Dagje uit?
dinsdag 28 juli 2009 om 21:13
Hallo dames,
ik zit met een soort van probleempje. Ik wil namelijk met mijn vriendin een dagje iets leuks doen. Alleen we kunnen nooit wat bedenken. Ik wil graag naar een pretpark oid maar dat is nauwelijks te doen in de vakantie...
We zijn allebei 17, misschien dat je een beetje kan helpen in die richting te denken.
Hopelijk heeft iemand een leuk idee..!
ik zit met een soort van probleempje. Ik wil namelijk met mijn vriendin een dagje iets leuks doen. Alleen we kunnen nooit wat bedenken. Ik wil graag naar een pretpark oid maar dat is nauwelijks te doen in de vakantie...
We zijn allebei 17, misschien dat je een beetje kan helpen in die richting te denken.
Hopelijk heeft iemand een leuk idee..!

dinsdag 28 juli 2009 om 21:24
dinsdag 28 juli 2009 om 21:31
dinsdag 28 juli 2009 om 21:31
Waar moet je vandaan komen?! Pretpark is vooral erg leuk om net na de vakantie op een doordeweekse dag te doen! (als scholier/student zijnde moet dat te regelen zijn! )
Verder is het helaas een feit dat alle leuke dingen voor een dagje uit vrij druk zijn in de vakantie omdat het hele land leuke dingen wil doen en een dagje uit gaat...
verder leuk om te doen:
-dagje Efteling, Walibi of ander pretpark
-dagje naar een dierentuin
-dagje Apenheul
-dagje fietsen in het park Hoge Veluwe
(kost 7e p.p. en dan kun je daar een fiets pakken! klinkt misschien erg burgerlijk, maar heb me er laatst erg goed vermaakt!)
-dagje Madurodam
-een romantische boswandeling met picknick
(weet niet waar je woont, dus geen idee of het haalbaar voor je is)
hoop dat je er iets aan hebt...
iig veel plezier met zn tweetjes als je iets verzonnen hebt om te gaan doen!
Verder is het helaas een feit dat alle leuke dingen voor een dagje uit vrij druk zijn in de vakantie omdat het hele land leuke dingen wil doen en een dagje uit gaat...
verder leuk om te doen:
-dagje Efteling, Walibi of ander pretpark
-dagje naar een dierentuin
-dagje Apenheul
-dagje fietsen in het park Hoge Veluwe
(kost 7e p.p. en dan kun je daar een fiets pakken! klinkt misschien erg burgerlijk, maar heb me er laatst erg goed vermaakt!)
-dagje Madurodam
-een romantische boswandeling met picknick
(weet niet waar je woont, dus geen idee of het haalbaar voor je is)
hoop dat je er iets aan hebt...
iig veel plezier met zn tweetjes als je iets verzonnen hebt om te gaan doen!