B&B Den Haag

12-06-2012 12:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, weet iemand een leuke en betaalbare B&B in Den Haag voor 1 persoon? Budget bij voorkeur max 65 euro p/nacht. Liefst beetje in centrum, maar hoeft niet hartje centrum te zijn. Tuin of balkon zou wel erg prettig zijn. Bedankt alvast
Klein leuk hotel mag overigens ook, maar dat red ik denk ik helemaal niet voor die prijs...
Voor hoeveel nachten en welke periode?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Woon zelf hartje centrum maar weet zo niks...ja Stayokay, maar dat is meer een hostel...
Voor half juli, circa 4 nachten
quote:lady100 schreef op 12 juni 2012 @ 13:46:

Voor half juli, circa 4 nachtenDoordeweeks of met een weekend erbij? Beetje lastig zoeken zonder data.
Oo dat weet ik nog niet precies eerlijk gezegd. Ben vooral op zoek naar tips voor een leuke accommodatie :-)
hotel laville. Midden in het centrum. Wel eenvoudig maar ik vind het wel gezellig. Eénpersoonskamer voor ¤49,-

http://www.hotellaville.nl/reserveren
60 euro per nacht, nog 1 kamer beschikbaar, centrum
Heb zelf al regelmatig leuke adressen gevonden op bedandbreakfast punt nl (wil niet spammen, dus maar even zo )

Leuke site, super overzichtelijk, je kan op van alles selecteren.

Wellicht vind je daar wat leuks!
In het tijdschrift Reizen van de ANWB staat een leuk artikel over Den Haag. Ze noemen er ook een aantal B&B's, maar daar staan geen prijzen bij. Ze vermelden de site die BrightEyes ook noemt: bedandbreakfast.nl/Den Haag.
quote:jo12345 schreef op 12 juni 2012 @ 15:49:

hotel laville. Midden in het centrum. Wel eenvoudig maar ik vind het wel gezellig. Eénpersoonskamer voor ¤49,-

http://www.hotellaville.nl/reserveren

Eens! En je kan ook nog een lekker hapje eten in het restaurant.

Dit hotel is echt op loopafstand van de stad (7 minuutjes denk ik, in principe 1 hele lange straat doorsteken).

Dichtbij de paleistuinen
Mmm La Ville heeft helaas geen 1pk vrij in de periode die ik op het oog heb. Ziet er idd goed uit!!
Staten Hotel op de Fred al bekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven