Club Med, is dat wat?
vrijdag 9 september 2011 om 17:28
Ik vind club med te gek. Mooie parken, goed eten, geweldig voor kinderen. Ze 'ronselen' geen mensen voor de activiteiten zoals animatieteams. En de activiteiten zijn wel van kwaliteit. Neem iig mee: rood shirt, witte broek/rok, jeans iets, zwart. Dan zit je altijd goed met de het thema van die avond
Veel plezier!
Ps robinson is de Duitse club med, ook erg goed.
Veel plezier!
Ps robinson is de Duitse club med, ook erg goed.
vrijdag 9 september 2011 om 17:32
Ons is het goed bevallen. Wel heel veel Fransen, daar moet je
maar net zin in hebben (meestal niet de gezelligste mensen).
Het park was mooi onderhouden. Leuk entertainment. Medewerkers waren erg enthousiast en vriendelijk. Je hoeft nergens aan te denken. Het buffet was erg uitgebreid (alleen wilde ik door m'n zwangerschap niet te veel risico lopen) maar je moest wel een beetje plannen hoe laat je ging eten anders had je pech dat het buffet compleet leeggeroofd was door de Aziaten.
Weet niet of dat bij ieder park hetzelfde is. Wij zaten in Kani (Malediven), daar zitten voornamelijk stellen.
maar net zin in hebben (meestal niet de gezelligste mensen).
Het park was mooi onderhouden. Leuk entertainment. Medewerkers waren erg enthousiast en vriendelijk. Je hoeft nergens aan te denken. Het buffet was erg uitgebreid (alleen wilde ik door m'n zwangerschap niet te veel risico lopen) maar je moest wel een beetje plannen hoe laat je ging eten anders had je pech dat het buffet compleet leeggeroofd was door de Aziaten.
Weet niet of dat bij ieder park hetzelfde is. Wij zaten in Kani (Malediven), daar zitten voornamelijk stellen.
zaterdag 10 september 2011 om 18:41
Wij zijn twee keer met Club Med weggeweest. Normaal gesproken liggen deze vakanties buiten ons budget en bovendien zijn we ook niet zo van de all in vakantie. De eerste keer dat we met Club Med weg waren gingen we samen met de broer van mijn man en zijn vrouw die het initiatief voor de reis namen. Ondanks dat het me helemaal niks leek van te voren hebben we een hele leuke vakantie gehad. Het park was mooi, goed verzorgd, het eten was heel lekker. Je kon kiezen voor een buffet maar er waren ook meerdere a la carte restaurants. De sfeer was heel rustig. Helemaal niet het schrikbeeld wat ik had van all inclusive oorden van mensen die zich en masse op een buffet storten en vervolgens gezellig met de animatie op disco muziek dansen.
Het was juist heel beschaafd, vriendelijk en rustig. De faciliteiten waren fantastisch.
De tweede keer konden we via een kortingsactie naar Club Med en dat beviel prima. We hadden toen alle drie de kinderen al en het was erg gezinsvriendelijk. Oppas, mini clubs beschikbaar, veel goede faciliteiten.
Sindsdien zijn we niet meer geweest omdat de prijzen voor ons wat aan de hoge kant liggen. Bovendien vind ik zo'n vakantie die helemaal gericht is op het park ook niet zo leuk.
Echter als je voor een all in vakantie wil gaan is club med zeker een van de betere keuzes wat kwaliteit betreft.
Het was juist heel beschaafd, vriendelijk en rustig. De faciliteiten waren fantastisch.
De tweede keer konden we via een kortingsactie naar Club Med en dat beviel prima. We hadden toen alle drie de kinderen al en het was erg gezinsvriendelijk. Oppas, mini clubs beschikbaar, veel goede faciliteiten.
Sindsdien zijn we niet meer geweest omdat de prijzen voor ons wat aan de hoge kant liggen. Bovendien vind ik zo'n vakantie die helemaal gericht is op het park ook niet zo leuk.
Echter als je voor een all in vakantie wil gaan is club med zeker een van de betere keuzes wat kwaliteit betreft.
zaterdag 10 september 2011 om 18:46
MIjn beste vriendin (kinderloos, intelligent,single) zweert erbij om elk jaar minstens 1 keer naar Club Med te gaan. Reden; de sfeer en de goede feesten 's avonds. Er zijn White Nights, and Black Nights, en goede DJ's, goede strandfeesten, goede drankjes.
Het maakt haar niet uit naar welk land ze gaat (gewoon, waar er nog plaats is) want ze hoeft het terrein toch niet af. Denk hierbij niet aan die all-inclusive verschrikkingen, het is allemaal wat stijlvoller. Ze logeert in luxe strandhutjes, lodges etc.
Het maakt haar niet uit naar welk land ze gaat (gewoon, waar er nog plaats is) want ze hoeft het terrein toch niet af. Denk hierbij niet aan die all-inclusive verschrikkingen, het is allemaal wat stijlvoller. Ze logeert in luxe strandhutjes, lodges etc.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 14 september 2011 om 08:12
Voor iedereen aan te raden. Er zijn vergelijkbare concepten, maar ik vind de sportbegeleiders onovertroffen. Allemaal mensen die hun sporen bewezen hebben op een bepaald gebied. Je krijgt geen CIOS-er die net van school is, maar een voormalig jeugdwereldkampioen, een professionele voetbaltrainer, een Olympische sporter e.d.
Verder is er altijd veel ruimte voor humor. Afgezien van het Franstalige, is ClubMed een aanrader.
Een advies: kijk naar de ligging. Veel parken liggen in the middle of nowhere. Niet leuk als je eens iets van het land wil zien.
Verder is er altijd veel ruimte voor humor. Afgezien van het Franstalige, is ClubMed een aanrader.
Een advies: kijk naar de ligging. Veel parken liggen in the middle of nowhere. Niet leuk als je eens iets van het land wil zien.