Beste Sauna Van Nederland
dinsdag 6 september 2011 om 21:33
Welk Saunacomplex vind jij prima? Ik ben vandaag weer eens in Saunadrome Putten geweest en had het gevoel weer thuis te komen.
De Veluwse Bron ,Thermen Bussloo , Zwaluwhoeve en zo zijn er nog wel een stuk of wat zijn zo....tja damesvoordeeloptimelbonnensauna's Die doen geloof ik ook aan van die rare kledingdagen en / of badjassencultuur
De Veluwse Bron ,Thermen Bussloo , Zwaluwhoeve en zo zijn er nog wel een stuk of wat zijn zo....tja damesvoordeeloptimelbonnensauna's Die doen geloof ik ook aan van die rare kledingdagen en / of badjassencultuur
dinsdag 6 september 2011 om 22:17
Elysium in Bleiswijk vind ik super, komt op 1. Op 2 Thermen Busloo en op 3 Thermen Holiday Schiedam.
Veluwse Bron ben ik helaas nog nooit geweest. Het is net iets te ver rijden, en na een dagje sauna heb ik nooit zin om nog een uur te rijden.
Sauna Soesterberg is een hele fijne en intieme sauna. Niet zo mooi als bovenstaande 3 sauna's, maar keurig schoon, sauna's goed op temperatuur en lekker eten.
Afraders: Zwaluwhoeve en Putten.
Veluwse Bron ben ik helaas nog nooit geweest. Het is net iets te ver rijden, en na een dagje sauna heb ik nooit zin om nog een uur te rijden.
Sauna Soesterberg is een hele fijne en intieme sauna. Niet zo mooi als bovenstaande 3 sauna's, maar keurig schoon, sauna's goed op temperatuur en lekker eten.
Afraders: Zwaluwhoeve en Putten.
zaterdag 10 september 2011 om 06:21
Hoeveel topics moeten er allemaal wel niet geopend worden over de sauna's? Het saunaseizoen is weer begonnen, dus zullen er ongetwijfeld nog de nodige volgen.Maar laten we alsjeblieft de volgende topic gebruiken. Dus van mij mag deze topic wel samengevoegd worden met die topic op de overig pijler en dan desgewenst een slotje op deze topic en verwijzing naar die topic.