Buitenland stage

07-04-2013 20:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het komende jaar ben ik aangenomen bij een buitenlands stage bedrijf. Onwijs gaaf en ik ben er dan ook erg blij mee. Ik twijfel nog wel heel erg. Buitenlandse stage is niet verplicht en mijn Engels is niet dusdanig dat ik nu al weet dat het goed gaat komen.

Ik zie nogal wat beren op de weg en heb nog veel vragen. Ik ben vooral op zoek naar ervaringsverhalen en studenten die ook heel erg twijfelde en uiteindelijk zijn gegaan/ niet zijn gegaan.

Ik hoorde van kennissen van je beter je vaccinaties bij de GGD kon halen dan bij de huisarts, wat is precies het verschil?

Hopelijk kan iemand mij net dat laatste duwtje geven wat ik nodig heb.
Hoihoi Diepbeekje...

Ik zie dat je naar Zuid Afrika gaat! Superleuk, daar woon ik, geweldig land!

Ik las dat je je afvroeg of je shampoo enzo mee moet nemen, niet doen! Geen onnodige rommel vanuit Nederland meeslepen, hier kan je alles ook gewoon kopen. Er zijn heel veel goede supermarkten (als je tenminste in een stad gaat wonen) en je kan gewoon alles kopen wat je in Nederland ook kopen kan.

Veel plezier met alle voorbereidingen!
quote:pavlovalover schreef op 10 april 2013 @ 16:22:

Veel plezier met alle voorbereidingen!

Hoi Pavlovalover,

Dankjewel voor het antwoord op de vraag van shampoo. Weet je ook hoe ik een visum aan moet vragen? En of dit überhaupt wel moet voor stage van 6 maanden? Ik heb al veel op internet opgezocht, maar alle berichtgeving is zo tegenstrijdig.
Een buitenlandse stage is echt een leuk, ik heb het zelf ook gedaan en heb er geen moment spijt van. Het is niet altijd makkelijk geweest daar in het buitenland maar daar heb ik ook wel veel van geleerd. Niet twijfelen dus!
Hallo allemaal,

Leuk om ieders ervaringen te lezen, ik heb zelf stage gelopen in Barcelona wat me erg goed is gevallen. Ben nu aan het afstuderen en bezig met een onderzoek onder studenten die stage hebben gelopen in het buitenland. Mijn vraag daarom of jullie mijn enquete zouden willen invullen/doorsturen/delen.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=340466

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sterre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven