Dagje Terschelling, annuleren?
dinsdag 18 juni 2013 om 19:16
Hoi allen,
Wij zouden komend weekend een dag naar Terschelling om onder andere het Oerol festival te beleven. Maar nu zijn de voorspellingen heel slecht, 90% kans op neerslag.
Ik kan de tickets annuleren. Zit een beetje in dubio, wat zouden jullie doen? En is Terschelling ook leuk als het regent?
We zitten vast aan de allereerste (6.15! alles was verder vol) en de laatste boot.. we zijn dus echt wel een dag onder de pannen. (eerder terug kan niet omdat dit gaat om gereserveerde kaarten)
Wij zouden komend weekend een dag naar Terschelling om onder andere het Oerol festival te beleven. Maar nu zijn de voorspellingen heel slecht, 90% kans op neerslag.
Ik kan de tickets annuleren. Zit een beetje in dubio, wat zouden jullie doen? En is Terschelling ook leuk als het regent?
We zitten vast aan de allereerste (6.15! alles was verder vol) en de laatste boot.. we zijn dus echt wel een dag onder de pannen. (eerder terug kan niet omdat dit gaat om gereserveerde kaarten)
dinsdag 18 juni 2013 om 19:25
Ik neig ook het meest naar annuleren.. even lekker thuis opdrogen of wat anders aan doen zit er niet in.. we zijn de hele dag bezig. En fietsen e.d. in de regen word ik denk ik ook niet heel gelukkig van. Jouw instelling kan ik ook wel inkomen haaknaald. Als alles zich nou een beetje in het centrum afspeelde maar dat is helaas niet zo.
Vriend twijfelt nog.
Vriend twijfelt nog.
dinsdag 18 juni 2013 om 19:37
dinsdag 18 juni 2013 om 19:42
Elninjoo we gaan niet in een hotel.. we wonen vlakbij Harlingen en gaan dezelfde avond nog terug.
Ik kan volgens mij tot een uur voor de afvaart nog annuleren, wat dat betreft kunnen we het inderdaad nog even afwachten en vrijdag beslissen..ik heb me er ook zo op verheugd even een dagje er uit met z'n tweeën!
Ik ben inderdaad bekend met dat het weer op de eilanden kan afwijken
Ik kan volgens mij tot een uur voor de afvaart nog annuleren, wat dat betreft kunnen we het inderdaad nog even afwachten en vrijdag beslissen..ik heb me er ook zo op verheugd even een dagje er uit met z'n tweeën!
Ik ben inderdaad bekend met dat het weer op de eilanden kan afwijken
dinsdag 18 juni 2013 om 19:44
quote:SummerDee schreef op 18 juni 2013 @ 19:42:
Wat je zelf al zegt: afwachten tot de avond voor vertrek.
En maak intussen een Plan B, voor als het toch met bakken uit de lucht dreigt te komen. Samen naar een leuk museum ofzo?
Wat je zelf al zegt: afwachten tot de avond voor vertrek.
En maak intussen een Plan B, voor als het toch met bakken uit de lucht dreigt te komen. Samen naar een leuk museum ofzo?
dinsdag 18 juni 2013 om 19:48
dinsdag 18 juni 2013 om 20:00
Die 90% betekent dat er 90% kans is dat er op die dag regen gaat vallen in Nederland. Niet dat het 90% van de dag gaat regenen...
Dat kan dus ook minder dan 1 mm zijn over de hele dag.
Voor zaterdag voorspelt het KNMI 3-8 mm.
Als je dan bedenkt dat het op de eilanden meestal minder lang regent, dan lijkt het mij nogal mee te vallen.
Geen heerlijk warme dag natuurlijk, maar dat klinkt ook niet alsof je de hele dag kletsnat rond moet lopen. Eventueel een droog setje meenemen?
Dat kan dus ook minder dan 1 mm zijn over de hele dag.
Voor zaterdag voorspelt het KNMI 3-8 mm.
Als je dan bedenkt dat het op de eilanden meestal minder lang regent, dan lijkt het mij nogal mee te vallen.
Geen heerlijk warme dag natuurlijk, maar dat klinkt ook niet alsof je de hele dag kletsnat rond moet lopen. Eventueel een droog setje meenemen?
dinsdag 18 juni 2013 om 20:30
Ik ga lekker wel, maar heb er geen probleem mee te fietsen in de regen en in poncho voorstellingen bij te wonen. 'Het centrum' is er inderdaad niet tijdens Oerol, dat is nu juist o.a. de charme. Je fietst het hele eiland over. Overigens zou ik nooit 1 dagje gaan, dan krijg je er weinig van mee.
Hoe kom je er trouwens bij dat de voorstellingen slecht zijn?!
Hoe kom je er trouwens bij dat de voorstellingen slecht zijn?!