Antwerpen

23-01-2011 14:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in de laatste week van april een paar dagen naar Antwerpen. Nu ben ik opzoek naar een goedkoop hotel van ongeveer 20 tot 30 euro per nacht incl. ontbijt. Is hier iemand die een goed hotel kan aanraden?? En wat moet je echt gezien hebben als je in Antwerpen bent?
Het zou mij verbazen als je voor dat geld iets gaat vinden....
Ik ben de laatste 3 jaar naar Berlijn geweest en zelfs daar had ik een hotel voor 25 euro per nacht en midden in de stad. Dus dan moet dat in Antwerpen toch ook wel lukken
http://www.hotelaanbiedin ... K2qi5m00KYCFQM53godP0xtHg

1 x googlen en hoppa....
Dankje!!
Maar waarom zelf niet goegelen? Is toch niet zo moeilijk?
Ik ben ook aan het googlen, maar het kan toch zijn dat hier mensen zijn die naar Antwerpen zijn geweest en mij een goedkoop hotel kunnen aanraden ;)
Ik ga binnekort ook naar Antwerpen voor een weekend.

Iemand die er een beetje bekend is en weet waar ik goed kan winkelen en waar de wat duurdere winkels zijn?
Ik vind het leopold hotel een aanrader. Goede ligging.

Niet duur, ik geloof dat wij 30 euro pp betaalde.
Ik ben niet op zoek naar een hotel (want dat is al geboekt) maar vond het ook niet nodig om direct een nieuw topic te openen.

In januari gaan vriend en ik 2 nachtjes naar Antwerpen en ik ben op zoek naar tips voor de stad zelf!

We houden van cultuur (musea, architectuur e.d.), willen ook wat winkelen (liefst echte Belgische/Antwerpse dingen, de rest vinden we wel) en eten graag in eetcafe's/kroegen. We houden van dierentuinen en ik las al ergens dat de Zoo een aanrader is. Ons budget is liefst zo klein mogelijk, i.v.m. student en afgestudeerd zonder goede baan.

Kom maar op met die tips en fijne adresjes
klik

klik

klik

klik

Antwerpen is leuk!! Bedenk wel dat de winkels op zondag dicht zijn!
Modemuseum

MAS

The Bistro

Hippodroom

Coctails at 9

Hotel Industrie

het zuid

Winkelen meir, schuttershofstraat, nationalestraat
25 voor een nacht? WOW, das goedkoop. Laat je het weten als j iets hebt gevonden?

Reisbeer
Op de grote markt is een soort vvv waar ze van alles en nog wat aan folders hebben. Verder bestaat er een winkelboekje over antwerpen waar precies in staat hoe de winkels verdeeld zijn. Er zijn een soort 3 verschillende 'wijken'. Een oud gedeelte, een gedeelte met heeeele dure winkels en nog iets.

De antwerpse zoo is bij het station, maar houd wel rekening met dure parkeertarieven als je met de auto bent. (2 euro per uur) Er is ook een soort sealife in het klein schuin tegenover de dierentuin. Er is vast iemand hier die weet hoe dat heet. Aqua...?
odi et amo
De Zoo is leuk ja! Op het station zit trouwens ook zo'n VVV. En het diamanten museum is ook leuk, zit vlakbij de zoo.
We gaan met de trein, kan ik gelijk naar de VVV toe we gaan van woensdagochtend tijd vrijdagavond dus hebben gelukkig geen last van dichte winkels op zondag. Ik had de andere topics ook al gezien maar vond daar niet helemaal wat ik zocht, gezien hotel en reis dus al geregeld zijn.

We hebben een Bed and Coffee vlak bij de Grote Markt. Iemand een aanrader voor een ontbijtje op de Grote Markt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven