Chersonisos 2011

14-01-2011 17:58 30 berichten
Ik heb misschien een beetje rare vraag.

Omdat ik geen relatie heb, ga ik samen met een vrijgezelle vriendin op vakantie. Na het zien van Oh Oh Cherso wil zij natuurlijk dit jaar heeel graag naar Griekenland.

Nou is dat niet zo heel erg, maar ik ben dan inmiddels 25, en ik heb een beetje het idee dat daar alleen maar pubers rondlopen en dat het vergelijkbaar is met Salou.

Nu is mijn vraag, zijn daar echt alleen maar pubers, en hele jonge jongeren, of zullen er ook meer mensen rond mijn leeftijd zijn?

En weet iemand of dat dat in Mallorca ook zo is?

Wij gaan wel op vakantie om te feesten, maar omdat nou tussen van die gastjes te doen die na 3 bier stom dronken en vervelend zijn.........
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 20 januari 2011 @ 09:27:

Huwelijksreis naar Kreta... tjahNiet iedereen heeft geld voor bali.
Dat ligt er maar net aan hoeveel je aan je bruiloft uitgeeft.

Maar zelfs met weinig geld zijn er legio leukere en romantischere bestemmingen te vinden in Europa.
Nou Ibiza ligt wel buiten ons budget, en we gaan in het hoofdseizoen omdat mn vriendin nog studeerd.

Zij is 24 als we gaan, maar we zijn ondanks onze leeftijd nog wel echt partyanimals.... We doen ook niet echt geel veel meer dan strand, stappen en winkelen. Echt iets van het land zien en excursies doen we namelijk niet. We gaan echt om te bakken en te stappen maar het liefste dan met wat meer leeftijdsgenoten.

Mallorca gaat het waarschijnlijk toch niet worden, we zijn nu aan het kijken voor Tenerife.. Want we willen natuurlijk wel zo lang mogelijk voor zo min mogelijk geld op vakantie.
quote:dwab schreef op 20 januari 2011 @ 17:03:

Nou Ibiza ligt wel buiten ons budget, en we gaan in het hoofdseizoen omdat mn vriendin nog studeerd.

Zij is 24 als we gaan, maar we zijn ondanks onze leeftijd nog wel echt partyanimals.... We doen ook niet echt geel veel meer dan strand, stappen en winkelen. Echt iets van het land zien en excursies doen we namelijk niet. We gaan echt om te bakken en te stappen maar het liefste dan met wat meer leeftijdsgenoten.

Mallorca gaat het waarschijnlijk toch niet worden, we zijn nu aan het kijken voor Tenerife.. Want we willen natuurlijk wel zo lang mogelijk voor zo min mogelijk geld op vakantie.Waarom kijk je dan niet naar de Oostblok landen.... net zo warm, en stukken goedkoper...
Ja bijvoorbeeld sunny beach in Bulgarije, of Rimini Italie?

Ik ben afgelopen jaar naar Ibiza geweest, eind juni/begin juli en heb 285,- betaald voor 8 dagen incl vlucht en hotel (aan het strand!!!). Je kunt het daar zo duur maken als je wilt, als je naar de Pacha gaat dan betaal je 8,- voor een water maar als je naar happy hour in de lokale cocktailbarretjes gaat heb je 2 drankjes voor dat geld. Je kunt t echt zo duur maken als je zelf wilt!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven