Condooms in vliegtuig
woensdag 10 november 2010 om 22:03
Aangezien vloeistoffen in een doorzichtige plastic zak moeten om ze mee te nemen als handbagage, vraag ik me af of condooms daar ook in moeten.
Aangezien ze toch best wel glibberig zijn, wil ik niet het risico lopen dat ze er bij de scan worden uitgepikt. Dat zou redelijk genant zijn.
De plastic zak overigens ook, natuurlijk. Hoewel iedereen dan wel ziet dat ik een verstandig meisje ben.
Iemand ervaring?
(Wauw, voor dit soort vragen is het forum echt een uitkomst!)
Aangezien ze toch best wel glibberig zijn, wil ik niet het risico lopen dat ze er bij de scan worden uitgepikt. Dat zou redelijk genant zijn.
De plastic zak overigens ook, natuurlijk. Hoewel iedereen dan wel ziet dat ik een verstandig meisje ben.
Iemand ervaring?
(Wauw, voor dit soort vragen is het forum echt een uitkomst!)
woensdag 10 november 2010 om 22:08
woensdag 10 november 2010 om 22:10
Ik vlieg vrijdag met alleen handbagage en steek ze gewoon in de doorzichtige zipzak, net als mijn tandenborstel omdat het zipzakje voor mij tijdens zo'n reisje als toilettas fungeert.n . Heb ik geen problemen mee. En dat ze glibberig zijn klopt, maar daar heb je pas last van als je ze uit de verpakking haalt toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 10 november 2010 om 22:12
Condooms kun je gewoon in je handbagage meenemen, niks aan de hand. Doe ze gewoon in je tas, laat ze niet in je jaszak of broekzak zitten.
De douaniers zullen duizenden en duizenden condooms langs hebben zien komen, op het scherm van het rontgenapparaat of bij het doorzoeken van een tas.
Laat ze gewoon in hun verpakking en neem een aantal mee dat je niet verdenkt van handel erin, geen pallet vol dus. Maar ja, met een halve pallet kom je je vakantie ook wel door toch?
De douaniers zullen duizenden en duizenden condooms langs hebben zien komen, op het scherm van het rontgenapparaat of bij het doorzoeken van een tas.
Laat ze gewoon in hun verpakking en neem een aantal mee dat je niet verdenkt van handel erin, geen pallet vol dus. Maar ja, met een halve pallet kom je je vakantie ook wel door toch?
woensdag 10 november 2010 om 22:13
woensdag 10 november 2010 om 22:14
quote:Watchamacallit schreef op 10 november 2010 @ 22:12:
oh ja hehe maar als ik dus geen koffer heb, bevriezen ze ook niet. Duh.
Misschien maar gewoon in het zakje..ze hebben vast wel erger gezien.Of je neemt een man mee, en rolt ze alvast bij hem om. Moeten toch zeker een stuk of wat over elkaar heen gerold kunnen worden.
oh ja hehe maar als ik dus geen koffer heb, bevriezen ze ook niet. Duh.
Misschien maar gewoon in het zakje..ze hebben vast wel erger gezien.Of je neemt een man mee, en rolt ze alvast bij hem om. Moeten toch zeker een stuk of wat over elkaar heen gerold kunnen worden.
woensdag 10 november 2010 om 22:16
woensdag 10 november 2010 om 22:17
quote:AlettaJacobs schreef op 10 november 2010 @ 22:13:
Het is niet eens een mythe! Meerdere sites:
• Bewaar condooms in de handbagage tijdens de vlucht. De lage temperatuur in de laadruimte van een vliegtuig kan de condooms beschadigen.Wat ben ik blij met het viva-forum (en dat ik dit nú lees i.p.v. over 2 maanden ) *mental note: condooms in handbagage*
• Bewaar condooms in de handbagage tijdens de vlucht. De lage temperatuur in de laadruimte van een vliegtuig kan de condooms beschadigen.Wat ben ik blij met het viva-forum (en dat ik dit nú lees i.p.v. over 2 maanden ) *mental note: condooms in handbagage*
woensdag 10 november 2010 om 22:17
quote:AlettaJacobs schreef op 10 november 2010 @ 22:13:
• Bewaar condooms in de handbagage tijdens de vlucht. De lage temperatuur in de laadruimte van een vliegtuig kan de condooms beschadigen.goh, ik denk dat heel veel mensen dat niet eens weten? nu ik er over nadenk: een deel van mijn condooms komt uit het buitenland en heb ik in de koffer meegenomen, op een intercontinentale vlucht nog wel. Tijd voor een nieuwe verpakking dus.
• Bewaar condooms in de handbagage tijdens de vlucht. De lage temperatuur in de laadruimte van een vliegtuig kan de condooms beschadigen.goh, ik denk dat heel veel mensen dat niet eens weten? nu ik er over nadenk: een deel van mijn condooms komt uit het buitenland en heb ik in de koffer meegenomen, op een intercontinentale vlucht nog wel. Tijd voor een nieuwe verpakking dus.
woensdag 10 november 2010 om 22:19
Gewoon in die zipbag doen. En anders gewoon bij diegene die meereist en ze om moet gaan doen. Ga jij alvast heel snel door de douane.
Maar eh... ik wist dat niet! Bij mij is het ook goed gegaan, overigens. Heb gevlogen en daarna een heel pakje gebruikt (in een paar maanden tijd) die gewoon in de laadruimte zat, negen uur lang. Niet uit gaan proberen hoor, want ik wil niet horen dat ik dat gezegd had en je nu zwanger bent...
Maar eh... ik wist dat niet! Bij mij is het ook goed gegaan, overigens. Heb gevlogen en daarna een heel pakje gebruikt (in een paar maanden tijd) die gewoon in de laadruimte zat, negen uur lang. Niet uit gaan proberen hoor, want ik wil niet horen dat ik dat gezegd had en je nu zwanger bent...