Bristol, UK

26-11-2010 16:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een zeer kort zakenreisje naar Bristol en omgeving. Wel zal ik waarschijnlijk een paar uur voor mezelf hebben. Naast een (ca 10 uur durend) studytripje Newcastle ben ik nooit in de UK geweest en kijk dan ook uit naar de winkels! En naar de salt & vinegar chips van de Marks & Spencers. Toen die in Amsterdam nog bestond (bestaat ie hier nog?) kocht ik daar ook altijd geweldig ondergoed.

Do's en don'ts van Bristol-bezoekers? Ik zal echt geen tijd hebben om Bristol te verlaten helaas, hopelijk volgende keer Londen.

Ik hoor graag jullie mening over Bristol (en hoop dat het minder grijs is dan ik me voorstel. )
quote:Combat schreef op 26 november 2010 @ 16:00:

salt & vinegar chips

Gatver! (dat is mijn tip voor de Don't lijst)

Maar veel plezier!
Het is een leuke stad met leuke restaurantjes aan de rivier dus je hoeft je niet te vervelen. Meer kan ik er niet over zeggen, ben er maar heel kort geweest een paar jaar geleden.
Je zult waarschijnlijk al weten dat Bristol ook een vliegveld heeft he,

Erg dicht bij Bristol is Weston Super Mare. Daar kun je leuk aan het strand wandelen. De hele regio is daar mooi en de mensen zijn erg vriendelijk.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

a, dank voor jullie reacties. Ik zal inderdaad op Bristol Airport vliegen,ja. Nou ja, wellicht is voor de eerste keer de sfeer prima. verblijf zal zijn in een schattig hotelletje met pub. Maar, waarschijnlijk zullen er meerdere bezoekjes volgen.
Ik heb 6 maanden in Bristol stage gelopen. Heb overigens niet veel meer gezien dan de pubs.

Is alweer lang, lang geleden, dus heel veel kan ik je niet vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven