dagtocht

06-05-2012 22:48 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dagtocht gezien, met daarbij een lunch een excursie, en een drie gangen diner, ik vraag me af is dit nu alleen voor 60+ of ook voor jongere mensen?
Waar is de dagtoch naartoe?

Ik heb het weleens gedaan met vriendinnen en het heel leukl gehad. Alleen brachten we de gemiddelde leeftijd in de bus wel met een paar decennia naar beneden. Het ligt aan jezelf of je dat bezwaarlijk vindt.
I choose happy!
En dat moeten wij raden?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
is het met een verkoping van dekbedden/pannensets?
En weet je zker dat het geen vekoopreisje is. krijg je ook cadeautjes aangeboden?

Dan niet doen.

En verder zal de gemiddelde leeftijd wel hoog liggen, maar als je zin hebt om mee te gaan, ze zetten je niet buiten hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Met wat voor organisatie?
Als er ook een verkoopdemonstratie bij zit: ja, voor oude mensen of andere makkelijke slachtoffers.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zelfde gedachte pearle ;)
nee, geen tochtje met verkoopdemonstratie, het is een verrassingstocht, van een vervoersbedrijf
Klinkt nog vaag. Wat voor vervoersbedrijf?
verrassing in mijn ogen wel als verkoop!
Nee, verrassingstocht is geen verkooptocht, ouders van vriendin deden dat wel eens, en ja die waren ruim 65+
Als je nu 'ns een linkje wegzet van de aanbieding, dan is het makkelijker gokken wat het inhoudt...
Ben zelf regelmatig mee geweest toen m'n partner nog touringcar chauffeur was en was toen zelf midden 20.

De gemiddelde leeftijd was idd. doorgaans wel een stukje hoger, maar daarom zeker niet minder gezellig !

Dus ik zou zeggen, gewoon doen !
Als het er betrouwbaar uitziet,en geen verkoopdemonstratie is.

Zoek dat vantevoren nog even uit zou ik zeggen,op google is vast wel wat te vinden over de busorganisatie. Als je het leuk lijkt dan moet je maar eens meegaan. Zullen vnl wel ouderen tussen zitten,
Als verrassing krijg je het grootste deel van de dag een verkoopdemonstratie.
Jaaaa, niet intrappen! Zit je de hele dag bij een verkoopdemonstratie.

Schandalig dit soort praktijken!
Als het pak'em beet 100 euro kost zeg ik doen

Als het 15 euro kost, foute boel.

De prijs zegt alles.

En ja, gezelschap zal senioren zijn. Maar dat is vaak ook heel gezellig
Als hetverkoop is wordt dat tevoren wel duidelijk gemaakt door reclame van wat je allemaal als cadeau krijgt, verrassingstochten zonder verkoopdoeleind bestaan echt
Verrassingstocht vind ik wel een rode vlag. Vaak inderdaad synoniem voor verkoopdemonstratie + aggressieve praatjes. Google anders even de touroperator. Veel bedrijven die dit trucje toepassen hebben een slechte rep op het web.
I choose happy!
Welke organisatie is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven