Antwerpen
zondag 23 januari 2011 om 14:09
zondag 23 januari 2011 om 14:14
vrijdag 9 december 2011 om 11:31
Ik ben niet op zoek naar een hotel (want dat is al geboekt) maar vond het ook niet nodig om direct een nieuw topic te openen.
In januari gaan vriend en ik 2 nachtjes naar Antwerpen en ik ben op zoek naar tips voor de stad zelf!
We houden van cultuur (musea, architectuur e.d.), willen ook wat winkelen (liefst echte Belgische/Antwerpse dingen, de rest vinden we wel) en eten graag in eetcafe's/kroegen. We houden van dierentuinen en ik las al ergens dat de Zoo een aanrader is. Ons budget is liefst zo klein mogelijk, i.v.m. student en afgestudeerd zonder goede baan.
Kom maar op met die tips en fijne adresjes
In januari gaan vriend en ik 2 nachtjes naar Antwerpen en ik ben op zoek naar tips voor de stad zelf!
We houden van cultuur (musea, architectuur e.d.), willen ook wat winkelen (liefst echte Belgische/Antwerpse dingen, de rest vinden we wel) en eten graag in eetcafe's/kroegen. We houden van dierentuinen en ik las al ergens dat de Zoo een aanrader is. Ons budget is liefst zo klein mogelijk, i.v.m. student en afgestudeerd zonder goede baan.
Kom maar op met die tips en fijne adresjes
vrijdag 9 december 2011 om 14:51
Op de grote markt is een soort vvv waar ze van alles en nog wat aan folders hebben. Verder bestaat er een winkelboekje over antwerpen waar precies in staat hoe de winkels verdeeld zijn. Er zijn een soort 3 verschillende 'wijken'. Een oud gedeelte, een gedeelte met heeeele dure winkels en nog iets.
De antwerpse zoo is bij het station, maar houd wel rekening met dure parkeertarieven als je met de auto bent. (2 euro per uur) Er is ook een soort sealife in het klein schuin tegenover de dierentuin. Er is vast iemand hier die weet hoe dat heet. Aqua...?
De antwerpse zoo is bij het station, maar houd wel rekening met dure parkeertarieven als je met de auto bent. (2 euro per uur) Er is ook een soort sealife in het klein schuin tegenover de dierentuin. Er is vast iemand hier die weet hoe dat heet. Aqua...?
odi et amo
vrijdag 9 december 2011 om 19:32
We gaan met de trein, kan ik gelijk naar de VVV toe we gaan van woensdagochtend tijd vrijdagavond dus hebben gelukkig geen last van dichte winkels op zondag. Ik had de andere topics ook al gezien maar vond daar niet helemaal wat ik zocht, gezien hotel en reis dus al geregeld zijn.
We hebben een Bed and Coffee vlak bij de Grote Markt. Iemand een aanrader voor een ontbijtje op de Grote Markt?
We hebben een Bed and Coffee vlak bij de Grote Markt. Iemand een aanrader voor een ontbijtje op de Grote Markt?