Citytrip Oslo
zondag 6 mei 2012 om 14:24
Hallo iedereen,
in juni gaan wij een citytrip doen naar Oslo. Verlengd weekendje van 15 juni tot 19 juni. Nu zoeken wij nog naar een verblijfplaats. Weet iemand een leuk adresje (mag gerust buiten Oslo zijn ook, als de verbinding met het openbaar vervoer goed is) voor 5 personen? Wat wij zoeken is een goedkope verblijfplaats, eventueel appartementje, waar het toch wel gezellig is.
Alvast bedankt!
in juni gaan wij een citytrip doen naar Oslo. Verlengd weekendje van 15 juni tot 19 juni. Nu zoeken wij nog naar een verblijfplaats. Weet iemand een leuk adresje (mag gerust buiten Oslo zijn ook, als de verbinding met het openbaar vervoer goed is) voor 5 personen? Wat wij zoeken is een goedkope verblijfplaats, eventueel appartementje, waar het toch wel gezellig is.
Alvast bedankt!
zondag 6 mei 2012 om 17:25
Ik ben een paar jaar geleden ook in Oslo geweest, maar ik verbleef in een hotel aan de rand van het centrum. Het was een knus, klein hotelletje. Niet duur, in een mooie wijk. Het ontbijtbuffet was indrukwekkend, zo uitgebreid en met volop verse producten (mooi brood, verse vruchten, kwark, zelfs vis!)
Ik kan even opzoeken hoe het heet, tenzij je echt een appartement zoekt.
Ik kan even opzoeken hoe het heet, tenzij je echt een appartement zoekt.