Daghotel Hong Kong

05-09-2011 16:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
2de poging .....:-) (wist niet hoe ik het onderwerp kon wijzigen!!)

In december vliegen we via Hong Kong naar Sydney. We landen om 7.00uur in Honk Kong en vertrekken daar weer rond 0.00uur. Dus we hebben lekker de tijd om de stad te verkennen. Nu zijn we op zoek naar een (dag) hotel zodat we even kunnen douchen en een siesta kunnen houden. Ben benieuwd of iemand tips voor ons heeft!! Alvast bedankt! Groetjes
Op het vliegveld?
Je kunt vaak via de vliegtuigmaatschappij een daghotel regelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maakt niet zo heel veel uit!! In de buurt van het vliegveld, of in de buurt vam de 1 van de hotspots!
Panda hotel,heb ik 5 jr geleden geboekt. Wij gingen wel via een transferbus vanaf het vliegveld, duurt ca 10 min. En de winkels zitten vlakbij het hotel, ca 2 min lopen
Op 't vliegveld hebben ze vaak een spa + hotel + transfer naar centrum.
Zou idd eerst op luchthaven kijken, kan me bijna niet voor stellen dat hkg airport er geen heeft... Singapore heeft bv prima service van het sheraton.
Computer says nooooo
http://www.hongkongairpor ... ge/shower-facilities.html
Computer says nooooo
Wij zaten met hetzelfde schema (zeker vliegen met CP ) in het Royal View Hotel. Niks bijzonders, maar prima.
dubbbel
Heel verhaal getypt maar TO reageert niet.

Dan houdt het op.
bedankt voor de reacties.....!! (zit idd niet elke dag online...maar tips worden wel degelijk gewaardeerd!)

de plaza op het vliegveld had ik idd ook bekeken. :-) ziet er ook prima uit!! Maar toch besloten dat we voor een hotelletje gaan! t gaat wsl iets rond het vliegveld worden! En dan kunnen we eens gaan uitzoeken wat we allemaal in Hong Kopng kunnen zien:-)
quote:oydutchgirl schreef op 08 september 2011 @ 19:40:

bedankt voor de reacties.....!! (zit idd niet elke dag online...maar tips worden wel degelijk gewaardeerd!)

de plaza op het vliegveld had ik idd ook bekeken. :-) ziet er ook prima uit!! Maar toch besloten dat we voor een hotelletje gaan! t gaat wsl iets rond het vliegveld worden! En dan kunnen we eens gaan uitzoeken wat we allemaal in Hong Kopng kunnen zien:-)Ik woon in Hong Kong. Als je hulp nodigt hebt roep je maar. Weet niet waar jullie voorkeur naar uitgaat, maar ook al lijkt zo'n dag lang zo veel tijd heb je uiteindelijk niet. Zou dan ook doelgericht op zoek gaan naar één activiteit of attractie. Geweldige plek trouwens, maar dat geldt voor Australië ook!
dank je wel!! (is handig dit forum bekijken op de mobiel, maar dan zie je dus lang niet alle topics:-) dus vandaar late reactie!!

Mochten we nog iets willen weten in Hong Kong laat ik het zeker even weten!!
Geen probleem, ik hoor het wel. En alvast veel vóórplezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven