Birmingham
donderdag 12 april 2012 om 14:14
Hallo allemaal,
Mijn man en ik gaan jaarlijks een weekendje kindloos weg. Nu was ik vast wat aan het rondsnuffelen in wat gidsen en in 1 van deze boekjes kwam ik Birmingham tegen.
Nu heb ik al wat zitten googelen, maar zijn er misschien mensen hier die daar geweest zijn? Is het wat voor een weekendje weg?
Mijn man en ik gaan jaarlijks een weekendje kindloos weg. Nu was ik vast wat aan het rondsnuffelen in wat gidsen en in 1 van deze boekjes kwam ik Birmingham tegen.
Nu heb ik al wat zitten googelen, maar zijn er misschien mensen hier die daar geweest zijn? Is het wat voor een weekendje weg?
donderdag 12 april 2012 om 14:26
Ik ben in Birmingham geweest voor een concert, gelijk een weekendje weg eraan geplakt. Birmingham is duidelijk geen weekendjeswegstad. Vergelijk het pitoreske met een groeikern als Almere/Alphen aan den Rijn, maar dan armetieriger en smeriger.
Als je vooral van Engelse vadsige tienermoeders houdt die ook bij -10 in naveltruitjes rondlopen, van winkels van het kaliber Coolcat en aftandse Indiase restaurantjes dan is het absoluut de place to be.
Als je vooral van Engelse vadsige tienermoeders houdt die ook bij -10 in naveltruitjes rondlopen, van winkels van het kaliber Coolcat en aftandse Indiase restaurantjes dan is het absoluut de place to be.
donderdag 12 april 2012 om 14:35
Ben heel vaak in Birmingham geweest en de stad heeft wel charme maar je moet wel goed op zoek gaan. Je kunt er ook echt leuke plekken vinden, maar over het algemeen is het toch de minste leuke grote Engelse stad.
Als het in GB moet zijn: Edinburgh, Liverpool, Chester en omgeving, Cardiff.
Vooral Edinburgh is heerlijk.
Ja, je moet gewoon naar Edinburgh!!
Als het in GB moet zijn: Edinburgh, Liverpool, Chester en omgeving, Cardiff.
Vooral Edinburgh is heerlijk.
Ja, je moet gewoon naar Edinburgh!!
donderdag 12 april 2012 om 14:58
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2012 @ 14:26:
Ik ben in Birmingham geweest voor een concert, gelijk een weekendje weg eraan geplakt. Birmingham is duidelijk geen weekendjeswegstad. Vergelijk het pitoreske met een groeikern als Almere/Alphen aan den Rijn, maar dan armetieriger en smeriger.
:rolf:
Je slaat de spijker op de kop!!!
:rolf:
Je slaat de spijker op de kop!!!
vrijdag 13 april 2012 om 10:08
York is heel mooi en de omgeving (Yorkshire) is ook prachtig. Vliegen op Leeds-Bradford Airport met KLM is heel goedkoop. Leeds is een leuke winkelstad en in de buurt heb je ook nog Harrogate, een sjieke relaxte plaats, met veel parken en mooie Victoriaanse gebouwen. De steden zijn onderling goed met elkaar verbonden (trein en bus).