Beste Sauna Van Nederland

06-09-2011 21:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk Saunacomplex vind jij prima? Ik ben vandaag weer eens in Saunadrome Putten geweest en had het gevoel weer thuis te komen.

De Veluwse Bron ,Thermen Bussloo , Zwaluwhoeve en zo zijn er nog wel een stuk of wat zijn zo....tja damesvoordeeloptimelbonnensauna's Die doen geloof ik ook aan van die rare kledingdagen en / of badjassencultuur
Hier zijn al veel topics over, kijk even in de zoekmachine.
Elysium in Bleiswijk (verschilt wel erg per keer met drukte) en Thermen in Schiedam zijn me het meest bijgebleven in positieve zin.
Veluwse Bron met stip op 1. Thermen Bussloo goeie 2e plek.
putten is verschrikkelijk
Ik vind Putten te groot en te massaal.

Kom zelf erg graag bij Thermen la Mer in Almere; schoon, niet megagroot, verzorgd en een goede keuken.
Putten groot?! Ben je zeker nog nooit in de Veluwse Bron geweest...

Allebei fijne saunacomplexen en Thermen Bussloo ook!
spazuiver in Amsterdam vind ik een onwijs fijne sauna...

voor mij op nr 1
Elysium in Bleiswijk vind ik super, komt op 1. Op 2 Thermen Busloo en op 3 Thermen Holiday Schiedam.

Veluwse Bron ben ik helaas nog nooit geweest. Het is net iets te ver rijden, en na een dagje sauna heb ik nooit zin om nog een uur te rijden.

Sauna Soesterberg is een hele fijne en intieme sauna. Niet zo mooi als bovenstaande 3 sauna's, maar keurig schoon, sauna's goed op temperatuur en lekker eten.

Afraders: Zwaluwhoeve en Putten.
Ben een paar weken geleden in Spa Sereen geweest.

Net open, supermooi.

Tot nu toe de fijnste waar ik ben geweest.
Ik kom ook vaak in het Elysium. Heerlijk. Komt bij mij op 1. Wil ook graag binnenkort een keer naar de Veluwse bron. Schijnt ook mooi te zijn!
quote:eefjewentelteefje schreef op 06 september 2011 @ 22:34:

Ben een paar weken geleden in Spa Sereen geweest.

Net open, supermooi.

Tot nu toe de fijnste waar ik ben geweest.Ziet er super uit zeg!
Dalhuus in Wildervanksterdallen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hoeveel topics moeten er allemaal wel niet geopend worden over de sauna's? Het saunaseizoen is weer begonnen, dus zullen er ongetwijfeld nog de nodige volgen.Maar laten we alsjeblieft de volgende topic gebruiken. Dus van mij mag deze topic wel samengevoegd worden met die topic op de overig pijler en dan desgewenst een slotje op deze topic en verwijzing naar die topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven