Bijdrage kamperen dochter

11-07-2013 16:36 56 berichten
Mijn dochter gaat met een vriendinnetje mee kamperen.

Het gaat om 4 dagen op een camping in nederland.

Er is mij niet om een bijdrage gevraagd maar omdat ik weet wat de thuissituatie is wil ik graag iets betalen.

Ik heb echter geen idee wat kamperen ongeveer kost en ik weet niet hoeveel ik moet geven.

Wat zouden jullie aanbieden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon even vragen. 50 euro en wijn vind ik vrij veel voor 4 dagen, dus 3 nachten,

Als ze geen financiële bijdrage hoeven zou ik geld meegeven en haar laten trakteren op een ijsje
Als ik werd meegevraagd op vakantie of lang ergens logeerde, kreeg ik geld mee van mijn ouders, zodat ik kon trakteren. Op ijsjes, of taart, of zoiets. Zodat het geen liefdadigheid was, maar we wel lieten zien dat we de uitnodiging zeer waardeerden.

Overigens vind ik het idee van een vakantiepakket ook erg leuk. Hou er dan wel rekening mee dat het om een camping in Nederland gaat, waar het ook wel eens kan regenen...

O, idee! Als die mensen vaker kamperen, kun je ook samen met je dochtertje een campingspelletje of reisspel uitzoeken voor op de camping, wat ze dan aan dat vriendinnetje kan geven. Of een knutselset ofzo. Ouders ook blij, want de meiden zijn zoet (geloof me, ben je als ouder heeel blij mee als het de hele dag regent) en het is makkelijker voor je dochter (ze hoeft niet met geld rond te lopen).
50 euro en een gezelschapsspelletje b.v. Uno
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:yasuko schreef op 11 juli 2013 @ 18:16:

Ik vind 50¤ veel te veel.

Ze is uitgenodigd!

Ik zou een leuke attentie doen en het gezin later uitnodigen voor een bbq of gezellig naar een wokrestaurant.Ik vind 50 euro een prima bedrag. Ze hebben dochter uitgenodigd dus die kosten waarschijnlijk wel ingecalculeerd. Kunnen ze de kinderen lekker eens een ijsje of een frisje kopen en wat extra's voor het eten, of idd dat patatje in de snackbar. Vind het een prima bedrag en zal ook het logeetje zeker ten goede komen.
quote:maroon5 schreef op 11 juli 2013 @ 18:13:

Dochter en ik zijn ooit eens door vrienden meegevraagd. Op dat moment hadden wij zelf ook nooit een vakantie kunnen betalen, en zij hadden een groot vakantiehuisje gehuurd waar toevallig nog een ruime kamer over was.

Ze wilden absoluut geen financiele bijdrage hebben, dus heb ik dat anders opgelost. Ik heb voor alle kinderen, inclusief mijn eigen, een vakantiepakket gemaakt. Een leuke tas gevuld met een vakantie doeboek, etuitje met stiften, een opblaasbare stoel, waterpistool etc. (dit is bij bijv een Action, Zeeman en Wibra heel leuk samen te stellen) En af en toe mochten ze een ijsje kopen.

Kinderen waren er helemaal blij mee, en vrienden vonden het een ontzettend leuk idee en lief gebaar!Wat leuk!
Wij hadden vaak een vriendje mee van mijn broertje, die kreeg dan wat geld mee van zijn ouders om ons eens te trakteren op een patatje of ijs. Hij ging wel vaak wat langer mee (week of 2, 3) en kreeg ook iets van 50 euro mee. 50 Euro voor 4 dagen vind ik dan ook best veel.

Je kan het ook zo zien voor de ouders, zij nemen een vriendinnetje mee voor hun dochter, dochter vermaakt zich beter, vriendinnetje vermaakt zich, ouders hoeven dochter minder te vermaken. Soort win-win situatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven