niet echt toeristisch, een kleine medina. Leuk om een tour rond de stadsmuren te doen met een koetsje. Het is niet heel groot, dus je hebt het er wel snel gezien.

Essaouira sowieso leuk om naar toe te gaan, kan (denk ik) met Sopratours, betrouwbare bussen. Overnachting hoeft daar niet heel duur te zijn, als je 1 dag op-en-neer te veel gedoe vindt. Marrakech is nu inderdaad al heel heet, niet echt relaxed.
Denk dan dat het een dag Taroudent/Paradise Valley en een dag Tiznit wordt. De rest hang ik op het strand in mn AI resort! :-) Ook mn eerste x dus ben benieuwd.
En dirhams haal ik gewoon op Schiphol toch?
Wanneer vertrek je eigenlijk?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Ugglover, nee, die wissel of pin je in Marokko. Dirhams mogen niet uitgevoerd worden. Maar er zijn pinautomaten genoeg, op het vliegveld al, maar in Agadir ook.

Veel plezier!
As vrijdag! Ok haal ik ze daar wel op het vliegveld!
Veel plezier. Vandaag is de ramadan begonnen maar daar zal je bij een club weinig van merken denk ik.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Dankjewel! Ja idd, kwam ik ook pas later achter maar we zullen daar niet veel van merken. Het is van het weekend 38 graden zag ik net, dus ik zit alleen maar in het zwembad/de zee!
Update; het was top! Voornamelijk van het resort genoten eigenlijk. Dag auto gehuurd en naar Taroudannt geweest maar waren niet onder de indruk dus ik had ook niet de druk om de hort op te gaan verder! Maar Club Robinson is wel een aanrader, heerlijk gegeten en alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtig (leeg) strand erbij. En niets van de Ramadan gemerkt trouwens. Thanks voor jullie tips allemaal!
Leuk dat je 'n update geeft (en dat je ervan hebt genoten)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven