Dagje uit?

28-07-2009 21:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik zit met een soort van probleempje. Ik wil namelijk met mijn vriendin een dagje iets leuks doen. Alleen we kunnen nooit wat bedenken. Ik wil graag naar een pretpark oid maar dat is nauwelijks te doen in de vakantie...

We zijn allebei 17, misschien dat je een beetje kan helpen in die richting te denken.

Hopelijk heeft iemand een leuk idee..!

Dagje naar het strand, een Wadden-eiland, pretpark bij wat minder mooi weer?
Nou strand is iets te ver weg voor ons, want we hebben niet echt goed vervoer...

Heb je misschien nog een ander idee? :o
Dagje Antwerpen, een dierenpark, sauna, high tea bij Pink Lemon

Kijk anders eens op de site van Er Op Uit. Daar staan honderden tips.
quote:Sid schreef op 28 juli 2009 @ 21:18:

Nou strand is iets te ver weg voor ons, want we hebben niet echt goed vervoer...

Heb je misschien nog een ander idee? :oJe kunt toch lekker met de trein gaan. Dan kun je overal komen waar je wilt. Koop een NS Zomertour, kun je overal heen waar je wilt.
quote:juniper8 schreef op 28 juli 2009 @ 21:24:

[...]

Je kunt toch lekker met de trein gaan. Dan kun je overal komen waar je wilt. Koop een NS Zomertour, kun je overal heen waar je wilt.

Ja dat is waar ook..!

Helemaal vergeten... Bedankt voor de tip.

Waar moet je vandaan komen?! Pretpark is vooral erg leuk om net na de vakantie op een doordeweekse dag te doen! (als scholier/student zijnde moet dat te regelen zijn! )

Verder is het helaas een feit dat alle leuke dingen voor een dagje uit vrij druk zijn in de vakantie omdat het hele land leuke dingen wil doen en een dagje uit gaat...

verder leuk om te doen:

-dagje Efteling, Walibi of ander pretpark

-dagje naar een dierentuin

-dagje Apenheul

-dagje fietsen in het park Hoge Veluwe

(kost 7e p.p. en dan kun je daar een fiets pakken! klinkt misschien erg burgerlijk, maar heb me er laatst erg goed vermaakt!)

-dagje Madurodam

-een romantische boswandeling met picknick

(weet niet waar je woont, dus geen idee of het haalbaar voor je is)

hoop dat je er iets aan hebt...

iig veel plezier met zn tweetjes als je iets verzonnen hebt om te gaan doen!
Ik weet niet waar jullie wonen maar een waddeneiland is leuk! Er gaat altijd wel een bus tot aan de plek waar de boot vertrekt en dan kun je zo opstappen.
Je kunt ook een dagje naar een Centerparcs-zwembad gaan bij jullie in de buurt. Je betaalt dan iets van 12,50 pp, lekker samen van die wildwaterbaan, leuk!!!
Je moet wel bellen om te reserveren.
Een (zeil)bootje huren en lekker gaan varen.
Naar het bos, daarna ergens wat drinken/eten

sauna/zwembad

varen,in een fluisterbootje bijvoorbeeld, picknickmandje mee..

ik ben laatst weer eens naar de dierentuin geweest met mijn vriend, was best leuk!
Ik vergeet wat: laatst heb ik met m'n vriend mountainbikes gehuurd en zijn we door het bos gaan crossen. Die man die de fietsen verhuurde had ook een mooie route erbij dus die hebben we gereden, was ong. 20 km.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven