Belgie

19-03-2012 16:38 36 berichten
Ik wil een weekendje weg, antwerpen lijkt me gezellig, tot ik dit zag.

Prijzen zijn exclusief toeristenbelasting (a EUR 2.50 per persoon per nacht)

Parkeerplaats niet aanwezig

Huisdieren toegestaan (a EUR 15.00 per stuk per nacht)

Kinderen kunnen helaas niet mee

Nog nooit gezien dat kinderen niet welkom zijn en huisdieren wel

Denk niet dat ik boek :-)
waarom niet? Wilde je je kinderen meenemen of is het uit principe?
Alle reacties Link kopieren
Als het geen goede deal is, dan boek je toch wat anders?

Wat precies wil je met dit topic? Ik snap niet helemaal waar je het over wil hebben.
Heerlijk, geen kinderen in een hotel!
quote:cherrine schreef op 19 maart 2012 @ 16:44:

Heerlijk, geen kinderen in een hotel!Ideaal!!
er zijn toch wel vaker hotels waar kinderen niet welkom zijn? (heerlijk vind ik dat!!)

Snap de bedoeling van dit topic ook niet helemaal
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2012 @ 16:51:

[...]

Ideaal!!Rust ! Waar je voor komt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dan boek je toch ergens anders?
verba volant, scripta manent.
Geen parkeerplaats lijkt me niet heel raar in een grote stad. Antwerpen is uitstekend bereikbaar per trein. Als je geen kinderen meeneemt, lijkt mij een kindvrij hotel héérlijk, hoe gek ik met mijn eigen kids ook ben. En als je et kinderen komt, lijkt mij een stedentrip niet de beste keuze. Toeristenbelasting is niet ongebruikelijk en het zijn ook geen exorbitante bedragen.

Kortom: wat is je punt??
quote:Aureel schreef op 19 maart 2012 @ 16:55:

Geen parkeerplaats lijkt me niet heel raar in een grote stad. Antwerpen is uitstekend bereikbaar per trein. Als je geen kinderen meeneemt, lijkt mij een kindvrij hotel héérlijk, hoe gek ik met mijn eigen kids ook ben. En als je et kinderen komt, lijkt mij een stedentrip niet de beste keuze. Toeristenbelasting is niet ongebruikelijk en het zijn ook geen exorbitante bedragen.

Kortom: wat is je punt??Bij veel hotels heb je wel een eigen parking, moet je natuurlijk voor betalen, maar ik vind het wel fijn om de auto bij de hand te hebben, b.v. in Antwerpen, of Praag.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lekker de auto buiten het centrum laten, en in Antwerpen kun je heel goed zonder, zover ligt alles niet uit elkaar.

Dus zolang je je kinderen niet aan de boom hoeft te binden, en ze na het weekend losmaken,

Maar er zijn voldoende andere hotels hoor, waar t grut wel meekan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
in Antwerpen is een auto echt niet nodig hoor. Alles is prima te belopen en anders hebben ze ook een metro.
Ik weet genoeg adresjes in Antwerpen waar je goedkoop en MET je kids heen kunt. Kijk bv eens op www.cityappartmentsantwerpen. (als je de site niet krijgt ff op google city appartments Antwerpen intikken komt ie ook) of op www.hotelterminus.be Terminus is een low budgethotel waar je per kamer betaalt incl. ontbijt midden in het centrum. Ze hebben alleen geen parkeerrplaatsten maar zitten to het station. City appartments is een complex (ook zo goed als in het centrum) waar je ook heel goedkoop een appartementje huurt met keukentje en al. Voor 12 euro per nacht huur je een parkeerplaats erbij. En kindren zijn in beide hotels van harte welkom!
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2012 @ 16:51:

[...]

Ideaal!!

Mijn idee!

Zo.Maar, je hoeft dat hotel toch niet te boeken?

Als jij naar een hotel wilt waar kinderen welkom zijn dan boek je een hotel waar ze welkom zijn.

Hier zijn ze niet welkom, en geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dat een heerlijk idee vinden.

zou je een linkje willen plaatsen naar dat hotel?
Er zijn meer hotels mét parking en die dier - en kindvriendelijk zijn. Daar hoef je geen topic met de titel België te openen
Jammer het "boycot-België" topic heeft het niet gehaald, wegens gebrek aan medestanders
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Welk hotel is dat?

Wie weet hebben anderen er nog wat aan.

Klinkt mij ook als heerlijk rustig in de oren voor een echt kindvrij weekend. Als ik de mijne thuislaat, wil ik al helemaal niet met die van anderen geconfronteerd worden.
Waar gaat het nou om TO?
Als ik alleen met mijn man een weekendje wegga, vind ik het heerlijk als er geen andere kinderen zijn.

Dus geef door dat adres.
Geweldig toch! ik zie het probleem niet?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Zo.maar schreef op 19 maart 2012 @ 16:38:

Parkeerplaats niet aanwezig

Huisdieren toegestaan (a EUR 15.00 per stuk per nacht)

Kinderen kunnen helaas niet mee

Nog nooit gezien dat kinderen niet welkom zijn en huisdieren wel

Denk niet dat ik boek :-)Wees niet bang, deze regels gelden niet voor heel België.
Het gaat me niet om het hotel of boeken, had dit nooit eerder ergens gezien.
En nu dus wel.

Wat wilde je met ons bespreken?

Was je boos/teleurgesteld?

Kan je je niet voorstellen dat mensen graag in een hotel zitten zonder kinderen maar wel met huisdieren?

Vind je het raar dat je in een historische stad met een half miljoen inwoners geen parkeerplaats hebt bij een hotel?
Ik wilde dit alleen aangeven dat ik nog nooit zo een hotel had gezien, maar duidelijk kan dat hier niet vanwege het fanatieke gedrag van bepaalde forummers. Dit weer houdt me hier nog iets te plaatsen.
TO, je begrijpt toch wel dat "ik zag een hotel dat ik niet wilde boeken, want de voorwaarden waren ongunstig voor mij" nou niet meteen hevig interessant is, daarom vroegen we om toelichting, een discussiepunt of een reden waarom je dit zo graag met en ons wilde delen.

Je kunt/mag/bent natuurlijk helemaal vrij om hier van alles plaatsen, maar weet dat dit een openbaar forum is en mensen dus vrij zijn om te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven