Bestemming gezocht!

04-03-2013 12:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!!

Ik heb jullie hulp nodig....

Komende zomer willen we graag op vakantie... maar help ik kom er niet uit waarheen! Het budget is 5000 euro, daar moet alles inzitten.

We willen graag 2 weken gaan. We houden van een afwisselende vakantie, met zowel relaxen als de omgeving verkennen!

We zijn geweest in Mexico en Indonesie! Beiden waren geweldig!!

Maar nu kom ik er niet uit.... Het liefst zouden we naar Afrika gaan...maar dat is met die budget niet haalbaar heb ik gezien....

Iemand een idee?!

Thnx!
5000 per persoon?
Florida, rondreis maken met gehuurde auto. Hebben wij gedaan in september, kosten 3500 totaal.
http://www.oad.nl/zuid-afrika/11-15-dagen

Ik zie hier een aantal die in de buurt komen. Moet je nog eten en wellicht excursies plannen, maar volgens mij zie ik op het eerste gezicht geen belemmering voor zuid-afrika. Succes!
Volgens mij moet Afrika idd wel te doen zijn voor 5000 budget,

Anders is Thailand ook een fijn land om te bereizen, kan je zowel in groepsverband als alleen ondernemen. En India geldt hetzelfde voor, ook een fijn land om te bereizen.
5000 voor twee personen! Thnx voor de snelle reacties!

Ik zal eens kijken bij oad. Maar is het weer in onze zomer in Zuid Afrika niet slecht?! Dat dacht ik...
Ik heb gewoon gegoogled op 2 personen in zuid afrika. Verder niet specifiek op tijdstip. Meer om te zien of Afrika werkelijk niet te doen is (ken genoeg mensen die erheen gaan en dat zijn niet de rijksten op aarde).
Hoi sunnysunshine!

Als je maar 2 weken hebt, en je wilt graag naar Afrika, zou je misschien ook eens kunnen kijken naar Ghana!

Ik ben hier vorig jaar een maand geweest, is niet zo ver als Z-U en toch elementen van de afrikaanse cultuur. Ik weet niet wat tickets kosten in de periode wanneer jij wilt gaan,(ticket Accra) maar het is prima backpacken daar.

Vooral de plaatsen Cape coast met de forten en Mole National park zijn leuk om te bezoeken, en dat kun je makkelijk doen in 2 weken, en dan blijf je ook nog wel binnen je budget! Mensen spreken hoofdzakelijk Engels en ook openbaar vervoer gaat erg vaak tussen de grotere plaatsen. En als je georganiseerd wilt, dan zijn er ook voldoende mogelijkheden van reisorgansaties.

Groetjes!
Mauritius?

Sri Lanka?

Filippijnen?
Noordoost Brazilië.

Thailand/Maleisië

Zuid-Afrika is winter tijdens onze zomer, zou ik niet doen.

Fly-drive USA (Florida) of Cuba
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hey Sunny!

Japan? Thailand? Of geen Azië meer?
Voor 5000 kan je volgens mij makkelijk naar Kenia.

Hotel en vliegreis.

En dan zelf via locale bevolking een safari boeken.

Maar in juli is volgens mij regen seizoen.
tja met dat budget kun je overal heen, toch?

Japan is wel een goeie tip. Het is daar zo anders! Doe Tokyo met een rondje Hakone (ff googelen, is vulkanisch gebied met geisers waar je met een kabelbaan heengaat. Verblijf dan een nachtje in een traditionele ryokan met natuurlijk hotsprings en sauna. En uitzicht op mount fuji.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven