Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Haha geweldig Dutch. Ik wil er ook wel eentje.

SFO ja het zijn wat kromme regels hier. Je kunt hier beter voor jezelf zorgen .want de regelingen zijn niet je van het .

Hoe is het met je kaak nu?

Ik ga vandaag genieten van een vrije dag en lang weekend. heerlijk Morgen moet het nederlands team weer en dat wordt dus genieten. vandaag the triple digits. Dus dat wordt badderen.

Werk allen niet te hard.
Dutch ik kan er wel drie gebruiken, gaarne 1 L, 1XL en 2XL.

De laatste is voormij. het schijn namelijk dat ik hier uit mijn voegen groei
Bij nader inzien is het misschien beter als we de shirts even laten zitten, behhhhhhhhh.

Damn die Russen waren echt goed onderleiding van Guusje.
Ja de russen waren toch wel sterker.jammer maar helaas. En Ik ben grote fan van Guus moet ik eerlijk toegeven.Maar goed volgende keer beter.aan de supporters heefthet niet gelegen in iedergeval.

Zo nu eens kijken naar welk restaurant we vanavond gaan.
Wij zijn ook weer op stee:))..wedstrijd moeten missen omdat we in het vliegtuig zaten, niks gemist helaas...

Ik ben nu druk met van alles bezig..
He Bloem, hoe is jullie week geweest. En hoe vonden de kinderen het.

Zelf gaan we vandaag wat NL-ers mee naar Napa nemen, ten minste als wij Napa in komen, er schijnt namelijk een aardig bos brand op heuvelrug tussen Napa en Sonoma te woeden.
Hallo Bloem weer terug van weggeweest ik hoop dat jullie een fijne week hebben gehad.

Nou SFO napa valley heerlijk wijn proevn.

Nou het hele weekend vrij was er niet bij en mag dadelijk weer aanrukken.Jammer dat ik vannacht mijn bed werd uitgebeld maar ja zo gaat dat nu eenmaal.

Een douche genomen en wat te eten en ik mag dadelijk weer gaan. Fijne avond allemaal
Ik heb inderdaad aardig wat wijntjes gehad, had een chauffeur bij mij dit niet van wijn houdt maar het voor zijn ouders overhad.

Ik kan dan ook wel zeggen dat ik lekker genoeg heb gehad.

Zo de werk week kan weer bijna beginnen.

Een fijne avond.
goh jammmer he!....... zucht..... we blijven dromen....

hier een foto van mini dutchie man lekker aardbeien eten .....

wijn vind ik ook zo lekker nadeel ik de droge mond tijdens het slapen en de kartonnen kop die je heb de dag er na.......

Zsterdag ben ik met een nederlandse vriendin naar homorama geweest ...... zaten wel leuke ideeen tussen qua schilder technieken (ik maak murals in mijn vrije tijd) ...maar qua style...veelste kitisch jullie kennen het vast wel overal weel donder (walnut) hout werk, kritallen chandileers heeel veel goud hahaah,... ik kon me wel vinden in de mode media rooms en de badkamer met douch hall!!! met 24 douch koppen hahahaha....
Geweldig Dutch die foto. Zie nu hoe lief je kind is .

hier is het een hollen er zijn zoveel branden hier dat het niet meer normaal is .Er zijn mensen uit hubn huizen gemoeten.En in the valley zit je in de rook en as. hopenlijk hebben ze het allemaal zo onder controle. Ik moet helaas weer gaan .Hopenlijk krijg ik binnen kort weer wat meer vrije tijd.
kodak dank je het is een rakker hoor...... echt waar als het stil is kan het maar een ding betekenen,...DIT IS NIET GOED! hahaahahha

Balen zeg van die bos branden, zitten jullie wel op een gunstige plek?
Dutchie hier in de East Bay hebben we de afgelopen dag flink van de rook last gehad. er schijnen in California op het moment zo'n 700-800 bos branden te zijn. Tot nu toe hebben ik hier nog geluk gehad maar nu wij ook een water restrictie hebben is alles wel verdomd droog. Ons gras in de backyard lijkt nu al op een dessert.

Vandaag was het weer eens raak, niet mijn bekkie maar nu mijn rug die het bijna begaf. Gelukkig had ik vanavond een massage bij de buur. Ze adviseerde mij om er zo ijs op te gooien en dat doen ik ook zo. Ja ik weet het niet klagen, je lijkt wel een Nederlander.

Ik ga jullie een verdomd fijne avond / ochtend toewensen, de groeten.
SFO,... is je garantie op of zo ?

Net breakfast gekregen van panera bread bagels...yummie....long life the boss hahahaha....

hier is het erg humide...... echt vies gewoon...maar ik klaag niet hahahahaha
Je zou het haast gaan zeggen Dutchie, ik begin aardige gebreken te vertonen. Toch ga ik er een fijne dag van maken, doei.
Even snel..ik heb het druk de laatste tijd. Maar ik ben er wel hoor..

SFO, je planning staat nog steeds voor Portland he//

Hier begint het ook eindelijk mooi weer te worden..hadden we maar zo'n zwembad in de tuin als daar in Las vegas..
Goedenmorgen allemaal.

Gelukkig Bloem dat er eindelijk wat beter weer wordt bij jullie.En loop jezelf niet voorbij okay .

SFO oo jee kijk maar uit dat je vrouw je niet inruilt .Of zit er geen garantie meer op je .Haha. doe je wel een beetje rustig aan.We kunnen je nog lang niet missen hoor.

Dutch wat leif van jullie baas om jullie een breakfast te geven.Toch wel een goede baas dan.

Hier is het een troep we vliegen met alle diensten van hot naar haar. de branden maken het er niet beter op en het ziet grijs van de rook .We zitten in een erg ongezonde lucht hier en de as regent naar beneden. men raad iedereen aan die niet naar buiten hoeft dit ook niet te doen.

De zon is rood gekleurt.Gisteren weer en brand erbij en nu is ook het vliegveldje dicht hier. Tot overmaat van ramp krijgen we weer onweer dit weekend en nu hopen we toch wel dat er niet meer branden ontstaan door dit onweer.

Okay ik ga maar weer eens.

Keep it safe.

Een goedendag allemaal,

Voordat ik de deur uit ga zal ik nog even iets proberen te schrijven. Het schijnt dat sfo-vrouw nog steeds happy is met de jongen die langzaam begint af te takkelen. Maar misschien komt daar langzaam verandering nu het grootste installatiebedrijf hier in de Bay Area mij een baan aan wilt bieden als Project Engineer. Heb morgen eerst een phone converence en dan zien we wel hoe we verder het traject volgen. Heb de headhunter gezegd dat ik geen haast heb om mijn baasje te verlaten echter deze job staat op mijn lijf geschreven. Blijf echter nuchter want het kan maar zo zijn dat ik het niet wordt, niet waar.

Bloem ik heb de de e-ticket al ruim een maand in mijn pc staan dus ja ik kom gewoon naar Portland toe en zie net op de kalender dat dit nog precies 4 weken duurt.

Kodak ik hoop dat de wildfires snel bestreden worden zodat we een normale zomer te gemoed kunnen gaan. Misschien kunnen we wat extra water van de Missisipi overnemen, dan zijn we meteen van de droogte af.
SFO dat zou een mooie kans zijn voor je. Ik zal voor je duimen.

Wat is die SFO vrouw toch geweldig of niet sfo.haha. Ik denk dat jullie samen gelukkig zijn.

Hoest met onze dutch en de dutch kids.

Hier nog steeds een ongezonde lucht. de winden zijn verandert en wat opgestoken dus niet echt een goede zaak. Er zijn wat brandjes bij gekomen. maak me nu al zorgen voor het weekend wat weer onweer voorspeld heeft.

Ik ben nu een paar uur vrij en kan eindelijk douchen en naar bedje.
SFO, dat zou heel mooi zijn..ik ga ook zeker voor je duimen.

Het weer is hier eindelijk totaal omgeslagen en de zon schijnt nu gelukkig volop.

Ik ben me weer gereed aan het maken voor het ziekenhuis.

Ik moet rennen..doeiii
SFO dat zou gaaf zijn ik vind als nederland vind je het niet vaak banen die op je lijf geschreven staan...aangrijpen dan die kans!!!!

BLoem succes vandaag....

Dus het is nu lekker weer bij iedereen,.... wij hebebn hier savond fantastisch mooie onweers buien je kan ze gewoon binnen zien rollen...de geur van regen in de lucht......

Hopleijk geeven de onweers buien aan de andere kant van de kust geen neiuwe branden maar help de regen een beetje.

Hier gaat alles goed hoor vanavond komt een vriendin van uit pittsburg ik heb haar 4 jaar niet gezien we gaan lekker de stad op stelte zetten.... zaterdag hebebn we een 80's party ik ga als cindy lauper (girls just want to have fun RIGHT!!!!) ik heb bij de salvation army een zwarte strake straples jurke gekocht,...tikkie teklein... moet mijn hllands welvaren in een size 6 wurmen hahahahahah heb heel veel tulle gekocht in felle kleuren en er aan genaait nu nog knal rose hair spray paint kopen hahaah man lief gaat in te kort basketball shorts met tube socks haahha hij is 2 meter 2 dus dat wordt een charmant gezicht........

trouwens hebbe jullie vorige week de ABC special gezien over de Armisch people? da tis 40 min bij me vandaan..... was wel erg intressant het ging er over dat teenagers als ze 17 zijn een maand het gewone leven in ogen en dan een keuze moeten maken armisch of niet.....

Een goedenmorgen allemaal, ik heb geprobeerd om een foto te maken zoals wij het met eigen ogen zien maar dat viel even vies tegen. De hele Bay Area is voorzien van rook, heb er zelf nog niet zoveel last van maar er mag toch wel eens verandering inkomen.

Hoop dan ook dat wij ook een flinke stort bui krijgen.

De baan staat inderdaad op mijn lijf geschreven en een mooie opstap voor een hogere functie. Belangrijkste blijft toch; Je zelf blijven ook al zit je nu de eerste keer aan de telefoon met elkaar.

Bloem succes vandaag.

Dutchie veel plezier als Cindy, wordt niet zo stoned als haar zelf, heb haar namelijk 3 jaar geleden in NL zien optreden.

Mensen wordt vervolgd, een fijne dag allemaal
anoniem_37538 wijzigde dit bericht op 27-06-2008 16:13
Reden: had even ruzie met de picture
% gewijzigd
Nou ik ben weer een ervaring rijker, een interview aan de telefoon werkt niet en dan vooral niet met een Human Resource Person.

Na wat persoonlijk dingen aan mij te hebben gevraagd schoot ik een paar simpele vragen op haar af. Nada, daar kan ik zelf geen antwoord opgeven. Ben dan ook benieuwd of ik uberhaupt nog een echt interview krijg met iemand die verstand van zaken heeft.

Heb de headhunter direct gebeld en mijn beklag gedaan dus ik wacht rustig af of ze nog interesse hebben. Een ding is zeker, van de HR maak ik gehakt.

Zo ik ben even uitgeraast mensen en wens jullie een fijn weekend.

Bye the way Bloem, alles goed gegaan vandaag?
SFO, ha ha.dat heb je mooi gedaan, waarschijnlijk hebben ze vast nog wel interesse maar je hebt waarschijnlijk niet de snugerste aan de telefoon gehad.

Het was hier vandaag ergggg warm..durfde het haast niet te zeggen dutchie..

Ik had gisteren best veel last, ik heb de halve dag gelegen..maar nu ging het gelukkig wel weer. Maandag, gaat het beginnen..
Dat schijnt te kloppen Bloem, ik legde diverse mensen het verhaal voor en zeiden; De meeste HR mensen weten geen snars van de toko. Dat laatste bleek inderdaad.

Het weekend zit er bijna op en nu is het aftellen naar 4 of July.
Ik moet even afhaken om te schrijven.

Kom zeker terug maar heb wat tegenslagen te verwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven