Camping zoeken

09-03-2021 08:36 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand een goede website met veel filters om een goede camping te vinden in Nederland? Waar je bv ook kan filteren op veel verschillende dingen

alvast bedankt
esmeralda9 wijzigde dit bericht op 09-03-2021 08:45
18.93% gewijzigd
anwbcamping.nl
Onlangs kwam ik in mijn zoektocht campings van c a p f u n (weet niet of dit mag) tegen. Die hebben glijbanen.
bijzonderecampings.nl
bedankt, maar ik ben dus op zoek naar een website waarop je veel filters hebt. Dus bv filters voor zwembaden, animatie, aan een water ja of nee, etc.

Die van Anwb is wel goed maar dan kom ik met mijn zoektocht alsnog op 1100 campings
Volgens mij bestaat wat jij bedoelt niet (helaas, ik had het zelf ook wel gewild).

Wel heb je op facebook een hoop kampeergroepen. Het handigste is om het daar te vragen. Gewoon typen wat je zoekt (bijv. veel glijbanen, geschikt voor pubers, zandstrandje, etc) en dan krijg je vaak wel handige tips.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
campings.nl eurocampings.nl
Maechtje schreef:
09-03-2021 09:32
Volgens mij bestaat wat jij bedoelt niet (helaas, ik had het zelf ook wel gewild).

Wel heb je op facebook een hoop kampeergroepen. Het handigste is om het daar te vragen. Gewoon typen wat je zoekt (bijv. veel glijbanen, geschikt voor pubers, zandstrandje, etc) en dan krijg je vaak wel handige tips.
Hm ik zie hier een gat in de markt ;-)

bedankt!
Schelp1234 schreef:
09-03-2021 09:33
Die eurocampings is heel handig, bedankt
Schelp1234 schreef:
09-03-2021 09:33
Dit zijn volgens mij nog de makkelijkste
Esmeralda9 schreef:
09-03-2021 09:19
bedankt, maar ik ben dus op zoek naar een website waarop je veel filters hebt. Dus bv filters voor zwembaden, animatie, aan een water ja of nee, etc.

Die van Anwb is wel goed maar dan kom ik met mijn zoektocht alsnog op 1100 campings
Toch de anwb site hoor. Zie: https://www.anwbcamping.nl/zoeken. Misschien werkt de site niet goed op een telefoon, maar op een laptop kun je heel goed filteren. Als ik bijvoorbeeld Italie en tot 1300 kilometer vanaf Utrecht doe, dan heb ik iets van 300 campings. Daarna kun je nog filteren op al jouw wensen. Je kunt op een kaartje kijken waar de campings zich bevinden.
Ik denk dat het ermee heeft te maken dat de filters niet goed werken op een mobiel en dat je dan heel veel campings krijgt.
Ik kan wel even voor je kijken, als je me laat weten in welk land je op vakantie wilt, of je wel of geen zwembad wil, aan een meer of zee, dan lijkt het me sterk dat je echt 1100 campings krijgt.
Hoi ik doe het op mijn laptop. Ik zoek in Nederland, afstand is niet belangrijk voor mij. Ik zoek op campings met zwembad en buitenzwembad , de "eisen" die ik verder heb kan ik niet instellen dus ik zie er meer dan 1100
bv verwarmd buitenbad, of tienerclub, beoordelingen hoger dan 8
Dus dan moet ik ze allemaal aanklikken vet veel werk,
Esmeralda9 schreef:
09-03-2021 10:04
Dus dan moet ik ze allemaal aanklikken vet veel werk,
Eh laat maar.
ja dat zou makkelijk zijn, door middel van een goede website met veel filters.
Esmeralda9 schreef:
09-03-2021 10:03
Hoi ik doe het op mijn laptop. Ik zoek in Nederland, afstand is niet belangrijk voor mij. Ik zoek op campings met zwembad en buitenzwembad , de "eisen" die ik verder heb kan ik niet instellen dus ik zie er meer dan 1100
Heb je geen voorkeur voor bossen of strand?
nee dat maakt niet uit, bos of strand,
Iets te doen voor oudere kids vind ik wel belangrijk. Plus de beoordelingen. Ben nu via google aan het zoeken, kom ook wel leuke dingen tegen
ik gebruik altijd Zoover
Anders doe ik hier straks het oproepje
https://anwbcamping.nl/zoeken?anwbScore ... =Nederland
Dit zijn er 71 in Nederland, met wifi, geen naturistencamping en buitenbad. Reizigersscore boven de 7, anwb score boven de 4. 71 campings lijkt mij best te overzien.
Camping De Schatberg in Sevenum.

Binnenbad met glijbaan, buitenbad, zwemvijver, visvijver, animatieteam voor alle leeftijdscategorieën (incl. volwassenen) en iedere avond disco voor tieners/jongvolwassenen.
Een en ander is nu natuurlijk wel aangepast ivm de rivm maatregelen.
Die is helemaal vol, leuke camping inderdaad!
Beringerzand, de Heldense Bossen, De Leistert, Beerze Bulten, Stoetenslagh...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
De Leistert in Roggel, Marveld in Groenlo, Kuierpad in Wezuperbrug enz. enz.

Denk btw dat bijna alle grote campings in NL al wel volgeboekt zijn voor de zomervakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven