Cyprus > tips ?!
zondag 22 mei 2011 om 22:29
Ik ben er 2 keer geweest en wij vonden het een fantastisch eiland! Wij zaten in hotel Adams Beach in Ayia Napa en het strand daar is super!! In de zomer is het erg heet, bij ons liep het toen soms op tot 48 graden in de schaduw.... Je hebt er veel bootexcursies,de natuur is er prachtig( het wordt ook wel het bloemeneiland genoemd) . 2 weken kan je jezelf wel vermaken daar... Althans,ik wel;) veel plezier,mocht je gaan!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
zondag 22 mei 2011 om 22:32
Ik vond Cyprus juist erg leuk. Wij zaten in Larnaca. Dat ligt tussen Aya Napa en Pahos in. Wij hebben met de bus het eiland wat over gereisd. Dus de andere dorpjes ook bekeken. Het strand was heerlijk, het uitgaansleven leuk en de dorpjes ook.
Daarnaast hebben we een driedaagse cruise gemaakt naar Egypte en Israel. Wel snel boeken want dat zit zo vol. Wij waren de enige Nederlanders op een boot vol russen. Wel lachen hoor.
Daarnaast hebben we een driedaagse cruise gemaakt naar Egypte en Israel. Wel snel boeken want dat zit zo vol. Wij waren de enige Nederlanders op een boot vol russen. Wel lachen hoor.
maandag 23 mei 2011 om 00:10
Ik ga in (waarschijnlijk) oktober voor de 5de keer naar Pafos.. vind Cyprus dus wel geweldig. Enige stukje wat ik nog niet ken is dus Aya Napa en verder de oostkant in.
Persoonlijk vermaak ik me er altijd prima, dus vind ik 14 dagen niet te lang. Afhankelijk van waar je terecht komt op Cyprus kan ik nog wel wat tips geven hoor.
Cyprus het bloemeneiland?? Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat dat Malta was. Cyprus heeft wel aardig wat bloemen en planten die alleen op Cyprus voorkomen, ook vogels trouwens.
Persoonlijk vermaak ik me er altijd prima, dus vind ik 14 dagen niet te lang. Afhankelijk van waar je terecht komt op Cyprus kan ik nog wel wat tips geven hoor.
Cyprus het bloemeneiland?? Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat dat Malta was. Cyprus heeft wel aardig wat bloemen en planten die alleen op Cyprus voorkomen, ook vogels trouwens.
maandag 23 mei 2011 om 09:56
Wij zijn de eerste week van mei een weekje op Cyprus geweest. En we vonden het jammer dat het om was. Twee weken is vast niet te lang. Wij zaten aan Coral Beach, dicht bij Pafos. En hebben ook nog een auto gehuurd en zijn toen meer naar het noorden gereden bij de Baths of Aphrodite en het plaatsje Lakki. Echt super. Ook zijn er bananen plantages. Al kan het het in de zomer maanden wel erg warm zijn.
dinsdag 24 mei 2011 om 21:16
Vorig jaar 15 dagen op huwelijksreis geweest. Wij vonden het er geweldig. Mooie mix van cultuur en strand!
Ik zou wel voor een huurauto gaan zodat je het hele eiland over kunt.
http://nl.tixik.com/buurt-paphos-2332308.htm
www.cyprus.nu
(cypriotisch verkeersbureau, hier kun je een heel mooi pakket brochures en kaarten gratis aanvragen)
Ik zou wel voor een huurauto gaan zodat je het hele eiland over kunt.
http://nl.tixik.com/buurt-paphos-2332308.htm
www.cyprus.nu
(cypriotisch verkeersbureau, hier kun je een heel mooi pakket brochures en kaarten gratis aanvragen)