Camping bij het strand

06-08-2020 12:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand fijne aanraders voor een camping in de buurt van het strand? Andere campings die voldoen aan alle andere wensen zijn ook welkom :-). Ik ben vast aan het oriënteren voor volgend jaar. Ik hou van vakanties vooruit plannen ;-) 1

Wensen:
- maximaal 7 uur rijden vanaf Utrecht
- leuk voor kinderen tussen 3 en 10
- met zwembad. Bij Nederlandse camping graag binnenzwembad.
- verhuuraccommodatie (liefst op veldje oid ipv in rijen)
due-scimmie wijzigde dit bericht op 06-08-2020 12:43
12.26% gewijzigd
Wanneer?
*Sally* schreef:
06-08-2020 12:41
Wanneer?
Volgende zomer pas
Bakkum
Kijk eens op de site van eurocamps. Al staan daar de accomodaties vaak op een rijtje op campings bij het strand.
Camping Loodsmansduin op Texel
Camping Klein Vaarwater op Ameland
VGM1980 schreef:
06-08-2020 12:43
Bakkum
Of de Lakens in Bloemendaal.
Waarom wil je een zwembad als je aan het strand zit?
Kijk eens bij het Veluwe meer, strand nulde heeft een camping. Putten heeft een zwembad, sowieso is de omgeving daar mooi met veel verschillend aanbod voor de vakantie
Ons Buiten in Oost Kapelle.
ik geef mn bek ook maar een douw
cookie84 schreef:
06-08-2020 13:26
Kijk eens bij het Veluwe meer, strand nulde heeft een camping. Putten heeft een zwembad, sowieso is de omgeving daar mooi met veel verschillend aanbod voor de vakantie
Haha, ze wil een camping aan zee met zwembad en jij stuurt haar naar de Veluwe en dat zwembad hoeft niet? :-D
https://www.anwbcamping.nl/thema/thema/campings-aan-zee
You can never have too many hats, gloves and shoes
7 uur rijden? Mag het deels met de tunnel? Zuid-Engeland is mooi en qua weer is Kent vergelijkbaar met noord Frankrijk
cookie84 schreef:
Zwemmen in zee (zeker Noordzee) is behoorlijk gevaarlijk, kinderen kunnen er hooguit wat poedelen.. Kan me dus best voorstellen, zeker voor wat groter kind, dat je ook een zwembad wilt!
Kijk eens in friesland, rondom de meren genoeg campings te vinden, ook met zwembad.
Wij gingen vroeger naar Kijkduinpark in Den Haag. Je loopt naar het strand toe, echt heerlijk. ik weet niet hoe dat er inmiddels uitziet hoor, maar misschien is dat nog wel leuk!
cookie84 schreef:
Omdat onze jongens 2 en 4 zijn en ik zwembad overzichtelijker vindt vaak en fijn voor de afwisseling. Binnenzwembad voor slecht weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven