Camping zoeken
dinsdag 9 maart 2021 om 09:32
Volgens mij bestaat wat jij bedoelt niet (helaas, ik had het zelf ook wel gewild).
Wel heb je op facebook een hoop kampeergroepen. Het handigste is om het daar te vragen. Gewoon typen wat je zoekt (bijv. veel glijbanen, geschikt voor pubers, zandstrandje, etc) en dan krijg je vaak wel handige tips.
Wel heb je op facebook een hoop kampeergroepen. Het handigste is om het daar te vragen. Gewoon typen wat je zoekt (bijv. veel glijbanen, geschikt voor pubers, zandstrandje, etc) en dan krijg je vaak wel handige tips.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
dinsdag 9 maart 2021 om 09:35
Hm ik zie hier een gat in de marktMaechtje schreef: ↑09-03-2021 09:32Volgens mij bestaat wat jij bedoelt niet (helaas, ik had het zelf ook wel gewild).
bedankt!
dinsdag 9 maart 2021 om 09:40
Die eurocampings is heel handig, bedankt
dinsdag 9 maart 2021 om 09:41
Dit zijn volgens mij nog de makkelijkste
dinsdag 9 maart 2021 om 09:48
Toch de anwb site hoor. Zie: https://www.anwbcamping.nl/zoeken. Misschien werkt de site niet goed op een telefoon, maar op een laptop kun je heel goed filteren. Als ik bijvoorbeeld Italie en tot 1300 kilometer vanaf Utrecht doe, dan heb ik iets van 300 campings. Daarna kun je nog filteren op al jouw wensen. Je kunt op een kaartje kijken waar de campings zich bevinden.Esmeralda9 schreef: ↑09-03-2021 09:19bedankt, maar ik ben dus op zoek naar een website waarop je veel filters hebt. Dus bv filters voor zwembaden, animatie, aan een water ja of nee, etc.
Die van Anwb is wel goed maar dan kom ik met mijn zoektocht alsnog op 1100 campings
Ik denk dat het ermee heeft te maken dat de filters niet goed werken op een mobiel en dat je dan heel veel campings krijgt.
Ik kan wel even voor je kijken, als je me laat weten in welk land je op vakantie wilt, of je wel of geen zwembad wil, aan een meer of zee, dan lijkt het me sterk dat je echt 1100 campings krijgt.
dinsdag 9 maart 2021 om 11:13
Eh laat maar.
dinsdag 9 maart 2021 om 11:29
Heb je geen voorkeur voor bossen of strand?Esmeralda9 schreef: ↑09-03-2021 10:03Hoi ik doe het op mijn laptop. Ik zoek in Nederland, afstand is niet belangrijk voor mij. Ik zoek op campings met zwembad en buitenzwembad , de "eisen" die ik verder heb kan ik niet instellen dus ik zie er meer dan 1100
dinsdag 9 maart 2021 om 11:38
https://anwbcamping.nl/zoeken?anwbScore ... =Nederland
Dit zijn er 71 in Nederland, met wifi, geen naturistencamping en buitenbad. Reizigersscore boven de 7, anwb score boven de 4. 71 campings lijkt mij best te overzien.
Dit zijn er 71 in Nederland, met wifi, geen naturistencamping en buitenbad. Reizigersscore boven de 7, anwb score boven de 4. 71 campings lijkt mij best te overzien.
dinsdag 9 maart 2021 om 11:39