Bali
zondag 13 mei 2012 om 10:32
zondag 13 mei 2012 om 11:01
quote:Danayla schreef op 13 mei 2012 @ 10:11:
Kan me niet voorstellen dat dat te lang is...
Zon, zee, witte stranden, palmbomen.
Ik kan er wel 52 weken per jaar blijven !
Dit inderdaad.
Naast de zon, zee en witte stranden ook nog eens mooie tempels, geweldige natuur, rijstvelden, markten, kunstenaars, aardige mensen, lekker eten.
Kan me niet voorstellen dat dat te lang is...
Zon, zee, witte stranden, palmbomen.
Ik kan er wel 52 weken per jaar blijven !
Dit inderdaad.
Naast de zon, zee en witte stranden ook nog eens mooie tempels, geweldige natuur, rijstvelden, markten, kunstenaars, aardige mensen, lekker eten.
zondag 13 mei 2012 om 11:53
zondag 13 mei 2012 om 15:13
Ik zit nu al drie maanden voor studie in Bali, nog twee maanden te gaan en heb me echt nog geen moment verveeld! twee weken is genoeg hoor, en als je het na een weekje al gezien hebt dan pak je gewoon de boot naar Lombok (ben er zelf 4 dagen geweest) en natuurljk de Gili's! hoe dat is geen idee ga er aankomend weekend naar toe maar iedereen hier zegt dat je dat gezien moet hebben!
Over twee weken heb ik vakantie en dan ga ik twee weken naar Java, Borneo lijkt me ook erg leuk maar voor een week wel erg kort!
Over twee weken heb ik vakantie en dan ga ik twee weken naar Java, Borneo lijkt me ook erg leuk maar voor een week wel erg kort!
woensdag 16 mei 2012 om 03:55
Vanaf Padang Bai in Bali kun je met de fastboat, ik ga morgenochtend heen, heeft me 450.000 rupiah gekost (retour) omgerekend ongeveer 38 euro.
Of Bali of Gili's leuker is kan ik nog niet zeggen, op de Gilis schijnt niet zo heel veel te doen te zijn, lekker op het strand liggen, snorkelen enz...
Zal zondag wel laten weten wat ik er van vond!
Of Bali of Gili's leuker is kan ik nog niet zeggen, op de Gilis schijnt niet zo heel veel te doen te zijn, lekker op het strand liggen, snorkelen enz...
Zal zondag wel laten weten wat ik er van vond!
woensdag 16 mei 2012 om 10:16
Genoeg te doen voor 2 weken, maar zou een paar dagen Gili's zeker overwegen! Prachtige stranden daar dus kun je echt lekker relaxen en zie je ook weer wat anders. Vulkaan Batur op Bali is ook erg mooi, in omgeving Ubud kun je je zeker een aantal dagen vermaken (brommer huren), goedkope spa opzoeken... Meer dan genoeg te doen voor 2 weken en anders kun je alsnog beslissen om bijv. deel van Lombok erbij te pakken..
Veel plezier!!
Veel plezier!!
donderdag 17 mei 2012 om 10:59
Bali is echt super! Je hebt genoeg plekken om te bezoeken!
Trouwens bij Bali heb je ook een eiland Nusa Lembongan (vanaf Sanur 1 uur met slow boat en fast boat een halfuur)l. Een super eiland om daar even te surfen, relaxen, snorkelen, duiken etc. Echt supermooi!!! Gili's zijn ook zeker aan te raden voor een paar dagen. Wij zijn er per eiland max 4 dagen geweest. Lombok is trouwens ook super aan te raden, wat meer cultuur vond ik het daar dan op Bali. Minder toeristisch.
Trouwens bij Bali heb je ook een eiland Nusa Lembongan (vanaf Sanur 1 uur met slow boat en fast boat een halfuur)l. Een super eiland om daar even te surfen, relaxen, snorkelen, duiken etc. Echt supermooi!!! Gili's zijn ook zeker aan te raden voor een paar dagen. Wij zijn er per eiland max 4 dagen geweest. Lombok is trouwens ook super aan te raden, wat meer cultuur vond ik het daar dan op Bali. Minder toeristisch.
donderdag 17 mei 2012 om 12:29
Wij zijn er 19 dagen geweest (waarvan 4 nachten Gili Trawangen) en hebben ons heel erg vemaakt. Wel hebben wij veel gedoken en echt op verschillende plekken gezeten (Ubud, noordwesten, noordoosten en oosten).
Ik denk dat als je niet duikt 2 weken een prima tijd is, zeker als je in die tijd ook nog een paar dagen naar de Gili Eilanden gaat.
Ik denk dat als je niet duikt 2 weken een prima tijd is, zeker als je in die tijd ook nog een paar dagen naar de Gili Eilanden gaat.