bed en breakfast

06-06-2011 22:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek voor 2 volwassenen en 2 kinderen een betaalbaar bed en breakfast, het liefst dicht bij zee. Iemand hier misschien met een tip. En, hoe werkt dat nou, is het de bedoeling dat je daar alleen slaapt en ontbijt, of kan je daar ook s,avonds blijven ? Dit is een beetje domme vraag maar ik heb geen idee.
Bij zee? In Nederland of daarbuiten?

Twee kamers of een? Wat noem je 'betaalbaar'? Noem eens een bedrag?

Je kunt daar meestal ook 's avonds vertoeven (alleen als je in iemands privé woning komt, moet je even vragen wat gangbaar is. Doorgaans zit je toch op je eigen kamer.). Maar je betaalt voor overnachting en ontbijt. Je krijgt dus geen diner of lunch daar.
In welk land?
Veel B&B's in 't buitenland zijn gewoon 'n soort kleine pensions met persoonlijke sfeer en 'n ontbijtzaaltje. Houdt er rekening mee dat er voor kinderen in sommige B&B's 'n minimumleeftijd van 12 jaar geldt.

Ga gewoon googlen op land/plaats waar je 'n B&B zoekt en kijk op de website of het aan jullie wensen voldoet of mail ze als je nog specifieke vragen hebt.
je zou ook bij een adres van vrienden op de fiets kunnen slapen en ontbijten.het is hetzelfde als een b&b maar wel goedkoper.

je kunt n adressenboekje aanvragen op hun site.adressen in binnen en buitenland

wij doen t al jaren en zijn er tevreden over
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
B&B's zijn vaak duurder dan motels trouwens, want kleinschaliger en luxer.
http://www.couchsurfing.org/

goedkoop en kan errug gezellig zijn!
Ik bedoel in Nederland, en bedankt voor de tips.
www.weekendhotel.nl
Bedandbreakfast.nl
www.erfgoedlogies.nl

Mooie locaties/panden, maar niet allemaal even goedkoop...
Leuker dan hotels in ieder geval. Wil zelf ook zoiets gaan opzetten, ons huis is groot genoeg daarvoor. We wonen aan een fietsroute, van en naar Duitsland.
www.bedandbreakfast.nl
www.airbnb.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven