Camping tips gezocht BE/NL/DU
zondag 4 juli 2021 om 09:16
Wie heeft er een camping tip voor ons in Nederland, België of Duitsland (of begin Frankrijk).
Onze ideale vakantiebestemming;
Max 6u rijden vanaf Utrecht
Grote kampeerplek (we zijn met 6p)
Leuk voor kids tussen 8–15
Schoon sanitair
Zwembad en/of zwemmer/rivier
Bar/restaurantje op camping
We gaan last minute dus wil een lijstje die ik dan kan bellen of ze plekje hebben. Bedankt voor de tips alvast!
Onze ideale vakantiebestemming;
Max 6u rijden vanaf Utrecht
Grote kampeerplek (we zijn met 6p)
Leuk voor kids tussen 8–15
Schoon sanitair
Zwembad en/of zwemmer/rivier
Bar/restaurantje op camping
We gaan last minute dus wil een lijstje die ik dan kan bellen of ze plekje hebben. Bedankt voor de tips alvast!
zondag 4 juli 2021 om 09:53
Wuj hebben vorige week geboekt omdat we merkte dat alle campings langzaam aan vol stroomde. 2 weken acbter elkaar was vaak al niet meer mogelijk.
De meeste mensen willen dtich wat dichter bij Nederland blijven.
Ik zou zeker als je eisen hebt mbt tit grootte van de plek en de kinderen niet te lang wachten met boeken.
De meeste mensen willen dtich wat dichter bij Nederland blijven.
Ik zou zeker als je eisen hebt mbt tit grootte van de plek en de kinderen niet te lang wachten met boeken.
zondag 4 juli 2021 om 10:08
Wij vonden camping Nommerlayen in Luxemburg erg leuk. Prachtige omgeving, een voetbalveld waar iedere dag trainingen gegeven werden, een mooi zwembad dat met slecht weer dicht kan. Restaurant en snackbar op de camping en prima sanitair. Geen idee of er nog plek is.
Edit, zie nu dat Luxemburg niet bij de gevraagde landen staat, maar misschien toch een optie?
Edit, zie nu dat Luxemburg niet bij de gevraagde landen staat, maar misschien toch een optie?
mida wijzigde dit bericht op 04-07-2021 10:11
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
26.54% gewijzigd
zondag 4 juli 2021 om 10:28
Luxemburg is zeker een optie dus bedankt voor de tip!
We hebben nu twee jaar met slecht weer gekampeerd en met zoveel kinderen is dat niet echt een goede ervaring geweest. We nemen dit keer dus het risico dat we veel moeten rond bellen totdat we een plekje vinden vandaar dat ik een zo lang mogelijk lijstje wil met opties. Maar we gaan alleen als de voorspelling voor de week goed is dus last minute boeken.
We hebben nu twee jaar met slecht weer gekampeerd en met zoveel kinderen is dat niet echt een goede ervaring geweest. We nemen dit keer dus het risico dat we veel moeten rond bellen totdat we een plekje vinden vandaar dat ik een zo lang mogelijk lijstje wil met opties. Maar we gaan alleen als de voorspelling voor de week goed is dus last minute boeken.