Daghotel Hong Kong
maandag 5 september 2011 om 16:42
2de poging .....
(wist niet hoe ik het onderwerp kon wijzigen!!)
In december vliegen we via Hong Kong naar Sydney. We landen om 7.00uur in Honk Kong en vertrekken daar weer rond 0.00uur. Dus we hebben lekker de tijd om de stad te verkennen. Nu zijn we op zoek naar een (dag) hotel zodat we even kunnen douchen en een siesta kunnen houden. Ben benieuwd of iemand tips voor ons heeft!! Alvast bedankt! Groetjes
In december vliegen we via Hong Kong naar Sydney. We landen om 7.00uur in Honk Kong en vertrekken daar weer rond 0.00uur. Dus we hebben lekker de tijd om de stad te verkennen. Nu zijn we op zoek naar een (dag) hotel zodat we even kunnen douchen en een siesta kunnen houden. Ben benieuwd of iemand tips voor ons heeft!! Alvast bedankt! Groetjes
maandag 5 september 2011 om 17:57
donderdag 8 september 2011 om 19:40
bedankt voor de reacties.....!! (zit idd niet elke dag online...maar tips worden wel degelijk gewaardeerd!)
de plaza op het vliegveld had ik idd ook bekeken.
ziet er ook prima uit!! Maar toch besloten dat we voor een hotelletje gaan! t gaat wsl iets rond het vliegveld worden! En dan kunnen we eens gaan uitzoeken wat we allemaal in Hong Kopng kunnen zien:-)
vrijdag 9 september 2011 om 02:19
quote:oydutchgirl schreef op 08 september 2011 @ 19:40:
bedankt voor de reacties.....!! (zit idd niet elke dag online...maar tips worden wel degelijk gewaardeerd!)
ziet er ook prima uit!! Maar toch besloten dat we voor een hotelletje gaan! t gaat wsl iets rond het vliegveld worden! En dan kunnen we eens gaan uitzoeken wat we allemaal in Hong Kopng kunnen zien:-)Ik woon in Hong Kong. Als je hulp nodigt hebt roep je maar. Weet niet waar jullie voorkeur naar uitgaat, maar ook al lijkt zo'n dag lang zo veel tijd heb je uiteindelijk niet. Zou dan ook doelgericht op zoek gaan naar één activiteit of attractie. Geweldige plek trouwens, maar dat geldt voor Australië ook!