Busreis Breda-Antwerpen

23-06-2011 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Iemand enig idee hoeveel het kost om met de bus van Breda naar Antwerpen te gaan? En bij welke halte kan je dan het beste uitstappen als je naar het centrum wilt? Metro Halewijnlaan of Noorderplaats?

Hoop op een reactie!
Twee jaar geleden was het 10 euro retour.
Was dat met lijn 19 met eindbestemming Hulst ?
Prijs staat op 9292ov

enkele reis retour

Breda - Antwerpen /

Antwerpen - Breda ¤ 8,00 ¤ 10,00

zie verder

http://www.evonet.be/~rvdborgt/bus/nl/connexxion19.html
quote:manwithoutbrains schreef op 23 juni 2011 @ 22:08:

Was dat met lijn 19 met eindbestemming Hulst ?klopt dat is de bus naar Antwerpen gaat vanuit Breda
Is de trein niet veel sneller?
Die moet je volgens mij 3 dagen van te voren kopen, toch ?
Kost 148,50 en duurt 14 uur met overstap in Duisburg. Kan ook via London maar dan moet je overnachten. Goeie reis!
quote:Bronny schreef op 23 juni 2011 @ 22:39:

Kost 148,50 en duurt 14 uur met overstap in Duisburg. Kan ook via London maar dan moet je overnachten. Goeie reis!Kan je ook normaal reageren?
De trein 3 dagen vantevoren reserveren? Dat zal toch zeker niet? Gewoon kaartje kopen en instappen.
quote:manwithoutbrains schreef op 23 juni 2011 @ 22:26:

Die moet je volgens mij 3 dagen van te voren kopen, toch ?

Wow, het treinsysteem in Nederland is precies heel anders dan in Belgie. Hier kunnen we gewoon op de moment zelf een kaartje aan het loket/conducteur kopen....

quote:elninjoo schreef op 23 juni 2011 @ 22:20:

Is de trein niet veel sneller?Vanuit Breda niet denk ik Nien, dan moet je eerst naar Roosendaal.En met al die koperdiefstallen tegenwoordig weet je nooit of en wanneer je aankomt. De bus vanuit Breda schijnt best snel te zijn (vrienden van me doen dat wel eens)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nephthys schreef op 23 juni 2011 @ 23:14:

[...]

Wow, het treinsysteem in Nederland is precies heel anders dan in Belgie. Hier kunnen we gewoon op de moment zelf een kaartje aan het loket/conducteur kopen....

Ja en retourtje Essen Antwerpen kost n paar euro in het weekend, probeer dat hier maar eens (oke je hebt 13 tussenstops, maar het is goedkoop)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven